23. מי זאת?

9.5K 499 83
                                    

"מה לקח לכם הרבה זמן, אה?" תילי שואלת עם חיוך בזמן שאני עוקבת אחרי הארי לחנות. אני נועצת מבט בגבו לפני שאני מביטה בתילי. היא יושבת על הדלפק ליד הקופה, אשטון בקופה מעביר את עיניו ביני לבין הארי עם חיוך.

"כן הדפוקה הזאת כאן השאירה את שמלת העבודה שלה בבית." הארי אומר נותן לי מביט עצבני.

"ובכן הדפוק הזה לא מבין בראשו ש... למה שאני אביא את שמלת העבודה המזויינת שלי לדייט?!" אני אומרת ומרימה את קולי לקראת הסוף, אנחנו רבים על למה לא הבאתי את הבגדים גם ברכב שלו בדרך לכאן.

הארי מסתובב בחדות ומביט בי עם שום דבר אבל עם פנים בוטות, "לכי לחדר האחורי, תחפשי בגדים נוספים, ותלבשי את זה לפני שאני אשרוף את הישבן שלך." הוא אומר לפני שהוא מסתובב והולך אל משרדו מאחורי הדלפק.

"הו אני מפחדת, אתה לא תשרוף אותי." אני אומרת לו בזמן שאני הולכת אל החדר האחורי (יותר כמו ארון) כדי למצוא בגדים נוספים.

הארי עוצר ומסובב את ראשו כדי להביט בי עם חיוך על פניו אך לא מעיר, והוא נכנס אל משרדו, סוגר ונועל את הדלת אחריו.

אני עוצרת ומתנשמת לדלת משרדו לפני שאני רוקעת אל הארון כמו ילדה בת חמש שלא קיבלה את הצעצוע שהיא רוצה בוולמרט. (-חנות שאין בארץ.)

-

"לעזאזל מי לבש את זה קודם, זה כה צמוד." אני מתלוננת ושואלת בזמן שאני מסדרת את החלק העליון של השמלה.

זה כה צמוד במותניים ובחזה שהציצי שלי עומד להראות את הפטמה. אני מתכוונת שזה כן גורם לציצי שלי להראות טוב אז למה אני מתלוננת?

אני הולכת אל עבר תילי ומחכה שהיא תוריד את המגזין פלייבוי שלה ותענה, כשהיא מביטה בי מבטה בוטה לפני שעינייה יורדות אל המחשוף שלי עינייה נפקחות לרווחה. היא במהירות מחזירה את עינייה חזרה לפניי.

"לעזאזל כלבה." היא אומרת ונעמדת לפני שהיא מסובבת אותי ככה שגבי מופנה אלייה, היא מוציאה את התג מסיבה כלשהי. אני מרגישה שהיא מביטה בזה למשך דקה לפני שהיא מסובבת אותי באיטיות.

פאניקה ועצבות על פנייה כאשר אני מסתובבת, היא לא עונה. רק הולכת חזרה כדי להתיישב בכיסא שלה.

"את אממ בסדר?" אני שואלת, סוג של מבולבלת מהמצב רוח הפתאומי שלה. אני מושכת את הכיסא הנוסף מהדלפק ומניחה אותו מולה. אני מתיישבת ומביטה בה כדי לראות מה קורה.

"שום דבר רק, מי שלבשה את זה הייתה חברה מאוד טובה שלי. היא עבדה כאן לפני שלוש שנים." תילי אומרת עם משיכת כתפיים גורמת לי להנהן בראשי מעט בהבנה.

Daddy's (Harry Styles AU)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant