26

209 23 0
                                    

" morning sweetie " taehyung tersenyum menyapa hwa rin yang sedang berbaring di sisinya. akhirnya mereka sudah menjadi suami isteri yang sah hari semalam.

hwa rin yang masih mamai dari tidurnya menghalang sinaran cahaya matahari dengan telapak tangan sesekali terpisat pisat membuka matanya.

taehyung memeluk pinggang isterinya agar merapati tubuhnya. sejak tadi lagi sudah bangun dari tidurnya, tetapi dia sengaja tidak mengejutkan hwa rin.

tersengih sengih taehyung melihat wajah polos isterinya yang baru bangun tidur. rambut hwa rin diselak lembut ke tepi oleh jemari taehyung.

" aah morning tae " hwa rin bersuara. matanya masih dipejam oleh kerana cahaya sinaran matahari waktu pagi yang memancar ke arah mukanya sementara taehyung pula membelakangi ia.

taehyung tersenyum petak lalu dia menahan badannya dengan menongkatkan lengan mengiring menghadap hwa rin agar sinaran cahaya matahari dapat dihalang memancar ke wajah isterinya.

" you can open your eyes right now sweetie " suara garau taehyung seakan berbisik pada cuping telinga.

' erm, saya masih ngantuk lagi tae '

Cupp

taehyung mengucup sekilas wajah hwa rin bermula dari matanya

Cupp

diikuti dengan hidung

Cupp

lalu turun ke bibir.

usikan taehyung itu membuatkan memerah muka hwa rin dibuatnya lalu dia menutup wajahnya dengan kedua telapak tangan. " em tae janganlah,"

" awak masih malu? hehe awak nampak cantik sangat semalam sweetie, lebih lebih semasa awak mendesah nama saya dengan sangat sek-" terus sahaja hwa rin menutup mulut taehyung dari terus meneruskan percakapannya.

" taetae, rin, omma dah sediakan sarapan ni. jom makan " kedengaran laungan omma dari luar bilik mereka.

" okay omma " jerit hwa rin kembali.

segera hwa rin bangun dari pembaringannya tetapi taehyung makin galak mengusiknya " aw, comel je isteri saya malam tadi hihi "

" taehyung ! "

🔫
tbc

[C] hallucination | pjm&kthWhere stories live. Discover now