32

153 24 1
                                    

" taemin, aku tak rasa aku boleh lakukan. huh aku kalah. " ujar jimin meraup kasar wajahnya.

" tak lelaki lah kau ni jimin " ejek wonho geli hati melihat kegelisahan jimin.

" jadi kau kalah. kau bayar semua minuman kita malam ni, amacam?  " taemin menyambung.  sengaja dia mahu mengusik temannya itu. dia tahu bahawa kesetiaan jimin terhadap isterinya tidak pernah berbelah bahagi.

" hanat lah korang ni " carut jimin setelah tahu bahawa dia telah diusik oleh rakan rakannya. mereka terhibur dengan taletahnya jimin yang tidak tentu arah apabila dikenakan dare sebegitu.

¤

hwa rin sekarang seakan tiada arah tuju. dia hanya berjalan melalui kawasan perumahan yg hanya diterangi dengan lampu jalan. jam sudah menginjak ke jam 10 malam.

tadi anak lelaki si wanita pengutip hutang itu terserempak hwa rin yg menangis di hadapan rumah apabila dia pulang dari kelas tambahan malam. dia turut menghulurkan wang sakunya pada hwa rin dan meminta maaf atas kelakuan ommanya terhadap hwa rin. hwa rin memandang duit di dalam pegangan tangannya itu lama.

hwa rin tersentak terkejut mendengar balingan barang-barang yang kuat apabila melalui sahaja rumah yoon halmeoni. seperti berlaku pertengkaran di rumah tersebut.

hwa rin berasa risau mendengarnya. segera dia masuk ke rumah yoon halmeoni yg terbuka pagarnya. 

dan sangat mengejutkan apabila dia melihat, yoon halmeoni sudah terbaring lemah dengan darah darah yg dipenuhi akibat ditetak oleh seorang lelaki muda.

dan lelaki tersebut adalah cucunya sendiri.

" baekhyun- apa yg awk dah buat kt hal- meoni "

🔫
tbc

[C] hallucination | pjm&kthWhere stories live. Discover now