32. פגישה

6.4K 450 105
                                    

״פלור תכירי את אחותי, קריסי." ליאם אומר ומביט בי עם חיוך על פניו בזמן שהוא מעביר זרוע מעל הכתף של קריסי. קריסי מוציאה אחת מהזרועות הרזות שלה וגורמת לי לחייך בכוח בזמן שאני לוחצת את ידה ובאיטיות מושכת את זה מטה לצידי.

"קריסי רק עברה בחזרה לכאן איתי והיא תעבוד בחנות עד שהיא תוכל לחזור לעמוד על רגלייה, אני מצפה ממכן להסתדר מאחר ואתן תעבדו ביחד. אם יהיו לכן שאלות אני אהיה במשרד." ליאם אומר מוריד את ידו מכתפה ומגרד את עורפו בזמן שהוא מנופף לנו והולך חזרה אל המשרד שלו.

"אמ אז כמה זמן את כבר עובדת כאן?" קריסי שואלת בזמן שהיא מתיישבת על אחד הקופסאות של החנות של הכיסאות הרוטטים החדשים. אני מתיישבת בשקט על אחד אחר אך מוודא שאני לא יושבת קרוב, משהו לגבי הילדה הזאת מרגיש מוכר ולא בסדר לי.

"ובכן מהיום, זה היום הראשון שלי." אני אומרת לה ומביטה לרצפה משחקת עם השרוכים שלי, אם יהיה פרס על הרגע הכי מביך בחיים של בני אדם, אני דיי בטוחה שאני אנצח בזה.

"הו... אז איפה עבדת לפני?" קריסי שואלת, אני יכולה להרגיש את הבהייה שלה עליי מהצד השני של ראשי אך אני לא מביטה בה.

"מעבר לרחוב בדאדיס." אני אומרת לה עם אנחה קטנה בסוף.

"מה קרה?"

אני נעמדת מהר ומנגבת את ידיי על מכנסיי לפני שמסתובבת כדי להביט בה, "כדאי שנחזור לעבודה." אני אומרת לפני שמסתובבת לצד השני והולכת.

"אני מצטערת, אני יכולה להיות ממש סקרנית לפעמים." אני שומעת אותה אומרת גורמת לי לעצור ולהסתובב כדי לתת לה חיוך קטן, "זה בסדר, אני גם סקרנית אבל אני חושבת שהשאלות צריכות להיפסק לעכשיו." אני אומרת לה בקול הכי נחמד שאפשר.

"בסדר, הו ליאם אמר לי להגיד לך שתפגשי אותו במשרד שלו באחד, הוא צריך לדבר איתך בנוגע למשהו. אני לא יודעת מה זה." היא אומרת לי לפני שהיא הולכת לאחד המעברים עם קופסא, בטח הולכת לסדר את הדברים על המדפים.

"בסדר נתראה." אני צועקת לפני שהולכת לאלוהים יודע איפה. אני צופה ברגליי בזמן שאני צועדת, מנסה לא לדרוך על סדקים ברצפה שמפרידים את האריחים רק בשביל להעביר את הזמן.

"אאו." אני שומעת מישהו אומר גורם לי להרים את ראשי כדי לראות בחור יושב על ישבנו ומשפשף את ראשו בזמן שקופסא של ויברטורים נמצאת לידו, כמה מפוזרים על הרצפה.

אני מחזיקה בתוכי את הצחוק בזמן שאני הולכת אל הבחור שגבו מופנה אליי, "היי אתה בסדר?" אני שואלת בזמן שאני עומדת כשניי צעדים ממנו.

"כן, רק סוג של החלקתי." הבחור אומר בקול מוכר בזמן שהוא נעמד ומבריש את חולצתו ומכנסיו לפני שמנער את שיערו ומסתובב כדי להביט בי.

"אשטון?" אני אומרת יותר כשאלה בזמן שהוא מסתובב ועיניו ננעלות עם שלי, עיניו נפקחות לרווחה אך הוא מחייך לרווחה.

"כן זה השם שלי, מה הולך פלור?" הוא שואל בזמן שהוא צועד לכיווני כדי לתת לי חיבוק מהיר ועדין.

"מעולה, אז כאן היית אה?" אני שואלת אותו עם חיוך בזמן שהוא מסמיק ומגרד את עורפו, אחד מהצחוקקים הקטנים שלו מחליק מפיו לפני שהוא מדבר, "כן, אני רואה שאת עובדת כאן עכשיו. זה מגניב אנחנו יכולים להיות חברים לעבודה שוב." אשטון אומר עם צחקוק קטן נוסף.

"כן, אתה צריך להתקשר לתילי, היא מתגעגעת ללהציק לך." אני אומרת לו עם חיוך גורמת לו גם לחייך.

"אני אתקשר בקרוב, אני מתגעגע לכולם שם, איך הכל היה?" הוא שואל אותי, נשען על אחד המדפים על הצד הימני שלו.

"ובכן, בוא נגיד שזה סיפור ארוך שאני עייפה מלהסביר. במילים אחרים זה היה רע." אני אומרת לו במשיכת כתפיים, החיוך מחליק על פניי מעט בזמן שאני משלבת את זרועותיי ונשענת על מדף אחר מולו.

"הו ובכן אני שמח שלא הייתי שם כדי לראות את הכל." הוא אומר לי עם חיוך קטן.

"כן, היי אתה יודע מה השעה?" אני שואלת אותו.

"כן חכי שנייה." הוא אומר לי ונשען קדימה כדי למשוך את הטלפון שלו מהכיס האחורי ופותח אותו.

"יש לך טלפון נפתח?" אני שואלת עם חיוך, "לא ראיתי אחד מאלה במשך הרבה זמן." אני אומרת וגורמת לו להסמיק.

"תשתקי, בכל מקרה זה 1:12." הוא אומר לי וסוגר את הטלפון לפני שמביט בי.

"לעזאזל אני חייבת לפגוש את ליאם במשרד שלו, אני אדבר איתך אחר כך ואל תשכח להתקשר לתילי היא מתגעגעת אלייך תאמין לי או לא." אני אומרת לו ומחייכת אליו פעם אחרונה לפני שהולכת, "אני אתקשר," הוא אומר בשקט עם סוג של מבט אשם על פניו אך אני מתעלמת מכך ומנסה למצוא את הדרך למשרד של ליאם.

אני תוהה על מה הוא רוצה לדבר?

-

*טוק טוק*

"היכנס." אני שומעת קול עמוק אומר בצד השני של הדלת גורם לי להנהן לעצמי ולפתוח את הדלת. עושה את אותו דבר שאני תמיד עושה, סוגר את הדלת עד הסוף לפני שמסתובבת.

לפני שאני יודעת שאני נמשכת כנגד הדלת כשגוף חזק מחזיק אותי במקום.

"אין לך מושג כמה זמן חיכיתי לרגע הזה." אני שומעת את הקול הצרוד של ליאם אומר באוזני.

אני לא יכולה לספור כמה פעמים הייתי בסיטואציה הזאת, אך התגעגעתי לכך. הבעיה היא שזה עם האדם הלא נכון.

Daddy's (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now