Był pochmurny i śnieżny poranek. Ten dzień miał przejść do historii.
Dzisiejsze pomiary nie miały być wyższe niż -6 stopni Fahrenheita.
John i Darwin stali przy podpalonym śmietniku i ogrzewali swoje ręce.
W ich stronę udał się Joseph.
-Witaj Johnie.
-A cześć Josephie.
-Naszła mnie taka myśl.
-Mów proszę.
-Chodzi o to, że jak zniszczymy wi-fi oraz sieć to tylko unieszkodliwimy odbiór mediów internetowych w naszym mieście. Jeśli mamy całkowicie zniszczyć media, aby przestały szerzyć propagandę to trzeba pojechać do ich siedzib i je przejąć. Lecz nie tylko internetowe. Ciągle trzyma się prasa. I właśnie przychodzą z oto taką gazetą.
Ojciec podał Johnowi gazetę. Był to Dziennik Lokalny. Na samej górze widniał tytuł artykułu napisany grubymi i drukowanymi literami: "Kult podpalił kościół".
Poniżej tytułu było zdjęcie, które ukazywało spaloną świątynie.
-Postaram się przejąć te siedziby i zniszczyć sieć w naszym mieście.
-Oraz mam dla ciebie jeszcze inne zadanie.
-Mianowicie?
-Nadszedł ten czas, aby przejąć wszystkie posterunki policji w tym mieście jak i urząd miasta.
-To dużo jak na jeden dzień.
-Nie martw się. Masz do dyspozycji całą armię.
-A co z budową schronów?
-Dzisiaj dzień wolny.
Joseph odszedł od Johna i udał się do kościoła.
Mężczyzna skończył się ogrzewać i ruszył zwoływać ludzi.
Trwało to z 15 minut dopóki wszyscy stawili się na miejscu.
Jego oczom ukazało się 20 tysięcy gotowych do walki żołnierzy.
Posłuchajcie mnie. Dzisiaj nadszedł ten czas, aby całkowicie zawładnąć nad miastem. Mamy dużo rzeczy do zrobienia więc dlatego podzielę was na grupy.
Grupa 1 dowodzona przez Lucasa ma za zadanie zniszczyć wieże, które dają miastu dostęp do wi-fi oraz sieci.
Grupa 2 dowodzona przez Thomasa ma przejąć siedziby mediów internetowych i prasowych.
Grupa 3 dowodzona przeze mnie będzie musiała przejąć wszystkie posterunki policji oraz urząd miasta.
Taka jest wola Ojca i my ją spełnimy!
-Za Ojca!- wykrzyczał tłum.
-A więc ruszajmy!
Żołnierze zaczęli wsiadać do wozów i ruszać w swoje strony.
Grupa 1
Lucas wyruszył ze swoim konwojem w kierunku wschodnim. Przed pikapami jechał zdobyty przez sektę pług, który usuwał śnieg z drogi.
Dzięki temu dotarcie do wież było szybsze.
Podczas podjazdu na górę snajper przedstawił swoim kolegom którzy jechali z nim w jednej, z półciężarówek mapę rozmieszczenia anten.
Dwie z nich znajdowały się właśnie na tym wzgórzu jednak jedna była oddalona od nich o jakieś 450 metrów.
Lucas postanowił, że nie będą tam jechać tylko on zestrzeli wszystkie anteny wdrapując się na jeden z tych masztów.
YOU ARE READING
Starco- miłość przezwycięży wszystko
FantasyAkcja powieści dzieje się po bitwie o Mewni. Star wraca do swojego przyjaciela Marca na Ziemię po tym jak wyznała mu miłość. Chłopak jest zagubiony. Nie wie już czy kocha Star czy Jackie. Uczucia bohaterów muszą zejść na dalszy plan, gdy władzę w mi...