פרק 126

2.1K 242 149
                                    

אל תשכחו להצביע ולהגיב ❤

ויתרתי לכן על כמה הצבעות לא משמעותיות במיוחד, ואני מקווה שהן יעלו בקרוב.
הפרק כולו יעסוק במחשבות של טראוויס וזה בטח ייעצבן אתכן, מצטערת אבל אני עושה את זה כי זה לפני שהם נפגשים וזה חשוב.

**
נקודת המבט של טראוויס.

עברו כמעט שלושה חודשים, ולואי עדיין קורא לזה 'הפסקה'. חשבתי שהוא יחזור אחרי שבוע-שבועיים, אבל הוא לא, ואני חושב שהוא מתכוון להיפרד ממני.

הוא לא ענה לסמסים שלי השבוע, חוץ מזה שיצרנו קשר בתחילת ההפסקה, הוא לא התקשר או שלח הודעה, זה הייתי אני כל הזמן.

הוא אמר שזה יעשה טוב לזוגיות שלנו, ובכנות, חשבתי שהוא צודק. שמתי לב שהוא צריך קצת חופש ממני ומהתלהבות שלי לגבי החתונה. אבל זה כבר לא סתם חופש ואז לחזור, אני מניח שאם נחזור לדבר, הוא ייפרד ממני.

ולגבי החתונה, עוד כמה שנים נהיה שנינו בני שלושים. מתי הוא יהיה מוכן? נכון שאולי ניסיתי לעודד אותו לזה יותר מדי, אבל אני לא יכול לחכות לנצח. אני רוצה מישהו כדי לבנות איתו משפחה, אני לא רוצה לחכות עד גיל ארבעים כדי שהוא ירגיש מוכן.

אבל, אני אוהב אותו, ובגלל זה הייתי מוכן לחכות קצת ולתת לו לקחת את ההחלטה בעצמו. ונראה שההחלטה שלו שלילית, הוא אפילו לא עונה, או רוצה לדבר איתי.

הוא היה יכול להיפרד ממני אם זה מה שהוא רצה מההתחלה, אבל הוא משך את זה עוד ועוד ואני חיכיתי לו. לא הייתי אמור לחכות, אם זה לא הרגיש לו נכון יותר הוא היה יכול להגיד לי את זה וזה היה פחות פוגע ממה שזה עכשיו. לדעת שהוא העדיף לקרוא לזה 'הפסקה' ולתת לי לחכות לו, שבעצם הוא התכוון לפרידה.

אני לא יודע אם לכעוס, כי בכנות, הייתי צריך לדעת כבר. ואני לא יודע מה לחשוב, הוא וויתר על זה כל כך מהר. יכלנו לתקן כל דבר שהיה מפריע לו, ויכלתי להפסיק לדבר על החתונה אם זה מה שהפריע לו במיוחד.

חלק מהדברים שלו נשארו פה, הוא לקח רק מזוודה אחת כדי להבטיח לי שהוא יחזור. אבל הוא לא, ואני קצת מודאג בכללי. אולי קרה לו משהו. אני מהסס אם לשלוח לו עוד הודעה ולבדוק שהוא בסדר, אבל אני לא רוצה להיות כל כך מעצבן ומציק. הוא כנראה לא רואה שום הודעה אם הוא לא ענה לי עד עכשיו.

אני נאנח, מחליט לשלוח בסוף,

"לואי בבקשה, אם אתה רואה את ההודעות האלו תתקשר אליי או תענה לפחות שאתה בסדר. אני מתחיל לדאוג."

אני מחליט לצאת לבחוץ להתאוורר, דוחף את הטלפון שלי לכיס לפני שאני שם אותו על רטט במקרה שלואי סוף סוף יענה לי.

-

אני חוזר הביתה לאחר שעה. ולא מקבל שום הודעה או טלפון ממנו. אני מתחיל להבין שהוא פשוט לא רוצה לדבר איתי יותר, אני עדיין מקווה שזה לא הוא, אולי אבד לו הטלפון, או שמישהו גנב לו אותו. אלף דברים יכולים לקרות, אני מקווה שאחד מהם זה לא סינון.

אני זורק את הטלפון על הספה בייאוש ועולה להתקלח.

-------------------------------

זה קצר אבל זה רק מחשבות אז אני לא צריכה ויכולה למשוך את זה עד אלף מילים. שמתי לב שירדתן בהצבעות ולקח לכן יותר זמן להגיע למטרה, אז אני אוריד קצת ואני מקווה שתעלו בחזרה, אם לא, זאת תהיה המטרה הקבועה גם אם ייקח לכן יומיים+ להגיע אליה. בהתחלה היינו ב70, ואז עלינו בעשרים-שלושים לפחות, וירדנו עכשיו במלא ואני מצפה לעלייה בחזרה.

לגבי הפרק הבא, אל תדאגו, הוא לא יהיה משעמם בכלל.

מטרה: 78 הצבעות.

אוהבת אתכן,

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Wedding Cancellation [Larry Stylinson] .Season 3.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum