פרק 108

2.1K 279 244
                                    

אל תשכחו להצביע ולהגיב ❤

**
נקודת המבט של לואי.

עבר כמעט שבוע מאז שראיתי את הארי במסעדה. לא ידעתי מה להרגיש שהוא יצא משם ברגע שראה אותנו. והיה עוד מישהו איתו, מה שגרם לי להיות ממש מבולבל.

טראוויס ישן ואני יוצא לבחוץ, הליכה לא תזיק לי ואני צריך לבדוק דואר. נעים בשעות המוקדמות של הבוקר, לא חם כל כך עדיין ואולי אני צריך לעשות את זה לעיתים קרובות שאני קם. כדי לשכוח מהכל.

אני פותח את התיבה שלנו ויש שם כמה חשבונות על הבית החדש והזמנות שלא שלחנו עדיין, אבל האחרון זו מעטפה שלא רשום עליה כלום. ואני מחכה לחזור הביתה כדי לפתוח אותה.

שאני חוזר, אני מקווה שטראוויס לא התעורר עדיין. אתמול ושלשום הוא נרדם בשעות ממש מאוחרות והוא צריך להשלים את השעות.

אני פותח את דלת הבית בשקט, ההליכה לא כזאת ארוכה כך שלקח לי רק כמה דקות להגיע חזרה ואני מתיישב על הספה.

טראוויס מטפל בחשבונות שלנו, אז אני מניח את המעטפות על השולחן בצד, ופותח את המעטפה האחרונה.

˝ללואי,

הייתי אמור לשלוח את זה ביום החתונה שלך. אבל אני לא יכול להסתכן בזה שטראוויס ייקרא את זה, ורציתי שתדע בכתב את מה שאני לא יכול להגיד.

המערכת יחסים שלנו התחילה ברגע שנכנסת למשרדים שלי ולא פחדת להגיד לי משהו בחזרה אם הקנטתי אותך. זה כל כך שיגע אותי, אף אחד מעולם לא העז לדבר אליי ככה. הייתי רגיל לעשות מה שבא לי בלי שיגידו לי שום דבר על זה, אבל אז אתה באת.

הייתי צריך לשנוא אותך אבל בכנות, התאהבתי בך. לא ידעתי מה לעשות עם הרגשות האלה, אני לא רגיל לפרפרים בבטן. אני לא רגיל לזה שהלב שלי נעצר כל פעם שאני רואה אותך.

אז הייתי לגמרי אידיוט, אני יודע. ושעזבתי כמעט הרבצתי לעצמי. רק שראיתי אותך עם דרק הבנתי מה פספסתי והייתי חייב להשיג אותך בחזרה.

אמרתי לך כבר שהפכת אותי לאדם טוב יותר, יש הבדל עצום ממי שהייתי בהתחלה למי שאני היום. והכל בזכותך, בזכות זה שאני מאוהב בכל חלק ממך ונתתי לך לשנות את מי שאני, כי סמכתי עלייך, ובצדק. כי אני אדם יותר טוב עכשיו.

רציתי להיות כל כך טוב ומושלם בשבילך שלא שמתי לב לטעויות שאני עושה. אחרי שעזבת את דובאי, ידעתי שאין דרך אחרת וזה נגמר. אבל לא יכולתי לקבל את זה. כי ידעתי שאתה שלי, לא הייתי עושה כל כך הרבה כדי להחזיר אותך אליי אם זה לא היה נכון.

אבל שראיתי אותך במסעדה עם טראוויס, הבנתי שאתה לא שלי יותר. אני שלך, אבל זה לא ההפך. היית כל כך מאושר לידו, שראיתי את החיוך על פנייך הבנתי שאם אני באמת אוהב אותך, אני צריך לקוות את הטוב בשבילך. ואני יודע שאני לא הטוב, אז אני נותן לך ללכת עם כמה שזה קשה לי. ברצינות.

אני מקווה שטראוויס יבין כמה מושלם אתה. אסור לו להפסיד אותך, אני לא יודע אם הוא בן אדם נחמד. אבל כדאי לו להיות אחד כזה.

אני אהיה בחתונה שלך, גם אם באתי לכאן כדי להחזיר אותך אליי, אבל אני לא מסכים לעצמי לעשות את זה. אני פוחד שאני אשבור אותך שוב. זה לא מגיע לך.

גם אם אני נותן לך ללכת עכשיו, אתה צריך לדעת שאני אוהב אותך יותר מכל בן אדם אחר בעולם. אתה המלאך שלי, ותמיד תהיה. לא משנה מה ייקרה.

תעשה את זה, תתחתן איתו ותראה לו כמה זה שווה.

מה שטוב בשבילך, טוב בשבילי.

שלך, תמיד. הארי.˝

המכתב מתמלא בדמעות שלי שמשאירות כתמים ואני עדיין מחזיק את המעטפה, שם לב שיש עוד משהו בתוכה ואני מרים שרשרת של מטוס נייר. זאת השרשרת שתמיד הייתה עליו, הוא נותן לי אותה?

אני הולך אל המראה וסוגר אותה על צווארי, פתק קטן עטוף סביבה ואני פותח אותו. ˝אם אנחנו לא ביחד, לפחות אני ארגיש כאילו כן.˝

ידי רועדת שאני מרים אותה כדי לקבל זווית טובה יותר לראייה, היא מושלמת.

-------------------------

אמרתי כבר שאני ממש לא בטוחה לגבי הפרק הזה אבל אני מקווה שתאהבו אותו בכל זאת.

מטרה: 70 הצבעות.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Wedding Cancellation [Larry Stylinson] .Season 3.जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें