8. נתפסת חלק א'

18.7K 519 143
                                    

בלעתי גוש בגרוני, אה שיט.

"פלורנס."

הסתכלתי אל הרצפה מהר אך הרמתי את ראשי חזרה למעלה מאחר ואני יודעת שהוא יבוא לכאן ויגרום לי להסתכל אליו כמו שהוא עשה פעם קודמת כשהייתי על ברכיו, ואני באמת לא רוצה שהוא יבוא לכאן כשהוא עצבני.

"כן אדוני." אמרתי במהירות מסתכלת אל המצח שלו כדי שיראה כאילו אני מסתכלת עליו. אני לא יכולה להסתכל בעיניו, לא, לא כשהן מלאות בעצבים בגללי.

לא הרבה אנשים יודעים את זה אבל אני יכולה להיות מאוד רגשנית כשאני יודעת שמישהו עצבני עליי. במילים אחרות אני נלחצת ומפחדת עד שאני מוציאה דמעות מכיוון שאני לא יכולה להתמודד עם הבהייה הרעה שלהם.

זה מה שאני חושבת לעשות עם הארי עכשיו אם הוא ימשיך להסתכל עליי ככה. אני לא יודעת למה אני בוכה, טוב, אני חושבת שזה קורה מהלחץ והעצב ובנוסף אני מרגישה ממש רע כשמישהו עצבני או צועק עליי.

הייתי כזאת מאז שהייתי ילדה, כל פעם שהוריי צעקו עליי לא יכולתי להתמודד עם הלחץ ובכיתי כמו תינוקת. אפילו בבית ספר כשהמורים נזפו בי, היו צוחקים עליי מכיוון שהייתי בוכה אפילו כשהייתי נערה.

כן זה גרוע, אך אני לא יכולה להפסיק זאת.

"הסתכלי עליי." הוא אומר גורם לעיניי להפתח לרווחה, איך הוא יודע?

"אני מסתכלת." שיקרתי לו, אני יכולה להרגיש את הבהייה שגורמת לעיניי להיטשטש. לא הדמעות, לא הדמעות.

"לא את לא, אמרתי הסתכלי עליי עכשיו!" הוא צועק, גורם לי להרתע ולהסתכל עליו.

עיניי הפכו לסחורות וכמה דמעות נפלו מהן גרמו לי לייבב.

הארי בוהה בי למשך שניות אבל אז עיניו הופכות לרכות, הוא באיטיות נעמד ישר ולא-חוצה (-כלומר לא עם ידיים שלובות, הערת המתרגמת) את ידיו בזמן שהוא מתחיל ללכת לכיווני.

אני נבהלת קצת וייבבה עזבה את פי בזמן שאני הולכת אחורה, אבל לא כל כך רחוק מאחר ואני 5 רגל מהדלת. אני יכולה לומר כשגבי מכה את ידית הדלת ודוקר את גבי התחתון, גורם לי לזוז קדימה חצי אינץ' כדי שלא אגע בזה.

הוא ממשיך להתקדם לכיווני עד שהוא ממולי, פניו סנטימטרים ספורים משלי וידיו בעדינות הולכות למותניי. אגודלו עובר על גבי כדי לגרום לי להרגע.

"נסיכה מה קרה?" הוא שאל אותי.

אני מגהקת קצת לפני שעונה, "אני מ-מ-מפחדת כ-כ-כש-שאנשים צ-צ-צועקים ע-ע-עליי." גמגמתי, בטוחה שהוא לא הבין אותי אבל אני יודע שהוא כן כשעיניו נראות רכות יותר.

הוא מוריד יד אחת ממותני ומנגב את דמעותיי עם אגודלו בזמן שלוחש בשקט "ששש".

אחרי כ5 דקות שהוא עשה את זה סוף סוף מצאתי את נשימתי ודמעותיי הפסיקו.

סוג של פחדתי מהארי 10 דקות לפני אבל זה, מסיבה מוזרה כלשהי, אני מתחילה להרגיש רגועה עם הנוכחות שלו ככה קרובה אליי.

"אני מצטער מותק, דאדי היה עצבני שאיחרת, זה הכל. לא ידעתי שאת תפחדי, אבל דאדי לא אוהב את זה שהבייבי גירל שלו מאחרת." הוא אומר בשקט בזמן שהוא מניח את ידו חזרה על מותני ומזיז את שתי ידיו כדי שהן בעדינות יאחזו בישבני.

לא החשבתי את זה כמניע סוטה, יותר כמו מניע מרגיע, וקצת מניע מהנה.

הנהנתי חלושות.

"אבל זה לא אומר שרק בגלל זה שאני לא כועס עלייך קצת, הייתי צריך להעניש אותך אך עכשיו אני סוג של רוצה לענג את המותק שלי." הוא אומר בצרידות בזמן שהוא מזיז את ראשו לאמצע צווארי ומתחיל להשאיר נשיקות.

השענתי את ראשי הצידה כדי לתת לו יותר גישה, לא הייתי מודעת לזה שעשיתי את זה עד שהרגשתי אותו מחייך בזמן שהוא ממשיך לנשק את צווארי.

"שכבי על הספה של דאדי." הוא אומר בזמן שמתרחק ממני.

הנהנתי והלכתי לעבר הספה והתיישבתי, "שכבי" הוא אמר והוריד את הג'קט שלו וגלגל את שרווליו שעל חולצתו הלבנה. עשיתי כמו שאמרו לי ושכבתי, מתרגשת ומבולבלת לגבי איך שהוא יענג אותי.

בבקשה לא וויברטור נוסף.

"הורידי את תחתונייך." הוא אומר ועומד מולי כדי לצפות בי.

הסמקתי קלות והורדתי את תחתוניי החוטיני במורד רגליי, טוב פלור, בחרת יום טוב לא ללבוש את הבוקסר של ספיידרמן.

"טוב," הוא אמר בקול צרוד, "עכשיו הרימי את השמלה." הוא מזיז אחת מידיו לסנטרו כאילו שיחק משחק דמקה ומתלבט מה יהיה הצעד הבא. הוא נראה ככה מרוכז כרגע.

באיטיות הרמתי את שמלתי עד שכל חלקי התחתון מול עיניו. אני מרגישה צורך להחזיר את שמלתי מטה כדי לכסות את עצמי אבל יש לי הרגשה שהארי ירים את זה מעלה בחזרה.

"ילדה כל כך טוב לדאדי." הוא אמר בזמן שהוא מתמקם בין רגליי ונשכב, חלק מרגליו תלויים על קצה אחר של הספה.

אני מרגישה אותו נושף עליי גורם לי לשאוף לאוויר ורטיבות מתחילה להופיע כשהוא ממשיך לעשות זאת. אני מרגישה את קצה אחת אצבעותיו נוגעות בכניסתי גורמות לי להאנק ולו לגחך.

הוא דוחף את אצבעו לתוכי ונאנח, "כל כך הדוקה ורטובה מותק". הוא אומר בזמן שהוא לוקח את אצבעו החוצה ושם בפיו. הוא מסתכל עליי בזמן שמוצץ את אצבעו.

"שכבי על כל האורך מותק והרגעי, תני לי לענג אותך." הוא אומר גורם לי להניח את ראשי אחורה עד שנוגע בספה.

אני מוציאה אוויר מפי ומחכה למה שהולך לבוא.

Daddy's (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now