פרק 19

1.8K 73 8
                                    

עליתי לחדרי במהירות, מרוצה מכך שאקבל את כל מה שרציתי, כשהגעתי נכנסתי להתקלח, והחלפתי את הפיג׳מה שנשארתי איתה מהבוקר לפיג׳מה אחרת.
הרגשתי עייפה, למרות שלא עשיתי כלום היום, השיחה עם ליז הייתה ארוכה, שיחות ארוכות תמיד עייפו אותי, אז נכנסתי למיטה, ואחרי שאתמול בקושי נרדמתי ממחשבות נפלתי לשינה עמוקה במהירות.
***
קמתי מאור שסינוור את עיניי, כשהתעוררתי לגמרי הבנתי שנרדמתי אתמול בצהריים ועכשיו כבר בוקר, כנראה שהייתי ממש עייפה, קמתי מהמיטה ונכנסתי ישירות לחדר רחצה, שטפתי פנים וציחצחתי שיניים, אחרי מספר דקות של התלבטות החלטתי לעשות מקלחת בוקר, תמיד אהבתי להתקלח בבוקר, להוריד לגמרי את כל השינה מעליי, להתחיל יום חדש רגועה, מקלחת בבוקר חד משמעית מרגיעה יותר ממקלחת בערב, כשסיימתי להתקלח עברתי לחדר ארונות, החלטתי שבאלי להתלבש כמו שאני אוהבת, שמתי שמלה לבנה שמצוירים עליה פרפרים, החלטתי לא לשים נעליים כי אני נשארת בבית.
כשיצאתי מהחדר ארונות הבחנתי בארגז שהיה ליד השידה, ׳איך פיספסתי אותו?׳ שאלתי את עצמי, ניגשתי אליו ופתחתי אותו, בארגז היו צבעים מכל הסוגים, צבעי עיפרון, צבעי גואש, צבעי מים, עפרונות, עטים עבים, עטים דקים, הכל מהכל מתחת לכל הצבעים היו חבילות של דפים, הוצאתי את הכל מהארגז, והחלטתי לסדר את הכל בחדר.
לקחתי את הכלי של המברשות איפור והעברתי את כל המברשות לאחת המגירות, במקומן שמתי בכלי את כל העפרונות והעטים והטושים שהיו, ככה עשיתי גם בכלי השני שהיו בו מברשות איפור, במגירות שמתי את הצבעי גואש והצבעי מים ובמגירה נוספת שמתי את הדפים אחרי שפתחתי את החבילות.
כשהכל היה מסודר שמעתי את הבטן שלי מקרקרת, לא אכלתי אתמול ועכשיו הרעב תקף אותי, ירדתי למטה במהירות, החיוך היה מרוח על פניי, הארגז הפשוט הזה שימח אותי, נכנסתי למטבח מחייכת לליז, היא הגישה לי ישר פנקייקים וחייכה אליי חזרה, אכלתי את הכל ועליתי חזרה לחדר.
הוצאתי דף ועיפרון, התחלתי לסרטט כל מה שרציתי, ידעתי שאצטרך עוד סקיצות לפני שאוהב את איך שזה יצא, מאז שאני קטנה אהבתי אופנה, הייתי מתעניינת בכל אופנה שיצאה, אבל כשגדלתי התחלתי להיכנס יותר עמוק, התחלתי ללמוד איך לעצב בגדים, סגנונות וכל מה שקשור לאופנה, מהר מאוד עיצבתי בגדים, יש לי ערימות של קלסרים בבית שיש בהם בגדים שעיצבתי.
ישבתי שעות אבל הרגשתי שעברו חמש דקות, כשסיימתי לעצב את הבגד שחשבתי עליו כל התקופה הזאת הסתכלתי על התוצאה מרוצה, זה יצא בדיוק כמו שדמיינתי, הסקיצות הקודמות היו מפוזרות על כל השולחן, חלקן גם על הריצפה, התחלתי לאסוף את הכל, כשסיימתי עברתי על הסרטוט עוד קצת במקומות שהרגשתי שחסרים דברים.
הנחתי את הציור בצד והחזרתי את הצבעים למקום, הדלת נפתחה מאחורי, ניחשתי שזו אחת מהעוזרות שיש כאן אז לא הסתכלתי.
-
האהבה שלי לבגדים ידועה למי שעוקבת אחרי העמוד שלי באינסטגרם.
אז לכל מי שחשב שאני אעשה אותה ציירת טעיתם קצת, הייתי חייבת לשלב בדרך לשני בגדים בסיפור וגם רציתי להיות יצירתית.
תשתפו אותי אם אהבתם את הפרק? לא אהבתם? מה הייתם משנים? מוסיפים? .
אוהבת❤️

שחמטWhere stories live. Discover now