🌙 ㅡ 25

611 80 9
                                    

Author's POV 🧚🏻‍♀️

Raérlevla Kingdom ㅡ

" Tuanku, Puteri Luna dikesan telah menggunakan kuasa untuk menyembuhkan dirinya. " Kata Ethan. Kepalanya masih lagi ditundukkan dan kedua-dua tangannya dirapatkan di antara satu sama lain.

" APA?! LUNA SAKIT KE?! " Woo, dah macam nak runtuh istana ni dek suara lantang Raja André.

Tch, kata tak kisah pasal Luna. Ni dah nak pecah istana disebabkan jeritan dia, getus hati Xhuana yang kebetulan masa itu menemani Permaisuri Auleira .

" Nampaknya begitu, tuanku. "

" Kanda? Takkan kanda nak biar je anak kita merempat di bumi? Tengok tu, sampai sakit dia tu. Nasib baik ada Silvery Wand. Kalau tak, macam mana dia nak sembuh? " Kata Permaisuri Auleira sambil menunjukkan ekspresi muka yang sangat bimbang dengan keselamatan anaknya yang sorang tu. Sudahlah suaminya ini macam tak endah dengan nyawa anaknya itu. Padahal Luna je pewaris dia yang dorang boleh harap untuk menjadi pemerintah Raérlevla ni.

" Biarkan dia. Biarkan dia rasa betapa pentingnya kanda dalam hidup dia. Biarkan dia rasa betapa susahnya hidup tanpa kanda dan dinda di samping dia. Biarkan dia menyesal. Kanda nak ajar dia dengan semua kesakitan yang ada. " Pandangannya beralih kepada Ethan.

" Tarik balik semua kuasa yang ada pada Silvery Wand. Jangan biarkan dia guna Silvery Wand dengan sesuka hati dia. Jangan biarkan dia ambil kesempatan terhadap Silvery Wand itu. "

" KANDA! KANDA SEDAR APA YANG KANDA BUAT NI?! "

Raja André tersenyum sambil memandang isterinya. Tangannya mengelus lembut pipi isterinya itu.

" Kanda sedar, sayang. Sebab tu kanda buat semua tu. "

🌙

[C] Gadis Bulan ➳ Jungkook BTSWhere stories live. Discover now