פרק 53

1.5K 62 35
                                    

*בפרק הזה יתואר כיצד ג׳ייסון הוביל את קייט לכך שדמיאן הוא לא האשם, איך הוא אחראי לעבודה שלהם ביחד, הפרק רק מנקודת מבט של ג׳ייסון, אין כאן דיבור, ישנם מעברי זמן קיצוניים, הפרק קצת מבולגן אבל חשוב לעלילה*
נקודת מבט ג׳ייסון:
הדרך מבית הקברות לבית הייתה קשה, לא הצלחתי לעכל את זה שאבא נרצח, הבן אדם שגידל אותי, שלימד אותי כל מה שאני יודע, שעשה הכל בשבילי, כבר לא חי.
הוא לא יהיה שם ברגעי משבר שלי שאף אחד לא יודע עליהם, הוא לא יהיה שם כשאני אקום מסיוט על הרצח הראשון שלי, הוא לא יהיה שם בחתונה שלי, הוא לא יהיה שם כדי להחזיק את הילד שלי אחרי שהוא נולד, הוא לא יהיה שם כדי לתת לי עצות איך להכין את הילד שלי לעולם הזה, הוא פשוט לא יהיה שם יותר.
כשהאוטו נעצר קייט מחליטה לדבר, אי אפשר להגיד הרבה על הקשר שלנו, כי אין לנו כזה, אבל היא אחת הנשים הכי עוצמתיות שהכרתי, ובגלל זה אני הולך להוביל אותה לרוצח, היא היחידה עם מספיק רצון כדי לעשות זאת בעצמה, אבל אני לא יכול לתת לה לעשות את זה לבד.
ג׳ון טוען שדמיאן דיוויס עשה את זה, ולכן אני מחליט לזרום איתו בזה, זה טוב, הוא יעזור לקייט, אני יודע שהוא יעשה את זה, ולכן אני לא מתחרט לרגע שאני אומר את שמו כמי שרצח את אבי, למרות שאני יודע מיהו הרוצח האמיתי, אני צריך לחשוף אותו בחוכמה.
-
כשהצעתי לג׳ון שקייט תעבור לגור אצל דמיאן דיוויס כדי שנוציא עליו יותר מידע לא ידעתי שהוא כל כך יתמוך ברעיון, ולכן כשסיפרנו לה על זה ושיש מטרה לזה שהיא עושה את זה הייתי חייב להיות קשוח איתה, אסור שהוא ידע שאני מנסה להוביל אותה לרוצח האמיתי, הוא יהרוג גם אותי וגם אותה.
כשהיא יצאה מהבית עם דמיאן הרגשתי הקלה, בנתיים הכל הולך כמתוכנן, זה חייב להמשיך ככה, השלב הבא זה לגרום לה להבין שלא דמיאן הוא הרוצח ולגרום לה לסמוך עליו מספיק כדי שיחקרו זאת ביחד.
-
היום זה הנשף הראשון שדמיאן וקייט באים אליו מאז שהיא עברה לגור אצלו ולכן היום יקרה הצעד, אני יודע איך לעורר בקייט סערת רגשות, היא חייבת לפלוט ליד דמיאן את זה שאנחנו חושדים בו, וזה לא יקרה בלי שמשהו יגרום לה לעשות את זה.
החרטה מורגשת בחזי, להרביץ לנשים זה לא משהו שעשיתי, וזה שהייתי כל כך קרוב לעשות זאת לאחותי אוכל אותי מבפנים, אבל אני יודע שהייתי חייב, זה הדבר היחיד שיעורר בה סערת רגשות רצינית, שמחתי שדמיאן עצר אותי מלעשות זאת באמת, וידעתי שעכשיו כשהוא יהיה איתה זה יפלט לה, זה חייב לקרות.
קייט את חייבת לפלוט את זה אני מתפלל בליבי.
-
הנשף השני הגיע, היום אני אדע אם באמת הצלחתי לקרב ביניהם אחרי הנשף האחרון.
הם נכנסו כזוג, לא יכלתי להסתיר את המבט המרוצה שלי, הכל הולך לפי התוכנית, את חייבת להצליח קייט, אני מאמין בך.
הם יצאו מהנשף לפני כמה זמן, שום דבר לא הכין אותי לזה שהם יכנסו למכולה, מאז שמצאנו את אבי שם יש לי עידכונים קבועים משם, כל תזוזה נקלטת בחיישני תנועה ומועברת לטלפון שלי.
יופי קייט, את מתקדמת לאט לאט למטרה.
-
הם הגיעו אלינו היום לבית, אני לא יודע מה קייט מתכננת, אבל אני יודע שהיא כבר יודעת שמי שרצח זה לא דמיאן, אחרת היא לא הייתה סומכת עליו, אני גם יודע שהיא הבינה שזה מישהו מפה, אין מצב שהיא לא מצאה את הקליעים, אחרת היא לא הייתה באה לכאן עם דמיאן.
לפני שהלכנו שמתי האזנה על מיה, זה היה הדבר הכי קל לעשות, אני חייב לדעת מה קייט יודעת ומה הם מתכננים.
זה היה חכם לשים את האזנה, קייט יודעת שזה מישהו מבפנים, לשים מצלמות ומקרופונים זה חכם קייט.
-
יצאתי לכיוון משרדו של ג׳ון, הגיע הזמן להתעמת איתו, קייט תהיה לצידי אני יודע, היא תשמע בהאזנה הכל ותחבר את כל הנקודות.
-
שום דבר לא הכין אותי לזה, כאב חד פילח את חזי, גופי היה כבד ונפלתי לריצפה, קור וחום התנגשו מה שהוביל צמרמורות וזיעה קרה לחלוף בכל גופי, הגוף שלי לא הצליח להתמודד עם מה שקרה לו הרגע. ג׳ון ירה בי. כוחי אזל, עיניי החלו להיעצם, אני מקווה שקייט תצליח, היא חייבת לנקום, בשביל המשפחה, בשביל אבא.
-
*אז נגמר הפרק שלנו, בעצם כל מי שגרם להכל לקרות זה ג׳ייסון, אתם עדיין שונאים אותו עד כדי כך?, אני קצת בכיתי מזה שירו בו, קייט שלנו תצליח לנקום? איך היא בכלל מגיבה לזה שזה אח שלה? עוד האח שהיא יותר מחוברת אליו*
אני אשמח שתשתפו אותי בדעה שלכם. אם אהבתם את הפרק? לא אהבתם? מה הייתם מוסיפים? מורידים? משנים?.
מקווה שאהבתם,
הדר❤️.
מצטערת שהפרק מבולגן ממש🥺.

שחמטWhere stories live. Discover now