פרק 14

1.9K 74 10
                                    

צעדתי לתוך הבית והתחלתי לבחון אותו בקפידה, התקדמתי לסלון, הייתה לו ספת בד אפורה כהה, ואם לא היו עליה כריות שחורות הייתי בטוחה שהיא בצבע שחור, במרכז הסלון היה שטיח רך בגווני אפור, שחור ושמנת, צבעיו גרמו חו לבלות בסלון הכהה במיוחד בגלל צבע השמנת. במרכזו עמד שולחן מלבני ונמוך, אך לא מלבני מידי, גם מזכוכית בצבע שחור, מול הספה הייתה אח בצבע שחור ומעליה טלוויזיה, את כל הקירות כיסה וילון שחור וארון, והבנתי שבמקום קיר יש שם חלונות גדולים.
התבוננתי בעיצוב הסלון בהלם, הוא היה כהה אבל קלאסי, ראיתי את השינוי מהבית הלבן והמשעמם שלי, הסלון הזה היה מעוצב בדיוק, הוא לא היה משעמם ובנאלי, היה בו משהו מיוחד.
מהסלון המשכתי למטבח, שגם הוא היה מעוצב כולו בשחור, הוא היה יפיפה, בכל מקם אחר הייתי מדמיינת את עצמי מבשלת בו, אהבתי לבשל יותר מהכל, זה הרגיע אותי וגרם לי להתנתק מהעולם ולתת זמן ומקום למחשבות שלי. באמצע המטבח היה אי, שכמו שאתם מבינים היה שחור, ובצדדו החיצוני ארבעה כיסאות בר, מבד קטיפה שחור, כשהרגליים מזהב.
בעוד אני ממשיכה להתפעל מהמטבח אני מחליטה לעבור לפינת אוכל, השולחן של הפינת אוכל ארוך ומסביבו יש מספר רב של כיסאות, צחקתי מהדמיון לפינת אוכל שבביתי, ומההבדל הקיצוני בצבעים.
כשהבנתי שאני לא אספיק לראות את כל הבית הזה ביום אחד, חזרת לכניסה לבית, דמיאן עדיין עמד שם וחיכה לי, מבטו היה משועשע כשסיימתי להתפעל מביתו, זה חד משמעית הבית היפה ביותר שראיתי.
״אני שמח שאת אוהבת את איך שהבית שלי נראה, כל פריט כאן נבחר בקפידה, עכשיו יראו לך את החדר שלך, תוכלי להירגע, להתקלח, ולעשות מה שבאלך בשמונה ניפגש לארוחת ערב בפינת אוכל שראית ונעבור על כל החוקים שיהיו בנינו, המשך יום טוב נסיכה״ הוא אמר בנימוס, אך מבטו המשועשע הפך לאדיש כשדיבר איתי.
הוא עלה במדרגות ואני חיכיתי שיבואו להראות לי את החדר שלי, ושנייה אחרי הגיעה עוזרת נחמדה, שאמרה לי שלום בזריזות וישר לקחה אותי במעלה המדרגות לחדר שלי, כשהגענו לקומה השנייה היו חמש דלתות, היא הובילה אותי לדלת השנייה שהייתה בצד ימין, נכנסנו אליה ונגלה בפני חדר מהמם, בדיוק כמו הבית הזה, המיטה הזוגית היתה מוצעת במצעים שחורים ויפים, וילונות שחורים כיסו חלום גדול שהוביל ליציאה למרפסת, היו עוד שתי דלתות ששיערתי שאחת מובילה לחדר רחצה והשנייה לחדר ארונות בגלל שלא ראיתי ארון, זה גרם לי להיזכר שלא ארזתי כלום מהבית.
״אני מקווה שאהבת את החדר גברתי, אבל אין זמן ואת צריכה להתחיל להתארגן לארוחת ערב, יש לך בארון בגדים במידה שלך, באמבטיה את תמצאי מגבות ואת כל הכלי רחצה שתצטרכי, בשמונה יש ארוחת ערב, תתלבשי מכובד, המשך ערב נעים גבירתי״, היא אמרה בקול רובוטי למדי, כאילו התאמנה על מה להגיד שעות, או כאילו אמרה את זה כבר כמה פעמים, ויצאה מהחדר כאילו לא הייתה.
-
מקווה שאהבתם❤️
מצטערת על הפרק המשעמם זה ישתפר לאט לאט תאמינו לי, אנחנו בפרקי מעבר.
יש לנו קצת תיאור על הבית של דמיאן(כשהחלום זה להיות מעצבת פנים אבל אני בעצמי לא מתה על התיאור שעשיתי כי הוא כהה מידי), אהבתן את התיאור?, מה חשבתן על הפרק?, ומה אתן חושבות שיהיה בהמשך?.
אוהבת❤️❤️
-
הודעה לקוראים כאן: אשתדל לעלות פרק אחד אחרי השני או יום אחרי יום כדי לא ליצור יותר מידי מתח וציפייה.

שחמטWhere stories live. Discover now