12 : him.

378 76 10
                                    

Lee Seoyeon, Lee Nakyung.
Saya tak boleh lagi duduk dalam ni, tolong saya.
Saya tak bermaksud nak menipu, saya langsung tak tahu yang Eomma akan sumbat saya dalam tempat ni.
Saya tak gila, tolong saya ..

Sunwoo memandang sekelilingnya, "Lee Chaeyoung tidak hadir, cikgu," ucapnya pada guru kelas. "Lee Chaeyoung? Dia sudah berhenti sekolah," Sunwoo memandang guru kelasnya, tidak percaya. "Tak mungkin." Dia memandang Nakyung dan Seoyeon silih berganti, mereka berdua juga tidak tahu tentang itu.

Waktu makan tengah hari tiba, Sunwoo makan bersama Seoyeon dan Nakyung. "Kenapa saya tak tahu yang dia pindah?" soal Seoyeon. Nakyung mengetap bibir, dia juga tidak tahu, tapi pesanan terakhir Chaeyoung sebelum dia pulang ke rumah membuatkan Nakyung terfikir, seolah-olah dia bukan berhenti atas kerelaannya.

"Jaga diri, Nakyung"

"Dia cuma beritahu yang dia tak hadir selama beberapa hari," beritahu Sunwoo. Nakyung memandang ke luar tingkap, hujan turun dengan renyai. Chaeyoung, kalau awak ada mesti awak gembira, Sunwoo makan dengan kami hari ni. Kenapa awak tak beritahu yang awak akan tinggalkan kami? getus Nakyung dalam hati.

"Dia tak beritahu awak apa-apa ke, Nakyung?" soal Seoyeon memandangkan Nakyung teman sebilik Chaeyoung. Nakyung menggeleng, "Dia minta saya jaga diri," balas Nakyung. Sunwoo memandang ke luar tingkap, "Ada sesuatu yang dia pendam," fikirnya. Nakyung menunduk, dia pendam yang dia sukakan awak, tapi awak dah jadi milik Seoyeon sekarang.

Pain ; Kim SunwooWhere stories live. Discover now