😉17) jealousy...?😉

Saba: is hero ki itni himat!
Meerub: han yaar! Jaan ke koshis kar raha hai mujhey jealous karey ki!
She scoffed...
Meerub: bhala mujhy kya zaroorat us maya se jealous honey ki???
Saba: bilkool! ... tou matlab... tum jealous nahi ho?
She asked a bit confused...

Meerub: jealous tou... han... laikin wo tou mera mazaak uraraha hai yaar!
Saba: issiley keh rahi thi aik dafa karleney de mujhey kidnapping! Dimagh set hojata is hero ka!
Meerub: nahi nahi... ab kidnapping ki zaroorat nahi paregi!
Saba: tou phir?
Meerub: tou phir ab is murtu ko bhi jealousy ka teeka lagana hi parega!

Saba: hmm... idea tou acha hai... laikin yeh hero jealous kis se hoga?
Meerub: yeh tum mujpe chordo!
Saba: lagta hai koi plan tou hai tere dimagh mein...
Meerub: plan tou hai! Bas Allah karey kamyab hojay mera plan!
Saba: INSHALLAH!
she said as meerub giggled...

Saba: aur ab yeh rishtey ka kya naya sayapa hai??
Meerub: uff na hi poocho!
She sighed...
Meerub: maa begam aur mukhtar uncle ne tou poochey, batay bagair hi achanak announcement kardi!
Saba: hmm... aur upar se us hero ne bhi tou sochey samajey bagair jazbaati hokey han hardi!
She scoffed...
Meerub: han yaar! ab pata nahi kya hoga...

Saba: tou ab inkaar kar ke situation clear kab karni hai!?!
Meerub: aaj tou pura din wo maa begam ke peechey hi bhagta raha hai... laikin wo tou itni busy hain tyaario mein ke kuch sun hi nahi rahi!
She said throwing her head back on the bed...
Saba: yaaar... kasam se mera dil charaha hai ke chalang mar ke haidrabad ponch joun! Do minute mein sari situation set kardeny hain mainey!
She said dramatically as meerub giggled...

Meerub: acha tou mai- hello?
She said as sabas call cut off...
Meerub: hellooo? Uff phir signals khatam!
She said annoyed jumping up off her bed while grabbing her duppata as she ran out the door for a better connection...

Meerub ended up heading to the terrace hoping for some signals as she leaned back against the railing attempting to call saba again...
Meerub: hello?
Saba: han meerub! Kya hua tha call cut gai thi?
Meerub: yaar wo internet ka issue hai...
Saba: acha choro hum kya baat kar rahey they?

Meerub: uhh... wo hum-
She paused as she spotted murtasim through the large window as he was heading towerds the terrace door...
Suddenly her eyes grew wide and she stood up straight as she noticed he saw her and was heading out into the terrace now...
Saba: kya hua yaar?
Meerub: uh... wo..
She stuttered as he slowly walked into the terrace, walking towerds her with a sweet smile and his eyes fixed on her...

Meerubs mind started racing as she brainstormed something to make her plan work... when suddenly a mischievous idea brought a smirk to light up her face...

Saba: hellooo? Yaar meerub awaz aarahi hai?
Meerub: h-han han... aarahi hai awaz... rohail...
She said suddenly accentuating "rohail" as her lips curled into a mischievous smirk, while murtasim stopped dead in his tracks and saba went quiet...
Saba: hain? Wrong number? Yaar meerub main saba hi bol rahi hu!
She said confused...

Meerub: han bilkool... pata hai mujhey!
She said still with that smirk as she looked at murtasim from the corner of her eye to find him stopped dead in his tracks as his brows furrowed and mouth fell open...
Meerub bit her lip to control the smile dying to fall upon her lips as saba said...

Meerub: yaar meerub... mujhey lagta hai connection kuch zyada hi kharab hogaya hai...
Meerub: nahi nahi rohail... aisa kuch nahi hai!
She said with a giggle looking away as if she didnt notice murtasim standing there in pure shock...
Saba: ...ohhhhh! achaaaa! Tou yeh hai plan!
She said as she realized the situation...
Meerub: bilkool!
She said with a laugh as murtasim started walking up to her slowly...

Saba: suno.. yeh hero idhar hi hai?
Meerub: han han...
She said as he walked up to stand infront of her with his jaw clenched and brows furrowed, gazing at her while he leaned against the railing...
Saba: tou kya reaction aaraha hai???
Meerub: bohat acha...
She said with a giggle as murtasim just stared at her crossing his arms with his brows knotted as he gulped hard before looking away...