פרק 3

2.7K 88 14
                                    

המחשבות בראש שלי לא עוצרות לרגע, שמו מהדהד בראשי אני חושבת על סיבה, למה לדמיאן דיוויס לרצוח את אבא בצורה כזאת, למה דווקא עכשיו.
דודי אירגן את השבעה ברגע שהבין שאף אחד מאיתנו לא מסוגל לעשות משהו לגבי זה, אף אחד מאיתנו גם לא רצה, שנאנו רחמים, גדלנו על מספר ערכים, ביניהם לא לתת לאף אחד לרחם עלינו, זה יראה חולשה, ואנחנו לא חלשים, או לפחות לא מראים כלפי חוץ את הרגעי חולשה שיש לנו, בכל זאת אנחנו אנושיים.
האנשים באים והולכים, מדברים ואוכלים, הכיבוד בשולחן נגמר במהירות כל פעם ואני ממלאה את הצלחות שוב ושוב. כמות האנשים שמגיעה לבית ויוצאת בתזמון מושלם עושה לי סחרחורת, תמיד שנאתי להיות במקום עם הרבה אנשים, זה תמיד עשה לי רע. החלטתי להתיישב ולנוח, מהרגע שאנשים הגיעו לא ישבתי לשנייה, אבל גם לא דיברתי עם אף אחד, אני לא איתם.
התיישבתי בצד ומיה באה על ידי, שוב בוכה בחיקי אבל הפעם בשקט, בלי יבבות. מילות ניחום נזרקות לעברי ברגע שאני מתיישבת ושמים לב אליי, אך אני לא יכולה להגיב דבר, אני גם לא רוצה, בדיוק כמו שאני לא אוהבת להיות עם הרבה אנשים אני גם לא אוהבת לתקשר איתם.
אני מביטה בכל האנשים הנמצאים בסלון ביתי הגדול, כל כך הרבה אנשים ועדיין אני מרגישה כל כך לבד, אני חושבת שבחיים לא הרגשתי ריקנות כזו, אני מרגישה שהלב שלי מת מכאב.
דלת הבית נפתחת ומבטי זז אליה בפתאומיות, אני לא מצליחה להגיב למראה האיש שנכנס. אני מסתכלת בהלם לדלת, הקולות מסביבי הפכו להד הולך ומתרחק, הרגשתי מנותקת מכולם.
ג׳ון שגם היה מרוחק מהאורחים שם לב אליי, ואז הסתכל לכיוון שהסתכלתי אליו, אני בטוחה שגם הוא היה בהלם.
דודי ניגש אליו ולחץ את ידו, גורם לי לתהות מה יקרה לדמיאן דיוויס ביום שדודי יגלה שדמו של אבי על ידיו של דמיאן.
אני יוצאת מההלם שהייתי בו, מבינה מי נכנס אלינו לבית בלי טיפה של בושה אחרי מה שהוא עשה, אבל דמיאן דיוויס הוא לא אחד שמתבייש בכלום, כולם יודעים את זה, הוא בן אדם של כבוד, אבל בעיקר של כבוד עצמי, השמועות עליו מסתובבות בכל מקום, ועד שלא שמעתי מה עשה לאבי, לחצי מהשמועות לא האמנתי, אבל עכשיו, עכשיו אני מאמינה להכל, עכשיו אני מבינה מה הבן אדם הזה מסוגל לעשות. מבטי הלך והתקשח למראה דמיאן שנכנס ומברך את האנשים הנוכחים, לוחץ את ידו של אחי, ג׳ייסון, כאילו הם חברים ותיקים, ידעתי שהם לא, אני מכירה את כל החברים של אחים שלי, אחים שלי מתעבים אותו עוד מלפני שאבא שלי נרצח על ידו, הוא זורק מבט מהיר לעברי וממשיך בשלו.
-
מקווה שאהבתם❤️

שחמטWhere stories live. Discover now