11. זמן ניקיונות & ראיונות חלק א'

13.8K 519 104
                                    

"טוב בנות, כל הקופסאות שהיו כאן נמצאות בחדרי. כשהכל יהיה נקי, טאטוא, אבק, שטיפה, מה זה משנה, אני אתחיל לשים את המדפים החדשים ואז אתן תעבירו את הפריטים מהקופסאות אל המדף. אך לפני שאתן עושות זאת, אתן אומרות לי כדי שאגיד לכן לאן הולך כל חרא. אבדוק אתכן בעוד 30 דקות, אני רץ אל גג החנות עכשיו." הארי אומר לפני שנותן לתילי חיוך ולי חיוך פלרטטני וקריצה לפני שהולך לכיוון המדרגות של החצי החנות העליונה.

אני לא מבינה למה הוא רוצה להשתמש בחצי התחתון של הבניין, אני מתכוונת זה יכול לקחת חצי שנה עד שנה אך זה רעיון הרבה יותר טוב מזה. בנוסף, החלק המגושם שבי והמדרגות לא באמת מתחברים ואני אהיה הרבה כאן למטה כשהכל יגמר.

תודה שוב מר סטיילס... לא... אם הוא יכול לקרוא את מחשבותיי אני בטוחה שאקבל עונש.

"איכס, לנקות זה לא הקטע שלי." תילי גונחת בזמן שהיא אוחזת באחד משתי המטאטאים ומתחילה לטאטא.

"זה יכול להיות גרוע יותר. את עושה את החלק הזה של החדר ואני את החלק הזה." אני מצביעה בזמן שאני הולכת אל עבר החלק שלי והיא רק מהנהנת.

אלוהים החדר הזה כל כך פאקינג ענק זה הולך לקחת לנו שעה או יותר רק כדי לטאטא, ואנחנו רק שתיים.

תילי עברה לא מזמן, לפני יומיים אם לדייק, מיה קיבלה את זה טוב אחרי שאמרתי לה שכשאני אעבור תילי עוברת ביחד איתי. אני חושבת שזו הייתה הסיבה היחידה שמיה קיבלה את זה טוב. כשהיא פגשה את תילי זה היה סוג של מביך אך הן מצאו לשון משותפת כאילו היו חברות אבודות לאחר כמה שעות. מיה מחבבת אותה ואפילו הכירה אותה לאחת החברות הלסביות שלה מאחר ותילי מצטטת, "כל כךךךך הטיפוס שלה."

תילי לא יכולה להיות מאושרת יותר.

פגשתי שני צדדים של תילי, המצחיקה, הסרקסטית, הצד הסוטה. ואז החמוד, המתוק, הצד האכפתי. היא משתמשת בשניהםי, אך בהתחלה אני נשבעת לאלוהים שחשבתי שהיא דו-קוטבית. (-הפרעה נפשית שהחולה בה סובל מתנודות קיצוניות במצבי הרוח.)

אני חושבת על דברים אקראיים כמו אם ההורים שלי רוצים לדבר איתי, אם אני יכולה לקבל עבודה טובה יותר, אם אני יכולה לקבל חבר. הארי לא נחשב מאחר ויש לי הרגשה שהוא מנצל אותי אבל אני בסדר עם זה.

זה לא שכל יום גבר חתיך ועשיר אוכל אותי על הספה במשרדו... יותר מידי?

אני מסתכלת אל עבר תילי גורמת לה להרגיש את מבטי נותנת לי "המבט שהלוואי שאף פעם לא הייתי נולדת ברגע זה" גורמת לי לצחוק לפני שהיא מסתכלת חזרה למטה.

Daddy's (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now