פרק 43

1.6K 64 5
                                    

במשך שעות הייתי סגורה בחדר, מסדרת אותו ומנקה את כל הבלאגן שעשיתי, האפשרות לעזוב באמצע לא הייתה קיימת לחולת נקיון כמוני.
אני מסדרת את כל הבגדים על הקולב ותוך כדי מנסה לחשוב על תוכנית לקיום הנקמה שלי.
כשאני מסיימת עם הבגדים אני מתכוונת לעבור לסידור השידה, אך רעיון צץ במוחי ואני לא יכולה להתעלם ממנו, כיוון שאם אתעלם אשכח, אני נקרעת בין הרצון להמשיך לסדר לבין הרצון לרוץ למשרד של דמיאן עם הרעיון.
הסדר עדיפויות שלי מובן מאליו ותוך שניות אני מוצאת את עצמי מחוץ למשרד של דמיאן, חיוך על פני.
אני כמעט שוכחת לדפוק אך מחליטה הפעם להיות מנומסת בניגוד לשאר הפעמים שהתפרצתי למשרדו, ״אפשר להיכנס״ קולו נשמע מבפנים לאחר שאני דופקת שלוש פעמים.
אני פותחת את הדלת למשרדו היפה, כל פעם נפעמת מחדש מהעיצוב של הבית הזה ושל המשרד בפרט.
הוא יושב על הכיסא, שיערו מבולגן, חלק מכפתוריו פתוחים, גקט החליפה זרוק על הכיסא ברישול, תנועות גופו ועיניו צועקות מנוחה אחרי שעות רבות של עבודה משרדית, כך לפחות אני מנחשת.
״היי״ אני פוצה את פי אחרי מספר דקות שאני בוחנת אותו. אני מבינה שהוא בחן אותי גם כשלוקח לו זמן לענות לי ״היי, בואי תשבי״ הוא אומר והצביע עם ידיו על הכיסאות שמולו, אני מתיישבת על אותם כיסאות נוחים להפליא, הוא מסמן לי עם עיניו לדבר ומסימן זה שום דבר לא יכול לעצור את שטף דיבורי.
״אחותי הקטנה מיה, נפגשתם בנשף האחרון״ אני אומרת במהירות, מתקשה לנשום בין המילים שלי אך בכל זאת מרגישה צורך להדגיש כל אחת מהם.
חיוך קטן ונינוח נראה על פניו, מה שמרגיע אותי בין רגע כמעט כמו קסם.
הוא מסמן לי להמשיך לדבר ״היא יוצאת עם בחור, אחד השומרים שלנו״ אמרתי ולקחתי אוויר לרגע ״הוא אומנם הגיע רק אחרי שאבי נרצח אבל הוא עדיין די בכיר״ אמרתי והוא הנהן מחכה שאמשיך ״אנחנו די בטוחים שמדובר במישהו מהצד שלי או מישהו שקרוב אלינו, אנחנו יכולים לבקש ממנו שיעשה כל מיני בירורים, יכול להיות שיש כל מיני שמועות על מי זה יכול להיות״ סיימתי ושוב הרגשתי מחסור באוויר, לקחתי עוד נשימה עמוקה.
״מה דעתך?״ שאלתי בסקרנות, רציתי שיחשוב שהרעיון שלי טוב, רציתי לדעת שלו לא היה רעיון ורק לי היה רעיון, האגו השתלט עליי בקטע הזה, תמיד רציתי להיות הכי טובה בהכל, ״זה..״ הוא התחיל ועצר, כאילו מחפש מה להגיד, החיוך שעלה על פני אחרי שסיפרתי את הרעיון נמחק ומחשבות על כמה שהרעיון טיפשי צצו במוחי, החוסר ביטחון מילא אותי והתכוונתי לצאת משם לפני שדמעות ימלאו את עיני ופניי ממבוכה, ״זה רעיון ממש טוב, אבל תקחי בחשבון שתצטרכי לשתף את אחותך במה שאנחנו יודעים, אולי גם היא תוכל לרגל בשבילנו בעצמה״ חיוך התפשט על פניי ממילותיו, ״אני אדבר איתה, ואזהיר אותה שלא תגיד כלום לג׳ון או לג׳ייסון, אני בטוחה שהיא תעזור לנו״ אמרתי במהירות בהקשר למיה, ״מצוין מבחינתי קייט, אם יהיו לך עוד פרטים על התוכנית תבואי אליי ונדבר עליהם״ הוא אמר ברוגע האופייני לו, ״אז כנראה שהגיע הזמן שנלך לבקר בבית שלי״ קרצתי לדמיאן בשעשוע ויצאתי ממשרדו, חוזרת לסדר את חדרי, הפעם בלי להפסיק באמצע.
-
לא אוהבת לעלות פרקים בימי שישי כבל הרגשתי שלא עלה פרק הרבה זמן.
אז קייט שלנו מתחילה לקחת יוזמה ויש לה תוכנית, קונור שלנו נכנס לתמונה קצת (הזכרתי כבר שכל דמות שלי היא לא סתם?), מה יקרה בהמשך לדעתכם?.
ספרו לי אם אהבתם? לא אהבתם?, מה הייתם משנים? מוסיפים? מורידים?.
מקווה שאהבתם,
הדר❤️

שחמטWhere stories live. Discover now