פרק 117

2.2K 242 166
                                    

אל תשכחו להצביע ולהגיב ❤

**
נקודת המבט של הארי.

היום היה לי כל כך כיף עם לואי, בחודשים האחרונים הייתי הרבה לבד ואני שמח שיש לי אותו בחיים שלי שוב. אפילו אם זה בתור חבר, לפחות משהו.

הוא לא יכול להגיד שהוא לא נהנה, אני יודע שהוא כן. הוא היה צריך לנקות קצת את הראש, אני שונא את העובדה שטראוויס לוחץ עליו להתחתן איתו. אני יודע שלא אמורה להיות לי שום דעה בנוגע לזה, אבל זה באמת מעצבן. אם לואי כבר הסביר לו שהוא לא מוכן, טראוויס אמור להבין ולעזוב את זה כי זה לא נעים גם שמדברים על זה.

הלוואי שהייתי יכול להתערב, אבל אני לא. אני לא רוצה שלואי ייכעס עליי והחברות הזאת תיהרס, אז אני פשוט אשאר מחוץ לזה, בתקווה שלואי יעשה את הדבר הנכון בשבילם והכל יהיה בסדר.

בחיים לא הייתי לוחץ על מישהו להתחתן איתי אם הוא לא היה רוצה, כל אחד מוכן בשלב אחר, ופשוט צריך לחכות אם אתה אוהב את אותו הבן אדם. ואני לגמרי מבין למה לואי לא אוהב שהוא מדבר על זה. כי ברצינות, אם מישהו היה לוחץ עליי הייתי בטח מתחרפן, אבל אני בספק שזה היה קורה.

אני נכנס להתקלח אחרי שחזרתי הביתה, התכוונתי להכין לו ארוחת ערב כי חשבתי שהוא יישאר עוד קצת. יחסית לזמן בבריכה הוא לא היה פה כל כך הרבה, אני לא מבין למה הוא היה כל כך לחוץ לגבי זה.

אני מקווה שייצא לו לבוא לכאן יותר, אני באמת מרגיש יותר מדי לבד בבית העצום הזה ואני אוהב להיות בבריכות, רק לא לבדי. ואיתו לגמרי כיף, לפעמים זה מרגיש כאילו אנחנו נערים מתבגרים שנהנים וצוחקים ומטביעים אחד את השני במים, אבל די עצוב להתעורר למציאות שהיא ההפך מזה.

אני לא יכול לשקר ולהגיד שאני שמח שהוא מאורס, אני כן שמח שהוא שמח, אבל אני לא שמח מהעובדה הזאת.

בכל מקרה, אני רק מקווה שלואי לא ייתחתן עם טראוויס רק כי הוא לוחץ עליו. אני מכיר את ההרגשה של מחוייבות לספק מישהו, ככה חיים במשפחה שלי, אבל חתונה זה אחרת. הוא צריך להתחתן מתוך רצון, לא מתוך חובה או רצון לספק מישהו.

-

**
נקודת המבט של לואי.

"דאגתי לך כל כך. למה לא התקשרת אליי?" טראוויס שואל ישר כשאנחנו נכנסים הביתה, לא הייתי סך הכל שעתיים. אני שותק ומתיישב בספה. "אני הולך להתקלח," הוא אומר ואני מהנהן ומשעין את הראש שלי על הכרית.

היה לי כל כך כיף עם הארי, ברצינות שכחתי מהכל והייתי רוצה לעשות את זה שוב. אפילו שזו לא ההרגשה הכי נעימה לצאת מהבריכה שהמכנס שלך כמעט נופל מכובד המים, וגם זה שהארי ילדותי מדי והוא היה חייב לדחוף אותי ישר.

שאני חושב על זה, בחיים לא עשיתי משהו מצחיק או כיף עם טראוויס. רוב הדברים היו ילדותיים בעיניו אז עזבתי את זה, ורוב הבילויים שהיו לנו היו ארוחות במסעדה, הוא אף פעם לא רצה לבוא איתי על סרט, הארי התעקש אבל תמיד בא איתי ואני מוכן להתערב על זה שהוא אהב כל סרט ששמתי. אבל טראוויס לא נותן לזה הזדמנות, ואני רוצה שנצחק ונהיה לא רציניים לשעה, כי היינו מספיק רציניים ואני עייף מזה.

כשהוא חוזר מהמקלחת, אני מחליט לשים סרט נחמד, אולי אם לא נהיה רציניים לשעה הוא יפסיק לדבר על החתונה ויבין שאנחנו יכולים פשוט להנות מהזוגיות הזאת, כמו כל הזוגות בעולם.

-----

"זה סרט מטופש לואי. תעביר את זה," טראוויס רוטן במהלך הסרט ואני לא מופתע, "למה? אני אוהב את זה."

"תכבה את הטלוויזיה בנתיים, אני אכין לנו ארוחת ערב."

----------------------------

טוב זה פרק משעמם והרוב זה המחשבות המשעממות שלהם אבל הגעתן למטרה ככ מהר והייתי צריכה לכתוב כבר פרק אבל שכחתי כי הייתי עסוקה בלראות את כל העונות של זאב צעיר שוב (ממש לא בגלל שאני רוצה לראות את טיילר הקלין בלי חולצה).

בכל מקרה, אני מקווה שבכל זאת אהבתן ואגב בקרוב זה לא יהיה משעמם כי אני שונאת לכתוב דברים משעממים ואני פשוט אהיה חייבת לעשות אקשן שיישמח את כולכן ואוקיי חפרתי זה יותר ארוך מהפרק עצמו.....

מטרה: 78 הצבעות.

מקווה שאהבתן בכל זאת,

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Wedding Cancellation [Larry Stylinson] .Season 3.Where stories live. Discover now