11. זמן ניקיונות & ראיונות חלק ב'

12.8K 500 124
                                    

"אלוהים אנחנו צריכים רק עוד שניים מזויינים, כמה גרוע זה לרצות עוד 2 אנשים נורמלים?" תילי גונחת בזמן שהיא מניחה את ראשה בזרועותיה.

טפחתי על גבה, "אני חושבת שאלוהים משחק איתנו." צחקתי.

"בטח בגלל שאני אוהבת בנות." היא צוחקת חזרה גורמת לי לגחך ולערבב את כל הניירות של הראיונות בערימה מסודרת.

"הלאה! אם יש שם מישהו." אני צועקת ואז לוחשת את החלק האחרון לעצמי.

עברנו 15 אנשים אחרי טיילר, והם היו מוזרים מזויינים. אני רוצה אולי רק עוד בת אחת כדי שתהיה לי עוד חברה ואולי עוד בן אחד. אני לא חושבת שאני יכולה להתמודד עם שתיי בנות, במיוחד בגלל שהן יהיו מסביב הארי. אני מתכוונת אני לא אקנא או משהו... בסדר אולי אני קצת אקנא אבל זאת לא הנקודה.

אני לא יודעת איך להסביר את זה, עוד בת אחת מסביב הארי שנמשכת אליו גורמת לבטני להקשר בזמן שכאב עובר בגופי. זה לא נשמע טוב.

אני מחייכת כשבת עם שיער בלונדיני מחומצן הולכת מסביב לפינה (-אל. פשוט אל. ככה כתוב.), יש לה עיניים כחולות בהירות הבחנתי בכך כשהיא חייכה ונופפה לתילי ולי.

"בבקשה שבי." תילי אומרת עם טון גס רוח בזמן שהיא מצביע על הכיסא מולה.

הבחורה מהנהנת, מבולבלת מהטון בקול של תילי.

"סליחה עברנו יום קשה עם כל הראיונות האלה." אמרתי עם חיוך נעים גורמת לבחורה לחייך חזרה ושמה את ארנקה לידה בזמן שהיא מתיישבת ושמה את ידייה בחיקה.

"בסדר, מהו שמך?" שאלתי עם הרמת גבה.

"הו שמי הוא אליס, אני מעדיפה אלי." היא אומרת עם חיוך בהיר.

"נחמד להכיר אותך אלי, אני פלורנס אבל אנשים קוראים לי פלור או פלורה וזאת שותפתי לפשע תילי." אני אומרת גורמת לתילי לחייך אבל חיוך חברותי לנערה לא משנה כמה לחוצה ומעצבנת היא מכל הראיונות היום.

"נחמד להכיר אתכן." היא אומרת עם אותו חיוך על פניה.

"בסדר רק ספרי לנו משהו חשוב לגבייך, כאילו את בבית ספר חדש איך תכירי את עצמך?" תילי אומרת בזמן שהיא משתמשת בידיה כדי להביע את עצמה.

"הו טוב אז שמי הוא אליס רייס, אני בת 19. אני סוג של פרשתי מקולג' וזאת הייתה העבודה היחידה שהייתה פתוחה אז אני סוג של בודקת את זה. אממ עבדתי בחנויות אחרות כשהייתי צעירה יותר אך הם לא היו מהסוג הזה." היא צוחקת קצת מרימה את שתיי גבותיה, "אמ אני חושבת שזה הכל." היא אומרת מוחאת כפיים בשקט לסיום לפני שמורידה אותם לחיקה.

Daddy's (Harry Styles AU)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt