ᵗ ʷ ᵉ ˡ ᵛ ᵉ

110 13 0
                                    

לא רחוק מדי מהתא של שלושת האסירים המבולבלים והנער הפצוע, ישבו שני בחורים על רצפת הכלא כשהם נשענים על הסורגים, והקשיבו לשני אסירים מעט לחוצים, אסיר אחד מבסוט, ונער שהסריח מכאבים לקילומטרים והמשיך למלמל רק מילה אחת.

"הוא לא כמונו."

"לא בדיוק."

"אתה יודע משהו?"

"יכול להיות."

"טוב אדון גאון, אתה מוכן להפסיק עם זה ופשוט להגיד במה מדובר?"

"זה לא כזה פשוט, ג'ין. אבל כן, גם הוא..." הבחור עצר ולשנייה החליף את צבע עיניו לצבע הזהוב.

"קים נאמג'ון! תגיד לי החלקת על השכל? אסור לך לעשות את זה ככה באמצע הפאקינג כלא." ג'ין המדובר לחש- צעק בהלם מוחלט מפעולותיו של הבחור חסר האחריות, והכה את זרועו מספר פעמים.

"תירגע אף אחד לא ראה." נאמג'ון המוזכר הסכים לצחקוק לברוח מפיו, כתוצאה מהמבט שג'ין ירה לעברו.  "בכל מקרה, הבנת."

"אז מה עושים איתו?"

"מה זאת אומרת מה עושים איתו? לא עושים כלום."

"לפי הסירחון שנודף ממנו, אני מנחש שהכספית בגוף שלו כבר יומיים. אתה יודע טוב מאוד שהוא לא ישרוד עוד הרבה. זה נס שהוא עוד חי, כל אחד אחר כבר היה נרקב מזמן." ג'ין לחש בשקט, ככל שמיתרי קולו אפשרו לו.

"כן, הוא... חזק יותר." נאמג'ון מלמל, עמוק בפנים ניהל מלחמה עם עצמו, ושקע במחשבותיו.

"מה אתה לא מספר לי? גם אני וגם השאר צריכים לדעת במה מדובר. כולנו הרחנו אותו אתמול בחדר האוכל, היה לו ריח מוזר, אחר, וזאת לא הייתה הכספית. יודע מה? זה אפילו לא משנה עכשיו. נאמג'וני, הוא ילד. אתה ברצינות הולך לתת לו למות ככה? אנחנו צריכים לעשות משהו בקשר אליו."

"קודם כל אל תקרא לי נאמג'וני חשבתי שסגרנו את הפינה הזאת מזמן. דבר שני, מה אתה רוצה שאני אעשה? לילד יש כספית בגוף הנרקב שלו, זאת לא בעיה שלי."

"מה זה מה אני רוצה שתעשה?" הבחור המתוסכל הרים את טון קולו, אך מיד נרגע והמשיך ללחוש. "אנחנו בין הכנופיות הכי מאיימות בכל הכלא הזה! תשתמש בקשרים שיש לך, אני יודע מה תעשה? אתה חכם! תחשוב על משהו! הילד הזה צריך את האנשים שלו במקום הזה, מי כמוך יודע. או שאני טועה וזאת לא הסיבה שאספת את כולנו כשרק הגענו לכאן? אתה בעצמך עוד ילד, כשהגענו לכאן לפני שלוש שנים אתה היית בן 16, ג׳ימין הכי קטן והוא היה בסך הכל בן 15! כולנו היינו ילדים." ג'ין המשיך להתעקש. הוא בעצמו לא בדיוק הבין למה הוא היה כל כך מגונן על ג'ונגקוק, הוא פשוט הקשיב לבטנו ופעל לפי האינסטינקטים שלו.

The Pack | TAEKOOKحيث تعيش القصص. اكتشف الآن