24 : bloody feelings

224 44 9
                                    

Chaeyoung mengalihkan selimutnya menutup tubuh, duduk di katil. Dadanya terasa sesak dan menekan tubuh. Berkali-kali dia terbatuk-batuk, selimutnya digunakan untuk menutup mulutnya. Selimut itu dialihkan, tompokan darah mula kelihatan pada fabrik itu. "Eo-Eomma!!"

Chaeyoung meraup wajahnya, "Eomma.. Chaeyoung taknak mati lagi.." tangisnya, ibunya berkali-kali menepuk bahu Chaeyoung, menenangkan anak perempuannya. "Sabar ya, Chaeyoung? Kita tunggu appa balik, kita ke hospital, ya?" Chaeyoung menangis teresak-esaknya, perutnya benar-benar sakit.

Kerusi roda ibunya gunakan untuk membawa Chaeyoung ke wad sementara bapanya mendaftarkan namanya di ruang pendaftaran. Chaeyoung dan ibunya terserempak dengan Seonji. "Kakak Chaeyoung.. Kenapa nampak pucat saja ni?" soal Seonji.

"Kakak sakit."

Nakyung mengusap belakang tubuh Chaeyoung yang memuntahkan darah, "Chaeyoung.. Kenapa ni.." Chaeyoung mengalirkan air matanya melihat cairan yang keluar daripada mulutnya. Tepat pada masanya ibu dan bapanya tiba di wad.

"Eomma.. Appa.. Chaeyoung takut.."

Nakyung berlari keluar daripada bilik kuliahnya, terus ke kafeteria untuk mendapatkan Seoyeon. "Lee Seoyeon." Nakyung terhenti di hadapan Seoyeon, memandangnya keras. "Awak langsung tak datang lihat Chaeyoung, kan?" Seoyeon menggeleng. "Buat apa? Biarkan dia mati pun."

"Seoyeon.. "

"Awak tolong faham ayat ni, kalau bukan saya yang dapat Sunwoo, takda orang lain yang dapat Sunwoo." Seoyeon berpaling, berjalan meninggalkan Nakyung. "Yah Lee Seoyeon."

Seoyeon memandang Nakyung yang mengangkat telefonnya, pita rakaman ditekan. "Awak bunuh Chaeyoung."

Pain ; Kim SunwooWhere stories live. Discover now