ˢ ⁱ ˣ

133 16 5
                                    

ארבעה נערים צעדו לתוך היער כשהחליטו לצאת מעט מאיזור הנוחות שלהם, ולחקור את סביבתם. הם היו משועממים וחיפשו הרפתקאות, אז ארזו תיקים ויצאו לטיול בשטח הירוק והגדול.

"תגידו אתם בכלל מכירים את הדרך? אנחנו יכולים ללכת פה לאיבוד מאוד מהר." שחור השיער הנמוך הביט לכל עבר בפליאה, העצים היו נורא גבוהים, הצמחייה הייתה שופעת, היו פרחים מכל הסוגים, ובדרך הם כבר הספיקו לעבור ליד שלושה נהרות. הנוף היה פשוט עוצר נשימה. "לא, אבל מה הבעיה? פשוט נמשיך ללכת ישר, ואז נחזור באותה דרך. אנחנו רק צריכים להשתדל לא להתרחק יותר מדי מהעיר כדי שנספיק לחזור לפני השקיעה." הנער שלידו הסביר בעודם ממשיכים ללכת ולהביט לכל הכיוונים, השניים האחרים היו עסוקים בצילום תמונות בעזרת מכשיר הגלקסי המשוכלל שלהם.

"יו! תראו! יש שם מלא סנאים!!" אחד מהם קרא ומיהר לכוון את המצלמה לכיוון החיות החמודות, לפני שיברחו. "מקודם עברנו ליד שועל ואתה מתלהב מסנאים?" שחור השיער הנמוך צחק, ובתגובה בעל המצלמה לבש הבעה רצינית על פניו. "השועל הזה כמעט קפץ עלינו בגללך, עדיף שפשוט תישאר בשקט."

"אה... חבר'ה, אני לא רוצה חלילה להפריע לוויכוח הכל כך חשוב שלכם, אבל תסתכלו רגע קדימה." הברונטי הגבוה, שעליו הנערים הפילו את האחריות לסחוב את התיקים, ביקש בטון ציני ומעט מבולבל, בעוד שעיניו הביטו על איזור כלשהו מולם. השלושה מיד הקשיבו לקולו ועקבו אחר עיניו, רק כדי לפגוש בבית גדול ומעט הרוס, ממש באמצע היער. "זה בית??" הצלם כמעט הפיל את החפץ היקר מידיו כתוצאה מהתדהמה, והצביע על המבנה. "לא, זאת מכונת מסע בזמן." הברונטי גלגל את עיניו, וצעד כמה צעדים לכיוון הבית, כדי לקבל מבט טוב יותר על המבנה המשונה.

"אממ, תגידו... זה לא הבית מהאגדה האורבנית ההיא?" שאל הנער שהיה שקט לאורך כל הדרך וסייע לחברו לצלם תמונות במכשיר הגלקסי, עם רעד מסוים בקולו. "אוי אתה לא באמת מאמין לזה, נכון? זה סתם סיפור מפחיד שמספרים לילדים." הנער הגבוה הניח את התיקים על האדמה והתמתח. שלושת הנערים מאחוריו צעדו קדימה ועקפו אותו, הם עצרו במקומם כשהגיעו למבנה ועמדו ממש מולו. הם יכלו לשמוע את הברונטי הגבוה מצחקק מאחוריהם, ולאט לאט מתקרב לכיוונם.

(האגדה לא באמת מפחידה, הייתי אומרת שהיא יותר בכיוון של קריפית, אבל בכל מקרה אם אתם מפחדים או מקבלים טריגרים בקלות, פשוט תדלגו על הקטע המודגש 👌🏻)

"לא הרבה שנים אחורה, גרה משפחה בעלת שני הורים ושני ילדים בבית גדול, באיזור מרוחק ועמוק ביער. הגבר אהב את ילדיו, ועשה הכל כדי להבטיח את אושרם, אך האישה הייתה משוגעת. היא הייתה פרנואידית, קנאית ומפחידה, והייתה מבצעת טקסים עם אלפי נרות מדי יום. יום אחד, האישה המשוגעת דמיינה שבעלה נהפך למפוקפק, ובגד בה עם אישה אחרת. האישה צעקה ושברה הכל בבית, באמצע הטקס היא שרפה חלק מהבית עם הנרות. בלילה למחרת, האישה רצחה את בעלה אל מול עיניהם של בניה, ולאחר מכן הטביעה את שניהם ואת עצמה באגם שמאחורי הבית ההרוס. עד היום, מסתובבת רוח הרפאים של הגבר בתוך הבית עם נר בידו, ושומרת שלעולם לא ייעשו עוולים נוספים בביתו."

The Pack | TAEKOOKWhere stories live. Discover now