18. להתארגן

12.5K 515 52
                                    

"מה את הולכת ללבוש הלילה?" מיה שאלה אותי כשירדתי במדרגות כשקמתי, תילי מביטה בי עם התרגשות בעינייה בזמן שהיא מחכה לתשובה שלי.

אני מביטה בשעון שתלוי על חלק קטן בקיר מעל הכיור.

8:30

גלגלתי את עיניי ונהמתי בדרך מסוכנת (לדעתי זה מסוכן, לא לשאול אותי או לדבר איתי כשאני מתעוררת מוקדם), הלכתי אל עבר השרפרף שמול הדלפק\שולחן שתילי יושבת בו. משכתי אותו, ללא אכפתיות אם אני גורמת לחריקה איומה ומתיישבת לפני שמניחה את ראשי בידי על פני השטח של הדלפק\שולחן.

"והתשובה שלך היא?" שמעתי את תילי אומרת גורמת לי להרים את ראשי ולהביט בה.

"אני חייבת להיות מוכנה עד 8 ואתם מעצבנים אותי כשזה כמעט 8:35 בבוקר המזוין." אמרתי בקול נמוך ונועז שנראה שלא הפחיד את תילי או שקיבלה את העובדה במוח שלה כדי לחכות לפחות שעה בשביל לדבר איתי.

מיה יודעת איך אני, היא יודעת עכשיו בזמן שהיא חוזרת אחורה מאיפה שהיא עומדת לצד השני של תילי ושלי.

"אז, מה את לובשת?" היא אומרת בקול רם ונוקשה כאילו היא מנסה לדבר לאדם חירש אך לא מצליחה.

"אני לא יודעת, ג'ינס וחולצה נחמדה." רטנתי בזמן שמשכתי בכתפיי והחזרתי את ראשי לזרועותיי בשביל לחזור שוב ולנעוץ מבט בתילי כשהרגשתי כאב צורב בזרועי.

"בשביל מה זה היה?" כמעט צרחתי בזמן ששפשפתי את זרועי במקום שהיא צבטה אותי.

"אם את רוצה להזדיין הלילה, את לא הולכת ככה." היא אומרת לפני שממשיכה, "לפני שאני צריכה לעזוב ב7, אנחנו הולכות לשופינג בקניון." תילי מסיימת כשהיא מלקקת את הכף גורמת לי להביט מטה ולהבחין בכך שהיא אוכלת יוגורט.

"לא." אמרתי בפשטות וגרמתי לתילי ולמיה לנהום בקול מעצבן שגורם לי לרצות לתלוש את הראש שלהן ולדחוף אותם לישבן שלהן רק בשביל לעמעם את הקול.

"סתמו, אני לא מתייפייפת אם הוא הולך לקרוע את בגדיי בסופו של דבר." אמרתי וקפצתי מהדלפק, השיחה הזאת גורמת לי להיות יותר ערה, והלכתי למקרר כדי לקחת לעצמי יוגורט. אחזתי ביוגורט תותים האחרון ולקחתי כפית, לפני שהלכתי חזרה למקום שלי על השרפרף.

הבטתי בתילי ומיה כדי לראות את הבעת פניהן שנראות כאילו הן במחשבות עמוקות, "נכון, אנחנו יכולות למצוא לך משהו סקסי אך קל להוריד אותו בהחלקה." מיה אמרה וחייכה בזמן שנשענה מעט אחורה על הדלפק.

תילי מוחאת כפיים כמו טיפשה לפני שדיברה, "אווווו ואנחנו הולכים לוויקטוריס סיקרט כדי להשיג לך כמה 'תחתונים וחזיות מיוחדות.'" היא אומרת לפני שצוחקת בקול ומתכווצת כשאני מנפצת את הציצי שלה.

Daddy's (Harry Styles AU)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt