פרולוג

5.8K 144 28
                                    

אני הבת של הבן זונה שרצחתם בדם קר. אני הבת של הבן זונה שביצעתם לו וידוי הריגה כמה פעמים אפילו שריססתם אותו בקליעים. ואני הבת של הבן זונה שהולכת לספר לכם כאן איזה אבא הוא היה.
אבא שלי, האבא האהוב שלי היה החיים שלי. ידעתי, כולנו ידענו, במה הוא עוסק מגיל ינקות. כשהוא היה רוצח אנשים, הוא היה חוזר כל לילה להקריא לי סיפור לפני השינה, כי הוא ידע שרק ככה אני נרדמת. זה אותו אבא שהיה מחבק אותי ומרגיע אותי בלי מילים כשהייתי בוכה בלי הפסקה, אם זה ביסודי כשאף אחד לא דיבר איתי כי הם פחדו ממני או אם זה בתיכון כששברו לי את הלב פעם ראשונה. הוא אותו אבא שכעס עליי שהשתמשתי בסמים אפילו שהוא תמיד עשה עסקאות סמים. אני ילדה של אבא, אני מודה, השתדלתי ללוות אותו בכל דבר בחיים, למזלי אבא שלי לא שוביניסט ובחיים לא אמר לי על דברים מסוימים ״זה לא בשביל נשים״, ידעתי הכל, מעסקאות שהוא סגר ועד הרצח של האנשים והסיבות לרצח, לפעמים גם לא היו סיבות. אבא שלי לא תמים, זה לא סוד, ובמשפחה כמו שלנו הדבר שאנחנו הכי שונאים זה סודות ועוד יותר שונאים סודות בין משפחה. אבא שלי לא בן אדם מושלם, כמו שהאבות של כולכם לא מושלמים, כמו שכולנו לא מושלמים, אבל אבא שלי היה מושלם בשבילי, הוא היה הדמות להערצה ולחיקוי שלי, הוא לימד אותי כל דבר בחיים, מלרצוח ועד להתנהג לאנשים בחמלה, ולעשות הכל כדי להגן על האנשים שאני אוהבת, לדאוג תמיד שאף אחד לא יפגע באנשים שחשובים לי. אבל יותר מהכל הוא לימד אותי לאהוב כל אדם, ולקבל כל אדם, אבל לא לתת לאף אדם לדרוך עליי ולהוריד אותי, לא לתת לאף בן אדם לפגוע בי, לא לתת לאף בן אדם לראות אותי חלשה, תמיד להראות חוזקה, כי בוכים רק בבית, בחדר, מתחת לשמיכה. אף בן אדם לא יכול לפגוע בי בזכות אבא שלי, בזכות מה שהוא לימד אותי, אבא שלי הפך אותי למי שאני היום, הוא הפך אותי לבן אדם חזק, אבל מלא ברגישות, ואני מקווה שהוא יהיה גאה בי מלמעלה, אני מקווה שאני אגרום לו להתגאות בי, אני מקווה שהוא יראה שאני מיישמת את כל מה שהוא לימד אותי.
אני אוהבת אותך אבא יותר מהחיים שלי, ואני יודעת שגם אתה אוהב אותי, אני יודעת שתמיד תלווה אותי בכל מקום בחיים, אני יודעת שאתה תמיד איתי.
וכאן על הקבר שלך אני נשבעת שאני אנקום את המוות שלך, בגלל שאני הבת של הבן זונה שתרדוף אתכם, ותתלה אתכם חיים, אני מציעה לכם להתחיל לישון עם עין אחת פתוחה בלילה, כי אני הבת של הבן זונה שתגמור לכם את החיים.
-
סיפור חדש, הוא עדיין בכתיבה.
מקווה שתהנו, אוהבת❤️

שחמטWhere stories live. Discover now