19

209 35 1
                                    

reader pov

hwa rin menangis teresak esak di atas katilnya selepas dimarahi oleh doktor mingyu. doktor mingyu tidak lagi menyapa dengan mesra seperti biasa semenjak insiden tadi. malah doktor mingyu memberi ugutan akan menyuntik hwa rin dengan cecair haritu.

ubat tu terasa tajam apabila ia mengalir dalam tubuh hwa rin. hwa rin memandang ke sekeliling wad khas itu. Kosong perasaannya.

dia tiada sesiapa yang menemaninya sejak semalam lagi. jimin mahupun irene tiada yg datang melawatnya.

¤

hwa rin pov

aku kekal berdiri di tingkap melihat pemandangan luar. pemandangan yang sama setiap hari.

aku dapat lihat suasana luar hospital, pejalan kaki dan kenderaan yg sibuk di jalan raya. mata aku terarah pada seseorang lelaki yg berlari ketakutan seperti dikejar orang. tiba-tiba, nasib tidak menyebelahi dia, lelaki itu jatuh tersungkur dan sekumpulan lelaki berbadan sasa mendapatkan lelaki tersebut.

dalam sekelip mata, lelaki yg tersungkur itu dibelasah teruk oleh sekumpulan lelaki berbadan sasa itu dengan teruk. orang ramai yg berdiri di situ pula hanya berkerumun dan langsung tidak menghulurkan sebarang bantuan.

" aghhhhhhHHH sakitt TAEE " tiba tiba aku dapat rasakan kesakitan menerjah ke kepala aku.

aku cuba berpaut pada dinding untuk kembali ke katil. " ahhhh sakitttt ! jangann " aku menjerit. seakan ada sesuatu yg terlayar di minda aku.

gambaran sekumpulan lelaki, mengerumuni aku, taehyung, membelasah dan dibelasah, sakit

wad aku diterjah masuk oleh doktor mingyu dan beberapa orang yang aku tak kenal lagi.

" takk tolong ... jangan... rin tak buat.. rin tak salah .. sakitt .. jangan... jangan ..hikkkk doktor jangan... " aku menangis bersungguh sungguh sambil memegang kepala aku yg sakit seakan dihentak.

" hikkk hikk JANGAN ! "

" rin minta maaf... rin tak buat nurse lagi.. rin tak buat hikk " aku mengecilkan tubuh aku di sudut dinding dan berupaya menolak pegangan mahupun sentuhan oleh doktor mingyu. aku takut doktor mingyu nak buat aku lagi.

¤

" bertenang hwa rin.. hwa rin ni saya, doktor mingyu " kata doktor mingyu cuba mendekati sambil dibelakangnya adalah inspektor hoseok bersama rakan sekerjanya.

" hwa rin... "

" sakitt.. rin nmpk tae kena belasah. rin sakitt.. kepala sakit.. rin tak nak.. " hwa rin menangis kuat tak mahu disentuh oleh doktor mingyu.

begitu juga inspektor hoseok yg turut bantu menenangkan hwa rin.

" hwa rin, hwa rin bertenang. ni saya park jimin. saya dah datang " jimin mendekati dan menyentuh lengan hwa rin. hwa rin mengangkat wajahnya yg sembab akibat menangis.

pantas sahaja hwa rin memeluk kemas tubuh jimin. menggeletar tubuhnya ketakutan dan kesakitan. " jimin, saya sakitt... saya nampak tae, saya nampak semuanya hikkk saya takut "

🔫
tbc

[C] hallucination | pjm&kthWhere stories live. Discover now