פרק 46

34 1 1
                                    




"אני אתן לך להישאר עם המחשבה הזו בראש" אמרתי לכריסטיאן בחיוך ניצחון והסתובבתי, באה ללכת אחרי דרטיאן. הרגשתי את גופי עוצר וכריסטיאן תפס בידי "חכי אמה, בטוח יש משהו שאפשר לעשות" אמר ובקולו היה נשמע חשש.
"אל תתחתן איתה, פשוט מאוד" השבתי והבטתי בעיניו שחיפשו סימפטיה שאבדה מזמן "אתה אוהב אותה בכלל?" שאלתי והוא כחכח בגרונו, מסיט את מבטו הצידה.
"אני אקח את זה ככן" אמרתי ומשכתי את ידי ממנו "לא, אמה, לא" הודה ונאנח "אני לא אוהב אותה אבל אני צריך אותה" הסביר וגיחכתי "יש כל כך הרבה נסיכות אחרות, היית צריך לבחור דווקא בממזרית האויבת שלי?" שאלתי והוא השפיל את מבטו "ידעתי שאת לעולם לא תיהי שלי אמה. ראיתי איך את מביטה בדרטיאן, איך את חושקת בו ואוהבת אותו וההפך" אמר ודרטיאן ששתק עד כה לקח את ידי בשלו והביט בכריסטיאן ישירות "זה עדיין לא מסביר למה דווקא את האויבת שלה כריסטיאן. אם אהבת אותה היית חושב על זה" אמר וכריסטיאן העלה חצי חיוך עצוב "אני מניח שקנאה אכן מכוערת" הסביר והחל ללכת אל הדלת, טיאנה אחריו "אני אחשוב על מה שאמרת אמה, אך תדעי שאני גם לא אוותר בקלות" אמר והלך.
דרטיאן ואני נותרנו לבדנו בחדר "אני גאה בך" אמר דרטיאן בחיוך וניגש אליי, חופן את פניי ומנשק אותי נשיקה מלאה באהבה ותשוקה, כורכת את ידיי סביב צווארו ומרגישה את ידיו יורדות ואוחזות במותניי.
התנתקנו והבטתי בעיניי הבדולח שלו, מלטפת את הלחי שלו שהייתה מחוספסת מן הזיפים שהחלו לצוץ "אני אעשה הכול בשבילנו ובשביל הממלכות שלנו אבל אתה במקום הראשון" אמרתי והוא נשק למצחי, מחזיר את מבטו אליי "אני אעשה הכול כדי להיות שם עבורך, גם אם זה למות עבורך".
"אין דבר כזה, אני מספיק חזקה עכשיו להגן על שנינו" אמרתי בחיוך ושילבתי את ידי בשלו "אנחנו יחד בהכול, שווים" הוספתי ודרטיאן הידק את אחיזתו בידי "שווים".


חזרנו אל האולם הגדול שכולם רקדו בו ברחבה, נעמדת מול דרטיאן והוא מצמיד אותי אליו, לוקח את ידו ושם על מותני והשנייה מחזיקה את ידי. התחלנו לנוע בקצב איטי והעברתי מבט מסביב, רואה את המבטים עלינו וגיחכתי "הם מביטים בנו כמו מופע" אמרתי ודרטיאן העלה חיוך "שיהנו" השיב והניח את שפתיו על שלי מול כולם, מראה לי דרכה את כל אהבתו ומתנתקים לאט. נשיקות בפומבי הם לא משהו שנהוג, במיוחד במעמדנו ובכלל כאשר אנו לא נשואים בכלל.

שכבנו במיטה בלילה ודרטיאן משחק בשיערי הקצר, ראשי על חזהו ומחשבות רצות במוחי.
הבנתי כמובן למה דרטיאן עדיין לא רוצה שנתחתן, מלכה צריכה בעל עם כוח, עם צבא שעומד מאחוריו והוא עדיין לא השיג אותו.
״את חושבת שכריסטיאן ייכנע לך?״ שאל לפתע והרמתי אליו את פניי מעט, מרגישה את שפתיו נושקות למצחי.
״אם לא הוא ישלם על זה״ אמרתי כעובדה ודרטיאן העלה חיוך והזיז שיער מפניי ״אני חושב שאת מסתירה עוד משהו״ אמר וחייכתי מעט ״אתה מכיר אותי״ השבתי והרגשתי את ידו מלטפת את גופי בעדינות ״ברגע שהוא ייכנע ולא יינשא לה, היא תהיה שלי ואני מתכוונת להראות לכולם שאי אפשר לעמוד בדרכי״ הסברתי ודרטיאן כחכח בגרונו מעט ״רק תזהרי אמה, אני לא רוצה שזה יחמיר לך״ אמר והבנתי את כוונתו.
״המטרה מקדשת את האמצעים״ אמרתי והוא שתק, חוזרים להיות בשלווה שלנו עד שעיניי נעצמו.

האפלה תיקח אותי? האם אני הרעה בסיפור?

הנסיכה המורדת - Rebel Princess 1Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang