פרק 6

2.2K 79 36
                                    

-חודש מאוחר יותר-
אני יושבת בג'יפ השחור בדרכי הביתה, מחשבות מציפות אותי.
אני מתקשה להאמין שעבר חודש, עדיין לא מאמינה שאבא לא איתי יותר.
הנהג עוצר ליד דלת הכניסה של הבית ואני יורדת  למרות שאני לא רוצה לחזור לבית. כבר חודש שאני מחפשת תירוצים להיות בחוץ, קשה לי להיות בבית בלי אבא.
החודש האחרון היה שקט משתי בחינות, הראשונה, דמיאן דייוויס לא פתח במלחמה כמו שחשבתי שיעשה.. והשקט הלא טוב היה השקט שבבית, הדבר היחיד שנשמע בתוך קירות הבית זה הריבים של ג'ון וגייסון שעוד נלחמים על השליטה בינהם,
אבא החליט לא לבחור בצוואה ולמען האמת אני בעצמי לא יודעת מי צריך לשלוט.
אני לוקחת נשימה עמוקה ופותחת את דלת הבית, מתכוננת נפשית להיכנס אחרי שלא הייתי פה כמה ימים, הטלוויזיה פתוחה על החדשות והכתבת מדברת לה.
אני שומעת דלת נפתחת ואני מתקדמת אל פנים הבית, סוגרת אחרי את דלת הכניסה, דלת המשרד הביתי פתוחה וממנה יוצא ג'ון ואחריו ג׳ייסון, הם שקטים.
שניהם מסתובבים לכיוון הדלת ולא רואים אותי, ולכן כהרגלי אני מחליטה להקשיב.
ג׳ייסון שולח את ידו לאדם שבתוך המשרד ולוחץ את ידו, ג'ון לעומתו רק מביט באיש במבט לא ברור.
ג׳ייסון וג'ון זזים מהדלת ואחריהם יוצא אדם, לא אחר מדמיאן דיוויס.
העצבים מחלחלים בי כבר ואני לא מבינה מה יש לו לעשות בבית שלי שוב, ועל מה הוא דיבר עם האחים שלי, ״מה קורה פה?״ צעקתי ושלושתם הביטו בי ושתקו, ״מה הוא עושה פה?״ שאלתי בצעקה מחכה לתשובה שלא מגיעה, ״ג'ון!״ המשכתי לצעוק, ידעתי שלפנות לג׳ייסון זה אבוד מראש, ״קייט לצעוק לא יעזור לך״ ג׳ייסון סינן, נתן לי מבט מזהיר והמשיך ללכת שאחריו דמיאן, וג'ון נשאר במקומו מביט בי במבט מצטער, שאני לא מבינה את כוונתו, על מה כבר יש לו להצטער?.
״נתראה בהמשך נסיכה״ דמיאן לחש כשעבר לידי ויצא החוצה.
״ג'ון מה הוא עשה פה?״ שאלתי בקול שקט יותר, ״קייט!״ ג׳ייסון אמר בקול נמוך ואדיש והתקדם אלינו, הבטתי לו בעיניים מראה לו שאני לא מפחדת ממנו, ״זאת הפעם האחרונה שאת צועקת עליי!״ הוא שוב אמר בקול נמוך ואדיש, אבל ראיתי בעיניים שלו שהוא עומד לאבד את זה, וזה בדיוק מה שקרה, ״מובן?״ תפס בפניי בחוזקה, ״ג׳ייסון תשחרר אותה״ ג'ון התערב וג׳ייסון הביט בו ושחרר, ״מה הוא עשה פה?״ החזרתי את תשומת הלב של ג׳ייסון אליי, ״את תדעי שתצטרכי לדעת״ ג׳ייסון סינן באדישות, ״אני צריכה לדעת עכשיו״ קבעתי, ״אני החלטתי שאת לא צריכה לדעת עכשיו אז את תשתקי ותעלי לחדר שלך״ מבטו הנוקב של ג׳ייסון גרם לי לצמרמורת, ״זה לא נגמר פה ג׳ייסון״ גילגלתי את עייני ועליתי לחדר שלי, ג׳ייסון יודע שאני לא פראיירית, וכשאני אומרת שזה לא נגמר זה לא נגמר אבל כרגע אני חסרת כוחות בשביל להתעמת איתו.
-
וואי וואי, אחד הפרקים שאני אוהבת.
מה אתם חושבים על דמיאן? על מה ג׳ון וג׳ייסון דיברו איתו לדעתכם? מה אתם חושבים על ההתנהגות של ג׳ייסון כלפי קייט? ובכללי מה אתם חושבים על קייט? אשמח לשמוע דעות כנות שלכם.
מקווה שאהבתם❤️
הנה שאר הדמויות:

מקווה שאהבתם❤️הנה שאר הדמויות:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
שחמטWhere stories live. Discover now