פרק 106

2.2K 246 174
                                    

אל תשכחו להצביע ולהגיב ❤

**
נקודת המבט של הארי.

כמעט צהריים שאני קם, אני מנחש שהעובד שלי עדיין במלון שלו ואני מחליט לצאת לבחוץ לשתות קפה, אין לי כוח להכין בעצמי.

אני לובש את אחת מהחולצות המכופתרות שלי, וזורק את האחת שלואי לבש למיטה. אני לא יכול ללבוש אותה, זה יוריד את הריח שלו ממנה.

אני לובש אחרת שטיפה דומה לה, וסקיני ג'ינס שחור עם מגפיים חומות. אולי אני אעשה סיבוב ואקנה כמה דברים.

אני יוצא מהבית והולך ברגל, אני זוכר את לונדון בעל-פה והבית קפה ממש קרוב לכאן. אני צודק ומגיע, מזמין לי אחת ואז מסתכל לצדדים, מזהה את הגוף של לואי ואני מסתכל על ידיו, הוא מחזיק שתי כוסות קפה ויש לו.. טבעת על האצבע.

אני מסיט את מבטי מהר, אני מקווה שהוא לא יזהה אותי וזה רק אני שמסוגל לזהות אותו ממטרים, אבל אני טועה. כי, שאני מסיט את מבטי חזרה, אני פוגש את עיניו.

באותו רגע, הוא ממהר ללכת משם ואני משאיר למוכרת את הכסף משם והולך אחריו, "אל תלך ממני בבקשה." אני מתחנן והוא עוצר במקום, אבל לא מסתובב.

"א..אני.." אני מתחיל להגיד ומגמגם במבוכה.

"אין לי זמן לזה עכשיו הארי."

"מתי כן יש לך זמן לשמוע אותי? עד מתי אני אצטרך לחכות? עד שתתחתן?"

"למה בכלל באת לכאן הארי? גילית שאני מתחתן אז באת כדי להרוס את זה?" הוא מתעצבן. "לא, הזמנת אותי לחתונה. זה מה שתכננת נכון? לראות אותי כאן שבור?" אני צוחק והוא מנער את ראשו.

"אתה שבור? אתה יודע בכלל כמה פעמים שברת אותי? פעמיים הארי. ואתה יודע שבהתחלה סבלתי ממך הרבה יותר. אבל אהבתי אותך, אהבתי אותך כל כך שהייתי עיוור וחשבתי שתשתנה. שתהיה אדם טוב יותר כמו שהבטחת, אבל זה לא קרה כמובן. מה שקרה זה שבגדת בי."

מה שהוא אמר חודר אליי, אני יודע שזה נכון. אני יודע שיש לו את כל הסיבות בעולם למה לא לסלוח לי אבל אני לא יכול לשבת ולחכות שהוא ייתחתן.

אני זז כדי להתקרב אליו והוא שולח את ידו כדי לחסום אותי, "לא. אל תעשה את זה עכשיו, נמאס לי מזה." הוא נאנח ומסתובב למכונית שלו, נכנס לתוכה ומסתכל עליי שוב, שדמעה אחת יורדת מעיניי ואני יכול לראות שאכפת לו. אבל הוא נוסע משם ואני מנגב אותה, אני לא בוכה אף פעם.

אני נושך את שפתיי ונשאר שם עוד כמה רגעים, עד שאני חוזר הביתה ונשען על הדלת. קיבלתי מספיק הזדמנויות להיות שלו, והייתי אידיוט שבזבזתי אותן.

אני בוכה שוב, ואני שונא את זה. אבל המחשבה של הטבעת הזאת על אצבעו, שאני יודע שיכלתי לקנות לו אחת יפה יותר. הייתי מבקש ממנו סליחה על הירח אם זה היה עוזר איכשהוא, אבל הדעה שלו תישאר ככה, והוא הולך להתחתן עם מישהו שזה לא אני.

אני תוקע את האגרוף שלי בדלת שאני חושב עליו, הוא לא הסכים להקשיב לי שנייה אחת. זה נכנס לו מאוזן אחת ויצא מאוזן שנייה.

הכאב החד ביד שלי לא מזיז לי שאני ממשיך לחשוב עליו. אין לי כבר מה להגיד לו, אני רק יודע שאני צריך אותו חזרה אליי. אני אתחתן איתו, ואני אעשה בשבילו הכל. אני נועדתי לו, לא טראוויס ולא אף אחד אחר בעולם הזה. שנינו יודעים את זה, הוא רק צריך מישהו שיסביר לו את זה.

--------------------

לא בדקתי את הפרק אז אם יש שגיאות או משהו אל תתקנו כי אני אבין לבד.

דרך אגב, הפרק שהעלתי היה פלאשבק ותכננתי למחוק אותו אז אל תיבהלו.

אגב אני ככ גאה בכן שהגעתן למטרה מהר.

מטרה: 71 הצבעות.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Wedding Cancellation [Larry Stylinson] .Season 3.Where stories live. Discover now