פרק 130

2.2K 227 118
                                    

אל תשכחו להצביע ולהגיב ❤

-לאחר שבועיים-

אנחנו עומדים לארוז הכל. בעוד פחות משבוע אנחנו עוזבים לארצות הברית. אני לא אוהב להיות שם. אני מעדיף את לונדון בהרבה יותר, אבל אם זה אומר שאני אצטרך להיות רחוק מהארי, אני מעדיף להיות שם.

אלו היו שלושה חודשים שבאמת קירבו בינינו, ואני מבין עכשיו את השינוי שהארי עשה. הוא נהפך להיות הבחור המקסים שכל אחד היה חולם להיות איתו, ואני הבר מזל.

אם לא הייתי נותן לו עוד הזדמנות, הייתי מפספס את זה. הוא נותן לי להרגיש כל כך מוערך שלפעמים זה מוגזם, אבל זה הדבר הכי מקסים וחמוד בעולם. לדעת שהוא למד לאהוב באמת, ואני זה שזוכה לאהבה שלו.

היום הולדת שלו יוצא יום בדיוק ביום של הטיסה. אני לא יודע מה לעשות בשבילו, אני רוצה לעשות משהו שיהיה שווה למה שהוא עשה בשבילי. אבל כמובן שאני לא מסוגל להגיע לסכומים כאלה של כסף, ויש לי פחות משבוע.

אני צריך לחשוב על משהו. למרות שהוא לא אוהב מתנות והפתעות, בהחלט מגיעה לו אחת. אני יושב עכשיו בחיקו, אנחנו רואים טלוויזיה והאצבעות שלנו משולבות. לחשוב שלפני שנתיים, לא היינו מסוגלים לאהוב אחד את השני ברמה הזאת.

תמיד אהבתי אותו, גם אם הוא היה מעצבן ושתלטני, משהו בו גרם לי לאהוב אותו כל כך ולא יכולתי להתעלם מזה.

היו לנו הרבה ריבים כשעבדתי אצלו, יותר ממה שאפשר לדמיין, אבל זה הסתיים בכך שהיינו ביחד. טוב, אבל אז הוא עזב. מה שגיליתי לא מזמן, שלא הייתה לו ממש את הזכות להחליט.

הייתי צריך לחשוב על זה, אבא שלו כנראה רגיל להצלחה וכמובן שהוא לא היה נותן לאהבה להרוס את הסיכויים שבנו יצליח ויגרום להם להתעשר עוד ועוד. זה דבר נוראי מצידו, אבל איפשהוא אני יכול להבין אותו.

"על מה אתה חושב?" הארי שואל, תופס אותי שקוע במחשבות ואני מושך בכתפי. "עלינו, כל הדרך הזאת שעברנו. איך אנחנו תמיד מוצאים את הדרך אחד לשני?"

"אני לא יודע." הוא צוחק, מביט בי לשנייה לפני שהוא מנשק אותי ומבטיח, "לא נצטרך למצוא את הדרך אחד לשני יותר. כי מעכשיו נהיה ביחד תמיד, אני לא אתן לעצמי לאבד אותך שוב." אני מחייך ומסמיק מהמילים שלו, נשען על כתפו.

אנחנו מחליטים לא לצאת היום מהבית, הארי אמר שכדאי שנבזבז את הימים האחרונים שלנו בלונדון כאן. ובכנות, אני לא מתלונן על זה. אני רק חושב על זה שבארצות הברית הוא יחזור לעבוד, וזה אומר שיהיה לנו פחות זמן להיות אחד עם השני. אבל אני בטוח שזה יהיה פחות קשה ממה שהיה בדובאי.

כשהמחשבות שלי נודדות למה שהיה בדובאי, אני אוטומטית נזכר בנייתן. "נייתן עדיין בדובאי?" אני פולט, לא התכוונתי באמת לשאול את זה.

"לא, הוא עבר לארצות הברית." הארי אומר. אני יודע שזה לא אמור להלחיץ אותי כי הארי השתנה, אבל אני בהחלט לא הולך לאהוב את נוכחותו שם.

"אין לך מה לדאוג, לואי. הטעות הזאת בחיים לא תקרה שוב." הוא מוסיף כדי להרגיע אותי ואני מרים את מבטי אליו ואז משפיל אותו חזרה. "אני יודע, אני פשוט.. לא מחבב אותו." אני אומר בלשון המעטה ונאנח, אני באמת מקווה שלא אצטרך לראות אותו שם.

------------------------

מצטערת שזה פרק קיטשי ומשעמם בהחלט (אל תגידו שלא) אבל אל תדאגו.
ואגב בקשר לתגובות סקס שלכן. רק אחרי החתונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מטרה: 81 הצבעות.

אתן מדהימות, אני אוהבת אתכן,

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Wedding Cancellation [Larry Stylinson] .Season 3.Where stories live. Discover now