12. רכיבה

22.7K 538 195
                                    

"היי מתי העובדים החדשים מתחילים לעבוד כאן, אני מתכוונת המדפים כבר מסודרים למטה וכל מה שצריך לעשות זה לסדר את הצעצועים עליהם. זה לא יקח הרבה זמן." אני אומרת ושואלת את תילי, מנקה את הדלפק ליד הקופה מאחר ולקוח בטעות שפך מיץ "זין ונקי" לכל עבר.

בואו רק נגיד שהדבר הזה מאוד דביק וחלקלק, ואני לא קראתי את מה זה מכיל או משהו אבל אני דיי בטוחה שזה אפילו אכיל.

דוחים.

אני ממשיכה לשפשף (-סוטים, את הדלפק!) ומביטה בתילי מחכה לתשובה.

"טוב אולי שבוע הבא כמו יום רביעי בגלל שהארי בררן לעזאזל כשזה מגיע לדברים ששמים על המדפים. זה חייב להיות בנקודה המסויימת." היא אומרת מחקה את המשפט האחרון מנסה להשמע כמו הארי, מבטא בריטי והכל, אך זה לא עבד כששנינו צחקנו לבסוף.

"הו אני רוצה להתחבר עם טיילר. תמיד רציתי ידיד הומו." אמרתי עם בדיחה משורבטת.

תילי מסתכלת עליי עם עיניים פקוחות לרווחה ומצביע על עצמה גורמת לי לצחוק, "את בחורה זה לא נחשב." אמרתי גורמת לה לשבור חיוך קטן לפני שחוזרת חזרה למגזין הפלייבוי שלה.

היא אובססיבית עם המגזינים הארורים האלה, כל פעם שאני רואה אותה היא נרגעת מאחורי הדלפק עם אחד מהם בידייה. אני חושבת שכדאי שאקנה לה ערימה שלמה ליום הולדת או משהו. כל מה שאני יודעת זה שאצטרך לשאול אותה איזה כבר היא "קראה", והיא גם צריכה למצוא לעצמה חברה.

אני יודעת שהיא בי, אוהבת את שתי המינים, אך אני יודעת שהיא אוהבת בנות יותר מבנים. אני חושבת שהיא תאהב בחור רק אם יהיה לו אותה אישיות כמו שלה. אך עם בנות, היא אוהבת אותן אם הן לוהטות והיא תאמר להן. ראיתי אותה עושה זאת לפני. אז דבר נוסף שאני יודעת זה שהיא מאוד, מאוד פתוחה לגבי המיניות שלה עם אנשים.

"היי מה השעה?" היא שאלה גורמת לי להביט בשעון, היא לא יכולה לקרוא את הסוג עם "הידיים" והמספרים. היא אף פעם לא לקחה את הזמן כדי ללמוד או לשים לב בבית הספר.

"אמ 7:45." אמרתי נאנחת מאחר וזה כמעט הזמן לסגור את החנות. זה נסגר ב8 אך אנחנו בדרך כלל מתחילות לסגור ב7:50 ומשנות את הסימן לסגור ב7:55.

"אני תוהה את מי הארי הולך להשאיר." היא גלגלה את עינייה לפני שהביטה בי, "אני מקווה שזו את." היא סיימה עם חיוך בזמן שהיא סגרה את המגזין והניחה את זה מתחת לדלפק במקום סודי.

הפלקתי לה גורמת לה לצחוק.

מדברים על השטן אמרתי במוחי בזמן מגלגלת את עיניי בזמן שהוא פותח את הדלת למשרדו, נשען על הצד עם הדלת שעדיין פתוחה. הוא עושה זאת כל הזמן כשזה הזמן לסגירה, זה כמו השגרה שלו.

Daddy's (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now