21

215 37 1
                                    

flashback semasa umur 21 tahun

hwa rin pov

" appa, tolonglah benarkan rin kahwin dengan taehyung. kami saling mencintai appa. " aku merayu kepada appa setelah diberitahu bahawa aku akan dikahwinkan dengan pilihan appa sendiri

" rin nak kahwin dgn si miskin tu. apa yang rin gilakan sangat! sudah lah miskin, pekerjaan pun takde lagi. " appa sangat menentang dengan keputusan aku.

" appa, rin tak nk kahwin dengan jungkook. rin nak taehyung appa. appa jangan lah buat rin mcm ni " sudah sembab mata aku dibuatnya kerana menangis.

" rin buta ke ! taehyung dengan mak dia hidup dalam keadaan daif. DIORANG KELUARGA MISKIN ! TAKKAN DAPAT BAHAGIAKAN RIN " tegas sahaja encik choi menghina taehyung. dia hanya mahukan yang terbaik untuk anaknya.

" APPA, JANGAN HINA TAEHYUNG MCM TU ! Kalau appa tak bagi kami berkahwin, rin keluar dari rumah ni sekarang jugak " aku sudah mengatur langkahnya ke pintu utama rumah agam tersebut.

" rin keluar selangkah dari rumah ni, rin bukan lagi anak appa " encik choi mengigil kemarahan mengucapkan kata keramat itu.

" rin tak nk melawan appa, tapi rin nak kan kebahagiaan dengan taehyung. maafkan rin appa " aku meninggalkan kawasan perumahannya dgn hati yang hiba dan sedih. kecewa dengan perbuatan appanya yg menghina taehyung.

taehyung dan appa adalah orang terpenting dalam hidup aku. tetapi tak mungkin aku akan khianati taehyung dan berkahwin dgn jungkook.

jujur aku katakan, aku sangat mencintai taehyung. sangat mencintainya.

🔫
tbc

[C] hallucination | pjm&kthTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon