15

223 36 1
                                    

jimin memandang rose dengan pandangan siapa-awak-ni?

" eo, saya rose, nurse yg ditugaskan jaga hwa rin sejak pagi tadi. encik ni ? " rose mulai masuk dengan menolak troli ubatnya berdekatan hwa rin.

" saya park jimin. kenalan hwa rin. ah lebih baik saya tunggu di luar sementara nurse berikan hwa rin ubat" kata jimin dengan senyuman.

hwa rin menggenggam erat selimut nipis hospital itu. pantas tangannya memegang hujung lengan kemeja yg dipakai jimin dan wajahnya menunjukkan riak tolong-jangan -keluar.

" saya belum nak balik lagi. sekejap lagi saya masuk balik. Ok " ujar jimin melihat tingkah hwa rin tiba-tiba menahannya dari keluar.

rose turut tersenyum semanis mungkin memandang jimin sehinggalah susuk itu keluar.

" dan kau. cepat makan ubat ni sekarang " rose menyuakan kasar pil ubat pada hwa rin. hwa rin menggeleng tanda protes. dia tidak gemar untuk menelan ubat sebenarnya.

tetapi hwa rin telah diberi amaran untuk tidak melawan atau mengamuk seperti tempoh hari. sebaliknya dia akan digari dan tidak diberikan makanan.

" kau jangan nak menyusahkan hidup akulah. " rose mencengkam rahang hwa rin dalam sekelip mata dan menyumbat pil ubat ke dlm mulut hwa rin secara kasar.
" uhmm...mm " kudrat hwa rin tampaknya lebih lemah berbanding rose.

" kau bagi tau sesiapa, kau siap. jangan sesekali bermain dengan api " rose mengugut hwa rin yg menangis kesakitan akibat dikasari oleh rose.

rose bukan sahaja mengasarinya malah sengaja menyentuh dan menekan jarum dan wayar air yg bersambung dengan tangan hwa rin sejak pagi tadi lagi pertama kali pertemuan mereka berdua.

🔫
tbc


[C] hallucination | pjm&kthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin