17. שונה

13.3K 526 108
                                    

בזמן שאני נכנסת למשרד של הארי אני במהירות סוגרת את הדלת ורצה לצד של השולחן שלו, ניקיתי את כל הניירות לצד או בפשטות זרקתי אותם לרצפה. אני לא חושבת שלהארי יהיה אכפת. הוא יותר מידי עצבני כרגע בשביל שיהיה לו אכפת.

במהירות הורדתי את שמלתי וזרקתי על הכיסא משאיר אותי עומדת באמצע משרדו בתחתונים וחזייה בלבד.

משכתי את תחתוניי לקרסוליי לפני שבעטתי בהם, היו לי ספקות עם זה במשך כמה שבועות. זה כמו דבר של כל יום (-נורמלי), ואם אני לא עושה מה שהארי אומר לי לעשות... בואו רק נאמר שהוא מתכוון למה שהוא אומר.

לא, לא היה לנו סקס... ובכן סוג של מאחר ו"רכבתי" עליו אך לא כמו במיטה או כמו שאני קוראת לזה "סקס נורמלי," אך אם אני לא מקשיבה למה שהוא אומר הוא מעניש יותר גרוע. שבוע שעבר כשלא הייתי עירומה בזמן בשבילו, הוא סטר לישבני 20 פעמים ועזב את המעסה פטמות עליי למשך שעה.

זה כואב, זה כל מה שיש לי לומר.

כשתחתוניי נזרקו בחדר במהירות התכופפתי מעל שולחנו עם ישבני באוויר, מבטי לדלת. אם הוא יפתח את הדלת לרווחה כל אחד מהעובדים יוכל לראות את ישבני. הוא בדרך כלל עושה עבודה טובה כשמחליק דרך הדלת כשיש רק סדק פתוח.

אני כבר יודעת מה הולך לקרות.

הארי עומד להכנס לכאן, יאמר לי כמה ילדה רעה אני, יאמר לי מה שעשיתי היה שגוי, יגרום לי להגיד דאדי בזמן שהוא סוטר לי, ואז לבסוף הוא יאמר לי שאני ילדה טובה ואני חופשייה ללכת.

אותו דבר ישן, אותו דבר ישן. אך אם להיות כנה, זה נהיה יותר לוהט מכל פעם. כשהוא סוטר לי, אני מרגישה הנאה ולא באמת כאב. אני מתכוונת שכן זה עדיין כואב קצת לנקודה שעיניי דומעות, אך אני בקושי מרגישה את זה לפעמים. אך הוא לא צריך לדעת את זה, אם הוא היה יודע הוא היה חובט בישבני חזק יותר ובזמן ממושך יותר.

אני יושבת שם... ובכן עומדת שם מכופפת לשולחנו עם ישבני באוויר למשך חמש דקות. יש לי הרגשה שהוא נותן לכולם אוזן מלאה. (-לא הבנתי אבל זה הפירוש אז אל תשאלו) אני מרגישה סוג של רע.

אני מקווה שהם מאשימים את אש, בדרך הזאת העונש שלי לא יהיה כל כך גרוע.

נקודת מבט של תילי.

גלגלתי את עיניי כשהארי ממשיך לדבר על כמה שאנחנו סתומים ולא בוגרים, כמה כסף איבדנו, כמה לקוחות בטח הלכו ל"הארד" מאחר והם ראו שאנחנו "סגורים."

אני אוהבת את הארי כמו אח, הוא היה שם בשבילי בכל הזמנים הקשים. אך ל"הארד" יש יותר דברים, הרבה יותר נקי, והמנהל שם נראה נחמד ולא סוטה.

Daddy's (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now