פרק 15

1.9K 70 8
                                    

נכנסתי לחדר אמבטיה, שהיה שחור כמו כל העיצוב בבית הזה, שוב גיכחתי מהשוני בין הבית שלי לבית הזה, סגרתי אחרי את הדלת ונעלתי, יודעת שיש לי בערך שעה להתארגן.
הורדתי את בגדי, הרגשתי שאם אשאר איתם עוד רגע אחד אשתגע, מילאתי את האמבטיה ושמתי בתוכה סבון בשביל שקצף ימלא אותה, הוספתי שמני אמבט ושקעתי לתוך האמבטיה החמימה, גורמת ליום המייגע הזה להיגמר ולכל המתח ששרר בגופי כל היום להיעלם.
כשהמים החלו להתקרר התקלחתי בזריזות ויצאתי מהאמבטיה, היו שם את כל הקרמים שהייתי משתמשת בהם באופן יומיומי, לעזאזל הוא אפילו ידע באיזה שמפו אני משתמשת, הבנתי שהוא עשה בדיקה מקיפה לפני שבאתי לכאן, רציתי להאמין שיש משהו מאחורי זה, אבל אני יודעת שהכוונה שלו הייתה לגרום לי להרגיש בנוח בתקופת שהותי כאן.
כשסיימתי לשים עליי את כל הקרמים ולעשות את כל השגרה של טיפוח הפנים שלי יצאתי לחדר והלכתי ישירות לחדר ארונות, החדר ארונות היה גדול ומרהיב, היו בו כל כך הרבה בגדים, יותר ממה שהיו לי בבית, והכל היה בטעם שלי ובמידה שלי, כולל ההלבשה התחתונה.
ידעתי שכשהיא ביקשה שאתלבש מכובד היא לא התכוונה לבגדי ערב או לחליפה, היא רמזה לכך שלא אבוא בפיג׳מה, לא הרגשתי צורך להשקיע ולכן הוצאתי מהארון גינס עם קרעים בברכיים, וטי שירט שחורה, הוספתי סניקרס לבנות, בחנתי את איך שנראיתי, מראה לא מתאמץ מידי ולא מושקע, לגמרי משדר שאם לא הייתי חייבת לא הייתי כאן.
ירדתי במדרגות, באמצע החלטתי שמיותר לשים נעליים בבית ושזה נראה מוזר, אז החזרתי אותם לחדר והנחתי אותן במקום שממנו הוצאתי אותן, רגליי טופפו על המדרגות במהירות, שנאתי לרדת במדרגות לאט, ושנאתי אנשים שיורדים במדרגות לאט, תמיד הרגשתי שהם מעכבים אותי.
כשהגעתי ללמטה ראיתי שדקה אחרי שמונה, והתקדמתי לפינת אוכל הגדולה שראיתי מקודם, ״איחרת״ דמיאן אמר לי כשנכנסתי והתיישבתי לצידו כדי שלא יחזור על נאום הילדה הקטנה שעשה לי מוקדם יותר במכונית, ״בדקה״ אמרתי וגיגלגלתי עיניים, ״אל תגלגלי לי עיניים זה לא מכבד, בדיוק כמו שלאחר זה לא מכבד״ הוא אמר באדישות, וכשסיים שתי עוזרות נכנסו עם האוכל שלנו ויצאו.
היה שקט, בדרך כלל שקט מפריע לי, אף פעם לא היה שקט אצלנו בבית, אבל איתו העדפתי את זה ככה, הרגשתי שאם הוא ידבר שוב או יקרא לי נסיכה שוב אני אתפוצץ, לא יכלתי לסבול את הנוכחות שלו, אז חוץ מלסבול את הנוכחות שלו לסבול גם את הדיבור שלו, זה יותר מידי בשבילי.
״אנחנו צריכים לדבר על החוקים, הכל מאוד פשוט, את לא נכנסת לחדר שלי, הוא בקומה השלישית ועדיף שלא תעלי אליה בכלל, אני מאוד קנאי לפרטיות שלי״ הוא אמר, הנהנתי לאישור, ״זה כנ״ל לגבי המשרד״ הוא הוסיף, ושוב הינהנתי ״כשאצטרך אותך שם איתי אני אקרא לך, חוץ מזה את תצטרכי לבוא איתי לאירועים שיהיו, מעבר לכך אין עוד חוקים יש משהו שאת רוצה לבקש ממני לא לעשות?״ הוא שאל מביט בי ברצינות.
-
היוש מצטערת שבקושי עולים פרקים היה לי שבוע עמוס מאוד מבחינת הלימודים (כיתה יא מבחן במתמטיקה 5 יחידות, תבינו לבד) היה תכנון של שני פרקים בשבוע שיעלו אחד אחרי השני זה יתחיל משבוע הבא בנתיים תהנו מהפרק הזה אוהבת❤️

שחמטWhere stories live. Discover now