פרק 5

2.3K 90 3
                                    

כולם כבר הלכו, הבית התרוקן לגמרי, הוא כבר נקי ומסודר כאילו לא היה כאן אף אחד והכל כרגיל. אני יושבת בחדר מלא במחשבות, בעיקר על דמיאן ועל מה שעשה, אני מנסה להבין מאיפה החוצפה לבוא לנחם אחרי שהוא זה שרצח את אבא שלי? כמה אומץ צריך בשביל זה? וכמה מזלזל צריך להיות כדי לעשות את זה?. המוח שלי מוצף בשאלות, ואני מחליטה שבמקום להמשיך להתעסק בשאלות אני הולכת לקבל תשובות, ובגלל זה אני יורדת למשרד של אבא שם ג׳ון וג׳ייסון יושבים מאז שכולם הלכו.
אני יורדת למשרד וכשאני באה להיכנס אני שומעת צעקות מבפנים, ומחליטה להישאר ליד הדלת ולהקשיב לשיחה, אולי אני חטטנית אבל בתכלס מי לא חטטן?. ״אני גדול ממך אני זה שצריך לקבל את השליטה על הכנופיה״ אני שומעת את ג׳ון אומר, ג׳ון גדול מג׳ייסון בחמש דקות, הגיוני שהוא יקבל את השליטה על הכנופיה תמיד נותנים לבכור. ״יש בנינו חמש דקות הפרש ג׳ון, חוץ מזה שנינו יודעים שאני יותר מתאים לזה״ אני שומעת את ג׳ייסון אומר באדישות, אבל מצליחה לשמוע את הכעס שמתגנב לקולו, ג׳ייסון באמת יותר מתאים אם חושבים על זה, הוא אדיש ולא נלחץ משום דבר, לא מפריע לו להרוג, והוא לא מרחם על אף אחד, לעומת ג׳ון שהוא רגיש ורגוע יותר מג׳ייסון מה שיכול לעזור לו אבל מאוד לפגוע בו גם. ״אבא היה רוצה שאני ארש אותו, אתה יודע את זה לבד״ אני שומעת את ג׳ון צועק, אני מבינה שהוא כבר מאבד את הסבלנות שלו לגמרי, האדישות של ג׳ייסון תמיד מוציאה אותו מדעתו, את כולנו. ״הוא לא בחר באף אחד מאיתנו בצוואה ולכן אנחנו צריכים להחליט בעצמנו, הוא כבר לא כאן כדי לבחור״ אני שומעת את ג׳ייסון אומר באדישות לג׳ון אבל יודעת שגם לו כבר נמאס מהשיחה, ולכן שנייה לפני שהם מתחילים להביא את הריב למקומות קיצוניים יותר אני מחליטה להיכנס למשרד.
אני פותחת את הדלת בסערה, כדי שישימו לב אליי ולא יחשבו שעמדתי והקשבתי מחוץ לדלת, ומוציאה את השאלה שהציקה לי כל היום ״מה לעזאזל דמיאן דיוויס עשה כאן?״ אני יורה לעברם במהירות, וכל צומת הלב שלהם מופנית אליי בשנייה. ״אנחנו לא יודעים״ ג׳ון אומר לי ברוגע האופייני לו, יודע שסערת רוחות מתחוללת בתוכי ומגיע לחבק אותי מהצד, תמיד העדפתי את ג׳ון, תמיד הרגשתי שהוא אוהב אותי באמת, בניגוד לג׳ייסון שלא התחברתי אליו בכלל. ״אנחנו משערים שהוא בא כדי להתגרות בנו או לבדוק את מצבנו, הרי זה ברור שהוא רוצה שליטה מלאה על העולם התחתון, אז הוא בא לבדוק את השטח כדי לדעת אם כדאי לתקוף עכשיו או לא״ ג׳ייסון אומר, וזה נשמע לי הגיוני בהחלט, הוא רוצה להרחיב את הכנופיה שלו, לא מספיק לו חצי מהשליטה על העולם התחתון הוא רוצה את כולה, בגלל זה הוא רצח את אבא, לכן הוא בא היום. דמיאן דיוויס מתכנן לצאת נגדנו למלחמה.

שחמטWhere stories live. Discover now