Q & A SESSION! ( Jawapan )

5.4K 268 29
                                    


    Heyya guys! So inilah Q & A Session yang dijanjikan ( walaupun lambat, tehe~ ) Okay! So inilah jawpaan yang ditanya semua ( Dari DM, comments and juga ada yang bertanya real life )

1.

Dari Hannimki :

Satu jer soalan saya...😌😌 nape author lama menghilang??😭😭 eh? Ker saya yg dah lama menghilang...?😰😰😂😂😂 "

Jwpn : Saya tak menghilang. Cuma sekarang saya fokuskan ke cerita kedua saya ( Apabila Prince Charming Terencat Emosi ) walaupun sebenarnya tak berapa aktif update AHAHAHA. So tak menghilang sebenarnya, cuma tak berapa aktif je ahaha.

2.

Dari HerniMerianiOsli :

" Takde sambungan crita adam dgn riana ke? "

Jwpn : So, basically semua orang tahu yang cerita ni ( Apabila Cinderella Adalah Lelaki ) menceritakan tentang Adam dan Rianna. And saya jenis yang tak suka nak berseason2 bagai so sadly to be said, cerita Adam dan Rianna takkan ada sambungan. TAPI! Korang boleh tengok kemunculan pasangan Cinderella terbalik ni dekat cerita saya lain sbb cerita saya banyak bersangkut paut. So kemungkinan juga Adam dan Rianna akan keluar dalam cerita ( Apabila Prince Charming Terencar Emosi ). So, stay tuned ya!

3.

Dari Sockynia :

" Jumbol tinggal lagi dengan adam ke? Ke dah kena halau dengan Riana? "

Jwpn : Of course Jumbol still dengan Adam! ( I shipp Jumbol X Adam AHAHAHA no, just joking xD ) Even sekarang Adam naikkan pangkat Jumbol kepada Ketua Sekuriti dan setiap bulan gajinya dibayar dalam bentuk makanan mewah pfftt AHAHAH. Dia sekarang pun makin rapat dengan Ryna. Cuma kadang-kadang tu banyak gaduh jugaklah. Nak tanya, #teamjumbol still ada lagi? xD

4.

Dari Bunnyri_ :

" Jumbol ni bila nak kahwin?😹 "

Jwpn :

Jumbol : Kokokk... kokokk~

Adam : Dia kata, cinta pertama dia tidak akan dapat dilupakan.

Emier : Owh, yang kau buat masak lemak cili api tu ya?

Adam & Jumbol : *terkedu*

5.

Dari Bunnyri_ :

" Amrish sekarang dah macam mana? "

Jwpn :

Amrish : Heh, aku bahagia duduk dekat sini.

Tasya : Dia jadikan saya hamba... *mengeluh berat*

Amrish : *riak wajah berubah sedih* So-sorryy... Am takde niat pun...

Tasya : Ta-tak lah, bukan salah Am, Tasya tak kesah pun!

Amrish : Kalau macam tu pergilah amikkan aku makanan!

Tasya : Ba-baikk! *berlari keluar sambil ketakutan*

6.

Dari seseorang :

" Kau tak plan nak buat cerita pasal may ayah diorang?"

Jwpn : Gila tak pernah?! Memang tengah plan bak buat pun! Tengah fikir jalan cerita. Mungkin lepas ni? Since banyak juga orang nak tahu siapa sebenarnya mak ayah diorang ni semua dan latar belakang diorang. Okay, saya bagi satu hint. MAK ADAM BEKAS KETUA GANGSTER. Okay, bye xD


Jajang! That's all for sesi Q & A kita! So kalau ada apa-apa pertanyaan ke cadangan ke boleh terus drop by dekat my profile ataupun terus DM~ So, jangan lupa untuk check out Once Upon A Time : Apabila Prince Charming Terencat Emosi tau! Thanks semua! Bye bye!


Once Upon A Time : Apabila Cinderella Adalah LelakiWhere stories live. Discover now