פרק 144

2K 205 56
                                    

אל תשכחו להצביע ולהגיב ❤

לא עבר ממש הרבה זמן מאז, אני לא יכול להגיד שלואי חזר להיות שמח וחייכן כמו שהוא היה תמיד, אבל הוא בתהליך לחזור לעצמו ועוד חודש אנחנו חוזרים ללונדון.

הכנתי הפתעה בשבילו, שבגללה הגענו לכאן מלכתחילה והתלבטתי אם לבטל אותה בגלל כל מה שקרה עם סאם והניעור שהמערכת יחסים שלנו הייתה צריכה. אבל זה נראה לי הזמן המתאים, כל מה שעברנו ועדיין מצאנו את הדרך אחד לשני בסופו של דבר, זה מספיק כדי להבין שהאהבה הזו אמיתית וחיכינו מספיק זמן ואני יודע שאני מוכן לזה יותר מתמיד.

אני חושב שהחוויה בהוואי רק גרמה לי להבין כמה אני אוהב אותו וכמה אני מוכן להיות שם בשבילו לא משנה מה, הארי הישן לא היה נשאר לתמוך במישהו שהוא אוהב אם הוא היה מדוכא ועצוב, הוא היה בורח ומנסה לשכוח מזה.

אבל אני שונה עכשיו, אני לא יכול לדמיין את עצמי משאיר את לואי מאחור ולא בונה איתו חיים, לא משתדל לתמוך בו ולעזור לו כשקשה לו. הוא עשה את אותו הדבר כשאני הייתי צריך אותו, הוא נתן לי את הניעור לשינוי והוא זה שנפגע בסופו של דבר. אין לי איך לפצות אותו על כל הפעמים שאיכזבתי אותו אבל המעט שאני יכול לעשות זה להיות שם בשבילו כשהוא צריך מישהו. ואני תמיד שמח שהמישהו הזה זה אני.

אני מחייך כשאני רואה אותו גולש, הוא לא הסכים לגלוש מאז המקרה אבל שיכנעתי אותו שלאהבה שלו לגלישה אין קשר לסאם. הוא מגיע לחוף עם חיוך קטן על פניו ונאנח, מניח את הגלשן לידנו ונשכב איתי על המגבות. דממה נופלת לכמה שניות, ואז הוא מתחיל לדבר. "אני חושב שלא ניצלנו את הוואי כמו שצריך." הוא ממלמל כשאני משלב את אצבעותינו ואני מסיט את מבטי אליו. "כל מה שקרה עם סאם. ניצלנו רק זמן קצר כמו שצריך. אני יודע שלא באמת נהנית בגללי, לא הייתי צריך להילחם בך כשאמרת לי להתרחק ממנו. אני פשוט מקווה שהיינו יכולים באמת להנות מהחופשה הזאת כמו שצריך במקום לתת למכשול הזה להפיל אותנו."

"אני לא חושב שהמכשול הזה הפיל אותנו. נכון, היינו צריכים להתעורר ולהבין שבאנו כדי להיות אחד עם השני, לא אחד נגד השני. אבל
שרדנו את זה. ואנחנו עדיין ביחד. פעם היינו נותנים למכשולים כאלו להרחיק בינינו." אני אומר, הוא מושך בכתפו ומניח את ראשו על חזהי.

"אני יודע. אבל עדיין, זה לא היה צריך לקרות. עוד חודש אנחנו חוזרים ללונדון ועוד לא עשינו כאן כלום, כל מה שתכננו. כל מה שרצינו לעשות ביחד. אני יודע שאלו לא היו התוכניות שלך, לריב איתי ואז להתמודד איתי כשאני נכנס לדיכאון. היינו אמורים להנות."

"אני נהנה כל עוד אני איתך. וזו לא תהיה הפעם האחרונה שנטוס לחופשה. והתוכניות שלי בהוואי עדיין עומדות על הפרק." אני מחייך והוא מקמט את מצחו, אבל אני לא מוכן לספר לו עדיין.

----------------------------------

אני עובדת על הפרק הזה כבר כמה זמן והוא לא מסתדר לי בכלל אבל לא נורא.
אני יודעת שמגיע לכן יותר בגלל כל הזמן שלקחתי הפסקה מכל הפאנפיקים אבל אני מבטיחה שאני אפצה אתכן.
דרך אגב, ב4 בינואר יש יומולדת שנה לקונטרול (העונה הראשונה והשנייה לפאנפיק הזה) והפרק באותו יום יהיה ממש ממש ממש מיוחד. ויש מצב שאני אעלה גם פרק כפול אבל זה לא בטוח עדיין.

דרך אגב, לפרק הזה לא יהיו מטרות. אני פשוט אעלה פרק כשיהיה לי אחד מוכן (יש לי אבל הוא עדיין לא מספיק טוב אז..)

אוהבת אתכן,

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Wedding Cancellation [Larry Stylinson] .Season 3.Onde histórias criam vida. Descubra agora