פרק 118

2.1K 242 367
                                    

אל תשכחו להצביע ולהגיב ❤

-לאחר חודש.

טראוויס לא הפסיק לדבר על החתונה גם בימים האחרונים. ואני מתחיל להתחרפן מזה, כל פעם שהוא מעלה את זה לשיחה אני מגלגל את עיניי ברוגז מתוך הרגל, בלי שהוא רואה.

והוא מדבר על זה בכל יום, או בכל פעם שאנחנו לבד, אני לא יכול לבלות זמן איכות איתו בלי שהוא יעלה את הנושא הזה לשיחה גם אם הוא לא קשור למה שדיברתי מההתחלה.

אני לא אומר לו להפסיק, כי אני יודע שהוא לא והוא גם בטח ייקח את זה למקומות אחרים, אני מנסה פשוט להתעלם מזה ולחייך חיוך קטן למרות שזה כבר לא ממש אפשרי. ולמען האמת, לפעמים אני חושב על להיפרד ממנו, אם הוא כל כך מוכן ואני לא, כנראה שהוא לא אחד בשבילי, אבל אני אוהב אותו.

-

כשאני יורד במדרגות, אני חושב על מה להגיד לו לגבי הכל, אבל אני מנער את ראשי ומתעורר מהמחשבות, מרים את גבותיי כשאני רואה את טראוויס על בירכו.

"טראוויס, מה אתה עושה?"

"אני יודע שאמרת שאתה לא מוכן, אבל עברו חודשיים מאז ושנינו עברנו דברים-" הוא מתחיל להגיד ומוציא את הטבעת נישואין שלנו.

"אמרתי שאני צריך עוד זמן." אני נאנח ומתיישב על אחת המדרגות.

"אני יודע. אבל לא עבר מספיק זמן?"

"תקשיב, טראוויס. אני אוהב אותך, באמת. אני פשוט לא מוכן ואני מתאר לעצמי שאני לא אהיה מוכן בחצי שנה הקרובה. כי כשחשבתי שאני כן, אמרתי שאני לא יכול וברחתי משם. אני יודע שאתה כל כך מוכן ומשתוקק לזה, אבל אני לא. זה פשוט.. יותר מדי בשבילי. אנחנו לא יוצאים הרבה זמן."

"אנחנו יוצאים שנה ויותר,"

"אני יודע. אבל המערכת יחסים הקודמת שלי הייתה יותר ארוכה, ולא חשבנו בכלל על חתונה. וזה מה שהייתי רוצה, שפשוט נבלה כמו זוג נורמלי. אני לא יכול להכריח את עצמי להתחתן. ואני לא יודע טראוויס, אתה לא מפסיק לדבר על זה כל יום," אני נעצר, לוקח נשימה עמוקה וממשיך, מגיע למה שרציתי לדבר איתו עליו. "פשוט, אולי אנחנו צריכים לקחת הפסקה אחד מהשני. אני צריך לנקות את הראש שלי ואתה.. אני לא יודע. אני פשוט עייף מזה טראוויס, ברצינות."

"מה? למה אתה מתכוון?" הוא שואל ונעמד, ואני קובר את ראשי בין ידיי, אולי חשבתי על איך להגיד את זה הרבה, אבל עכשיו זה תופס אותי, אני באמת מתכוון לקחת ממנו הפסקה?

אבל אולי זה הדבר הנכון, אולי רק ככה שנינו נצליח להבין אחד את השני בנוגע לנושא הזה. אבל אני עדיין כל כך לא בטוח בזה.

"רק כדי לנקות את הראש מכל.. זה."

"זה אומר שאתה נפרד ממני?"

"לא אמרתי את זה. אנחנו נחזור, אבל כרגע אני מעדיף שניקח הפסקה. עבר עליי יותר מדי מאז מה שקרה עם החתונה, ואני חושב שזה הדבר הכי נכון לעשות כרגע."

"אנחנו לא חייבים לעשות את זה."

"אנחנו כן טראוויס, זה יכול לעזור לנו."

"או שזה יכול להרחיק בינינו.." הוא מתיישב לידי.

"זה לא. אני מבטיח, אני רק צריך קצת זמן כדי לסדר את כל מה שבראש שלי."

-------------------------------

זה קצר אבל, מה אתן חושבות שייקרה?
-אני רוצה לדעת בתגובות-
רק שתדע לואי. אמורים לקיים הבטחות:(
הגעתן למטרה די מהר (כמו תמיד אני ככ גאה בכן). אז החלטתי לעלות אותה עוד קצת, לפרקים הראשונים יש כבר 100+ הצבעות אז אנחנו כבר מתחילות לחזור קצת לכמות שהייתה בקונטרול (לא ליטרלי, הגעתי לשם אפילו ל150+ ושאפו לכן על זה).

אז המטרה תהיה הפעם, 80 הצבעות.

אגב, שימו לב למה שרשמתי מקודם, הבנים לא מתפרקים. ובנוגע לנושא של החוזה והכל, הארי עזב לאזוף בתחילת שנת 2015 (אחת מהסיבות למה אין מסביבו כל כך הרבה דרמה כמו תמיד והוא מביע את דעתו בנוגע לקהילה הגאה) והחוזה איתם לפי מה שאני יודעת, זה עד 2019, אל תבנו על זה כי אני לא בטוחה 100% אבל סביר להניח שכן. ושוב, אל תאמינו לדה סאן.

שיט עוד פעם כתבתי ארוך :/

בכל מקרה, אוהבת אתכן,

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Wedding Cancellation [Larry Stylinson] .Season 3.Where stories live. Discover now