14. תוכנית

13.1K 522 86
                                    

"לעזאזל, אני שונאת את החנות המזדיינת הזאת." תילי אומרת עם אנחה כשהיא מניחה את ראשה בידייה, אני ישבתי ליידה עושה את אותו הדבר עם הבעת פנים משועממת בזמן שאנחנו צופים בלקוח נוסף שנכנס לחנות מעבר לכביש.

הבטתי לצדי כדי לראות את אשטון ישן בכיסא שלי ומזיל ריר מפיו. אם לא הייתי כה עצבנית לגבי החנות שמעבר לכביש הייתי צוחקת.

הבטתי לצד השני כדי לראות את טיילר מסתבך עם וויברטור וזורק אותו עם צווחה כשהוא בטעות הדליק אותו.

הבטתי אל אלי שמעתיקה אותי ואת תילי.

עברו שבועיים מאז שהחנות נפתחה ושהשלושה התחילו לעבוד כאן. זה גיהנום. היה לנו סכום טוב של לקוחות כמו שהיה לנו בהתחלה אך ביום אחרי שהחנות "הארד" נפתחה מעבר לכביש היו להם יותר אנשים, הדירוגים שלהם הם כמו טילים שמרוייטים לשמים.

קיבלנו כשלוש ידיים מלאות של אנשים ביום, אך זה הכל. כל השאר הולכים לחנות שמעבר לכביש.

זה היה כה משעמם בשביל חמישתנו, פעם אחת אפילו עשינו תחרות טווארק מאחר והיינו כה משועממים ואף אחד לא הגיע לחנות, או שהם הולכים להארד או שהם הולכים עם שקית של "הארד" בידיהם שמלאה ב"דברים טובים."

זה בהחלט לא היה טוב בשביל הארי, הוא ממורמר, קפדן, וצועק על הכל בזמן האחרון. רוב הזמן הוא מוציא את זה עליי...

אני נשבעת לאלוהים לילה שעבר הוא היה כה עצבני מאחר וקיבלנו רק עשר לקוחות, הוא דחף אותי נגד הדלת של משרדו והשאיר צלקת בעמוד השדרה שלי. אני מתכוונת שנהניתי מזה מעט, אבל לעזאזל זה היה כה גס.

נענשתי ארבע פעמים במשך השבועיים האלה ללא סיבה, במילים שלו "אני עושה את זה כי אני מרגיש צורך."

גלגלתי את עיניי למילים האלה שעזבו את פיו והוא קשר אותי לשולחנו.

אני מופתעת שהוא לא התחיל עם אלי עדיין, טוב בפעם הראשונה שהוא ראה אותה הוא לא הסתיר את העובדה שהוא בדק אותה. הייתה לו פגישה עם אשטון, טיילר והיא. אשטון וטיילר יצאו בזמן טוב, אלי אפילו יצאה באותו הזמן כמוהם.

זה נשמע מוזר שאני מופתעת לגבי זה, אך חשבתי שהארי ישאיר אותה שם למשך שעות כמו שהוא עשה איתי. באותו היום היא יצאה מהפגישה כמו כל בן אדם נורמלי.

הייתי בהלם, אך שוב הייתי סוג של שמחה. הוא לא הביט בה עם הבעת פנים בעלת רצון אחרי הפגישה מה שגרם לי להיות אפילו יותר מבולבלת מאחר ומוקדם יותר באותו היום הוא לא יכל להפסיק. הוא התעלם ממני כל הזמן עד אחרי הפגישה.

Daddy's (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now