26. ראיון עבודה

8.9K 546 55
                                    

״מיה אני נראית בסדר, נכון?״ אני שואלת אותה בזמן שאני מסדרת את צווארון החולצה שלי במראה שמחוברת לשידה שלי. אני מסתובבת עם זרועותי פתוחות לרווחה בשביל לראות את תגובתה. היא קמה מהמיטה ומביטה בי עם גבה מורמת ומבט משועשע.

״הו אז הילדה שבכלל לא רצתה ללכת לראיון שואלת אותי אם היא נראית בסדר? מעניין.״ מיה אומרת מעמידה פנים שיש לה זקן ומשחקת איתו.

ואני חשבתי שלי יש בעיות...

״מיה.״ אני מתבכיינת כשאני רוקעת ברגליי כמו שילד יעשה בחנות כשאמא שלו לא רוצה לקנות את הצעצוע שהוא רוצה.

״בסדר... בסדר... את ניראית בסדר. טיפה כמו ספרנית אבל יהיה בסדר.״ היא אומרת בזמן שהיא מנופפת בידייה כאילו זה לא ביג דיל בזמן שהיא קמה ממיטתי.

״מיה כשאת אומרת את זה ככה זה כאילו אני עושה את זה יותר מידי, אני אף פעם לא עושה ראיונות ׳פנים מול פנים׳, זה שונה בשבילי״ אני אומרת בזמן שאני מסובבת את פניי למראה שוב, מסדרת את הצווארון (שוב) לחולצה האיומה הזאת.

״אוי תשתקי, פשוט תחליפי לבגדים הרגילים שלך או משהו שאת בעצמך תחשיבי למשהו נחמד ונוח ללבוש.״ מיה אומרת וקורצת וסוג של מדלגת בזמן שהיא יוצאת מחדרי וסוגרת אחריה את הדלת.

אני ממשיכה לסדר את הצווארון לפני שאני שומעת דפיקות בדלת.

״כנסי.״ אני אומרת ומנחשת שזו מיה באה לעצבן אותי שוב או תילי. אני די בטוחה שזו תילי כי אם הייתה מיה היא לא הייתה דופקת היא פשוט הייתה מתפרצת לחדרי.

תילי נכנסת ומחייכת, סוגרת את הדלת אחריה, ונעמדת ליידי מסתכלת על השתקפותי במראה.

״ומה איתך? זה יותר מידי?״ אני שואלת אותה בזמן שעדיין מנסה לסדר את הצווארון המזויין הזה שכנראה לא רוצה להקשיב לי.

״כן, יותר מידי. היי, את בטוחה לגבי זה? את יודעת שהדברים יצאו משליטה בלעדייך. הארי מרושע יותר מאי פעם.״ תילי אומרת ומשפילה מבט אל הרצפה ומשחקת עם הצמידים שעל ידה לפני שמביטה בי שוב.

״סליחה תילי, אבל אני חושבת שהספיק לי מהמקום הזה. היה כיף, ואני מצטערת שהארי מתנהג כמו זין אבל יש לי הרגשה שהמקום הזה מלחיץ אותי יותר מידי.״ אני אומרת לפני שאני מסתובבת ומסתכלת עליה

אני מתכוונת שזה לא היה שקר, אך המקום הזה מלחיץ, מאוד. אך אני חושבת שהרוב זה בגלל הגישה של הארי ״אני תמיד צודק״ והעובדה שאני בסופו של דבר ארגיש בשבילו כשהוא לא ירגיש בשבילי. ובכן כבר יש לי רגשות מה שסוג של מוזר מכיוון שהפעם היחידה שאני והארי מדברים זה כשאנחנו רבים או כשאנחנו... סוטים... כן.

״בסדר.״ היא אומרת מחייכת אלי.

״יש לך את אלי שתעזור לך לעבור את כל זה.״ היא מסמיקה ומנגבת את ידייה על המכנס שלה.

״כן... את צודקת״ היא משפילה את מבטה ולחייה נהיות אדומות יותר. לפני שהספקתי לשאול היא מתחילה לדבר שוב. ״רוצה עזרה לבחור בגדים? יש לך 30 דקות עד שאת צריכה להיות שם וזה יקח 5 דקות אם מיה תסיע אותך.״ אני מצחקקת.

״כן, תודה.״ אני אומרת לה בזמן שאני צועדת לעבר מיטתי והיא לארון.

זה לוקח לה פחות מ2 דקות למצוא את הבגדים המושלמים.

״נוח ויפה.״ תילי אומרת כאילו היא אחת מהאנשים האלו מהפרסומות, אני צוחקת בגלל המבטא שעשתה.

״תלבשי את זה.״ היא אומרת לי. ״ תקראי לי כשתסיימי כדי שאסדר לך את השיער ואאפר אותך.״ היא אומרת ויוצאת מחדרי וסוגרת את הדלת אחריה.

אני מסתכלת על זה ומהנהנת.

-

״אנחנו כאן, לעזאזל המקום הזה ענק ומדהים, וכדאי שאני אכנס פנימה...״ מיה מתחילה לקחת את חגורת הבטיחות בזמן שהיא ממלמלת את החלק האחרון.

״לכי לעזאזל.״ אני אומרת ודוחפת אותה אחורה, יוצאת מהמכונית ונכנסת ״לחנות הצעצועים״ מוודאת שמיה לא עוקבת אחריי. אני מחייכת כשאני מביטה החוצה מהחלון ומוציאה את לשוני, היא מחזירה לי אצבע משולשת.

אני מסתובבת והולכת לילדה שיושבת בשולחן. לעזאזל היא ניראית בת 14+.

״שלום, אפשר לעזור לך? יש לנו מב-״

״כן, כן, כלבה. שמעתי ואמרתי את זה בעבר, אני כאן בשביל ראיון. את יכולה להגיד לי איפה המשרד?״ אני שואלת אותה וענייה נפקחות לפני שהיא מהנהנת ומצביעה על החלק האחורי של החנות.

״במעבר הזה, זו הדלת האחרונה.״ היא אומרת במבוכה והקול שלה מלחיץ אותי. אני מהנהנת וממהרת למשרד. אני מוצאת את החדר ודופקת בדלת מחכה לתשובה.

״כן?״ אני שומעת קול מוכר, אך מתעלמת. הקול של כולם נשמע מוכר.

אני נכנסת וסוגרת את הדלת לפני שאני מסתובבת לראות מי יושב שם.

״פלור?״

עיניי נפקחות לרווחה ואני קופאת, רגע.

אני מסתובבת, עיניי נפקחות וחיוך עולה על פניי כשאני רואה את הבן אדם שיושב מולי.

״ליאם.״ אני מוציאה את האוויר שהחזקתי בבטני.

————-

יש כל כך הרבה סיפורים בפרופיל שלי שתרגמתי שהם ראויים להערכה אבל אתם לא קוראים אותם!!!!! לכו לקרוא עכשיו ואל תשכחו להצביע ולהגיב:)) אוהבת מלא

(ההודעה הזאת תחזור על עצמה מעכשיו ועד הודעה חדשה בכל פרק שאעלה בדאדיס)
(עד הודעה חדשה כלומר עד שתתחילו לקרוא את שאר הפאנפיקים שתרגמתי ותאהבו אותם בעזרת השם)

Daddy's (Harry Styles AU)Kde žijí příběhy. Začni objevovat