Breath For Me

13.7K 270 5
                                    

                            
B R E A T H

F O R

M E



    ♥♡♥

“ hati manusia begitu mudah berubah. Tak pernah kekal - dan tak pernah setia,  jadi kenapa aku perlu percayakan dia. Dia,  yang pernah melukakan aku yang sakitnya hanya aku sahaja tahu ”

- Carolyn Dellina-

                                    💔

“ prinsip yang dia pegang dalam diri dia ... yang buat dia terluka. Kedegilan dia tu,  hanya sebab dia nak lindungi diri dia. Dulu aku tak nampak semua tu,  aku anggap dia hanya bermasalah...  masalah yang aku tak nak rungkaikan. Tapi sekarang,  aku nak guna peluang ni untuk selamatkan dia yang dulu aku gagal selamatkan ”

- Seth Harrison -

                                    💔

“  dia kembali dalam hidup kau. Mungkin,  kali ni dia betul-betul perlukan kau dalam hidup dia dan mungkin - ini permulaan kebahagian untuk kau,  dan pengakhiran bagi kesengsaraan kau ”

                                    💔

“ aku tak perlu diselamatkan dan aku tak perlukan pertolongan sesiapa pun. Aku akan teruskan hidup aku sedaya yang aku mampu. Kau - mahupun orang lain tak perlu bersimpati dengan aku. Apalagi kau - kau dah buat keputusan untuk lepaskan hubungan kita berdua 5 tahun lalu, kau tiada hak untuk campur urusan hidup aku lagi Seth Harrison . Sebagaimana kau berambus dari hidup aku 5 tahun lepas,  kau boleh buat perkara sama sekarang. Berambus dari hidup aku”

- Carolyn Dellina

                                    💔

“ dia terlalu lemas dalam lautan emosi, sampai dia tak rasa ingin bernafas...  dia dah terlalu lama biarkan diri dalam belenggu emosi sampaikan hati dan jiwa dia dah sebati dalam rasa tu sendiri. Untuk kau selamatkan diri dia,  aku takut kau sendiri putus asa nanti kerana  tiada ubat yang dapat ubati pesakit yang tiada keinginan untuk sembuh, aku harap kau tahu apa yang kau buat sekarang ni. Salah percaturan, kau hanya akan memburukkan keadaan dia Seth ”

                                    💔


“ biar aku jadi mata dan kaki kau ”


     ♥♥♥

This story is recommended for those 17 and above because of its content that might have :

♣️ Dark content including depression, illusional, etc.
♣️ Emotional content
♣ Strong️ Languange
♣️ Triggered content






C O M I N G    S O O N






♡♥'2019'♥♡



copyright 2019 by Eunnie00

ALL RIGHT RESERVED

No parts of this book may be reproduced in any form without the author's [ Eunnie00] permission. Plagiarism is a crime.

вяєαтн ƒσя мє Where stories live. Discover now