פרק 47

1.5K 53 5
                                    

שבוע אחרי כל הפרטים היו מוכנים, מיה העבירה לנו את זמני הכניסה של הבודקים ואת זמני היציאה של אחים שלי מהמשרד, קונור ניסה לשמוע עוד שמועות בקרב השומרים, אבל כל השמועות הובילו בסופו של דבר לשמועה הגדולה שאותה בדקנו.
להגיד לכם שלהסתמך על שמועה זה הדבר הכי חכם שעשינו? לא זה לא, גם אני וגם דמיאן ידענו את זה, אבל כרגע זו הייתה האפשרות היחידה לבדיקה.
הכל היה מוכן, המצלמה והמקרופון עבדו על אינטרנט, בניגוד לאבא שלי אחים שלי אהבו לשמור הכל על מחשבים ולכן הם צריכים אינטרנט. אחד מאנשי הטכנולוגיה של דמיאן הרכיב לנו מצלמה ללא חוטים או חשמל, מצלמה נטענת, הצליח לחבר אליה מקרופון, הדבר היחיד שקונור יצטרך לעשות זה להכניס את המצלמה לחדר אחרי הבדיקה ולהוציא אותה בערב אחרי שאחים שלי מסיימים לעבוד במשרד.
אתמול העברנו לקונור את המצלמה, רצינו לבדוק אותה לפני שנשים אותה מחר בפעם הראשונה במשרד של אחים שלי, כשהבדיקה עברה טוב הרגשתי שירדה לי אבן מהלב.
״מחר ב5:40 אתה שם את המצלמה הראשונה במשרד של ג׳ייסון, אתה תצטרך להיות מהיר כי ב5:45 ג׳ייסון מגיע למשרד, שים לב שאתה מגיע בדיוק ב5:40 כי ב5:38 הבדיקה נגמרת. אצל ג׳ון הבדיקה מתחילה ב5:45, זה אומר שב5:50 אתה צריך לשים במשרד שלו את המצלמה השנייה ולצאת משם לפני 5:55, זה מובן?״ אמרתי לקונור בשנייה שהוא ענה לשיחה, לא אהבתי שיחות מקדימות פנים מול פנים אז בטלפון לא אהבתי פי שתיים, היחידה שבאמת התעניינתי לשלומה זאת מיה, כל השאר לא באמת עניינו אותי, כשאני ודמיאן התחלנו את השיתוף פעולה שלנו ידענו שאני אהיה זו שאחראית על הכל, מתכוננים ועד שיחות הכנה ותדרוך, דמיאן עזר לי לפעמים אבל את רוב העבודה אני עשיתי, ובאיזשהו מקום שמחתי שהוא סומך עליי ונתן לי יד חופשית עם החיילים שלו, כשקונור אישר בשקט הבנתי שהוא בשמירה, עברתי איתו על עוד כמה פרטים וחיכיתי שיאשר אותם, היה לי קשה לסמוך על אנשים אבל על קונור הצלחתי לסמוך, מיה רצתה צדק בשביל אבא וידעתי שקונור יודע שזה חשוב לה ולכן הוא יעשה הכל כדי שזה יצליח, כשבאנו לסיים את השיחה הוספתי במהירות ״בהצלחה קונור״, האיחול היה לו אבל גם קצת לנו, באמת היינו זקוקים להצלחה בשביל שהתוכנית הזו תצליח.
-
מיה שלנו הצליחה, התוכנית מתחילה לעבוד והמפלס לחץ שלי עולה ביחד איתם, מרגישה כאילו אני רואה סדרת מתח!.
בואו כולנו נאחל בהצלחה כדי שזה ילך כמו שצריך, קדימה קייט כולנו סומכים עלייך, בהצלחה יפה שלנו גאונה.
אני אשמח שתשתפו אותי בדעה שלכם. אם אהבתם את הפרק? לא אהבתם? מה הייתם מוסיפים? מורידים? משנים?.
מקווה שאהבתם,
הדר❤️.

שחמטWhere stories live. Discover now