#09

13.8K 254 40
                                    

Aidan menghembus keluhan berat. fikirannya berterabur sana sini dalam otak. macam-macam!

Aidan menggaru belakang kepala yang tidak gatal. "ahh..malas la aku nak fikir!" dengus Aidan lalu dia mengambil kunci kereta.

***

Aisya mundar mandir di dalam bilik. hujung jari di gigit.

emm..mana dia ni? tak nak naik ke pujuk aku?gerutu hati Aisya. akibat kepenatan menunggu, Aisya mengambil keputusan untuk keluar dari bilik.

"wait..takkan aku nak goda pakai macam ni?" hujung kain bajunya di pegang. pft, tak menarik. kalau aku still macam ni sampai kerepot aku takkan dapat cinta si encik dingin. fikir Aisya.

so better kau berfikiran positif je Aisya. aku tau kau tak biasa pakai benda  terdedah sana sini. but this is for your husband. kau sendiri yang nakkan dia. aumm.. erk!

Aisya berjalan ke almari yang terdapat pelbagai baju 'free show' di dalamnya. air liurnya di telan. memang Aisya akui, sebulan dengan Aidan, Aisya memang langsung tidak menarik perhatian.

pakaian hariannya di dalam rumah ialah baju muslimah dan seluar track. manalah Aidan nak telan air liur.

dia berpakaian sebegitu pun kerana dia malu dengan Aidan. baju yang diletakkan dalam almarinya Oleh mummy dan mama semua yang tidak pernah Aisya lihat. lain sangat dengan cita rasa muslimah dia. jadi, esok itu jugalah Aisya memujuk mummy dan mamanya memulangkan baju-baju tidur muslimah dan seluar tracknya.

balik pada cerita,

Aku menarik sehelai baju tidur berwarna hitam. jarang. omgee. sexy gila! bila masa la mummy dengan mama beli .ugh! no, aku kena pakai juga! sekarang, no malu malu, no segan segan, no takut takut. aku kena move on! campak lagu stitches Shawn Mendes jap! aik, ada kena mengena ke?

okay, tanpa berlengah lagi, Aisya Aqeela mambawa masuk 'baju' itu  ke dalam bilik mandi untuk di tukar. Segala wangian di calit pada tubuh untuk mendatangkan aroma yang memukau lagi menghairahkan. ceyh!

Aisya Aqeela melihat pantulan tubuhnya di cermin. dari lekukan bibir yang tersenyum, pudar menjadi garisan lurus.

macam mana kalau..dia tak terima aku? macam mana jika dia tolak aku dan terus benci aku?

"kau ni gila la Aisya..kenapa aku rasa teruk sangat ni?"

aku rasa macam..terdesak..

cepat-cepat Aisya Aqeela menghilangkan perasaan itu. Apa yang dia mahu, sentuhan seorang suami. Aisya mahu rasakan kasih sayang prof Aidan Rafael yang dia benci dahulu. Dia mahu Aidan mencintainya macam mana dia mencintai lelaki itu.

"huh..aku nak..lakukan tugas aku..sebagai mana yang patut isterinya lakukan..yang mana suami layak menerima layanan seorang isteri..aku nak jadi isteri kepada Aidan Rafael!" ujar Aisya dengan hati yang sebak.

dia menarik nafas dan menghembus perlahan. Senyuman di ukir. senyuman yang menggoda cuba di buat. praktis. takut kang jadi senyuman alien depan mata Aidan.

setelah berpuas hati, Aisya perlahan - lahan menolak pintu biliknya. di jengul keluar. line clear!

dia menuruni tangga dengan...cara menggoda?erkk. Aisya berjalan ke ruang tamu. eik, mana perginya suami aku?

𝐦𝐚𝐦𝐩𝐮𝐤𝐚𝐡 𝐝𝐢𝐚'°✔Where stories live. Discover now