פרק 44

36 1 1
                                    


"יחי המלכה אמה" אמרו כולם וקמתי ממקומי, הולכת בין כולם שבירכו אותי, ניגשת אל דרטיאן ולוקחת את ידו "תרקוד איתי?" שאלתי והוא חייך "כמובן מלכתי" אמר וקד קידה. התחילו לנגן והתחלנו לרקוד, צמודים זה לזו ועיניי צוללות בכחול שלו, ים ללא סוף.
"את תיהי מלכה מדהימה" אמר וחייכתי "ואתה המלך שלי"השבתי וכולם מסביב החלו לרקוד גם, לוקחת אותו אחריי.
כבר הכינו את חדר המלכות וסגרתי את הדלת אחריי, מושיבה את דרטיאן על המיטה הגדולה ומתיישבת עליו והוא חייך בהתגרות, אוחז בגבי ומנשק אותי בתשוקה, פותח בידו הפנויה את המחוך המחניק וזורק אותו הצידה.
הוא העביר את ידו על הצלקת שנעשתה על גבי ועברה בגופי צמרמורת, מתנתקת ממנו ומביטה בעיניו "תתחתן איתי דרטיאן" אמרתי והוא ליטף את לחיי "רק אחרי שאצליח להשיג את מקומי גם, שאהיה ראוי למלכה שאת" השיב והפך אותנו, מביט על הסימנים שהופיעו על גופי ועובר עליהם עם ידו, כאילו קורא אותם.
"את מושלמת לא משנה מה" אמר ותפסתי בחולצתו, מושכת אותו אליי לנשיקה ארוכה, מפשיטה אותו מבגדיו "זה הולך להיות לילה ארוך" לחשתי לו והוא צחק. 

למחרת בבוקר התעוררתי בחיקו של דרטיאן, אחרי הרבה לילות ללא שינה זה היה הלילה בו ישנתי הכי טוב שיכולתי. הבטתי על פניו השלוות וליטפתי את הלחי שלו, מזיזה את קצוות שיערו לאחור ונושקת לשפתיו בעדינות. קמתי והלכתי אל האמבט החם שהכינו עבורי וטבלתי בתוכו, נשכבת ועוצמת את עיניי ברוגע.
"בוקר טוב" שמעתי אותו מאחוריי וסובבתי מעט את ראשי, רואה אותו מגיע ורוכן מעל האמבט, נושק לראשי "בוקר טוב אהובי" השבתי בחיוך והוא התיישב על סף האמבט, מלטף את רגלי שיצאה קצת מעל פני המים.
"מה התכנון שלך להיום? יומך הראשון כמלכה" שאל ונשכתי את שפתיי "לשלוח מכתבים לכל הממלכות, לעשות נשף מפואר שיראו מי המלכה החדשה וממה יש להם לחשוש אם ינסו לפגוע בי או בממלכתי" עניתי והוא חייך "מלכה אמיתית" אמר ויצאתי מן האמבט, רואה אותו קם ועוטף אותי עם המגבת, מייבש אותי לאט לאט וגורם לי רק לרצות אותו יותר "דרטיאן..." מלמלתי והוא חייך, מרוצה מעצמו.
"כן אמה?" שאל וממשיך, מצמיד אותי אליו בעודו מייבש את גופי "אני מכורה אלייך" אמרתי והוא צחק, מנשק את צווארי ונושך נשיכות קטנות, גורם לגופי לקפץ "את רק שלי ואני רק שלך" אמר ועזב אותי, נותן לי להתארגן.
שמתי שמלה כחולה ארוכה וצמודה שפסיי זהב נוצצים הולכים לאורכה, הכתר העדין יותר על ראשי וירדתי למטה אל ארוחת הבוקר שאירגנו, רואה את דרטיאן כבר יושב לצד מקומי והעברתי את ידי עליו, מתיישבת לצידו בחיוך "אתה חושב שכריסטיאן ואביך יגיעו?" שאלתי והוא הנהן "אני בטוח בזה" אמר בגיחוך "עוד אחרי שניסו לתפוס אותך בכוח, אם ישמעו שהצלחת הם יפחדו" אמר וצחקתי "כדאי להם. אף אחד לא כולא אותי" אמרתי ואכלנו בשלווה.
"מלכתי יש לך מכתב" נכנסה עוזרת ומסרה לי מכתב עם סמל ממלכתם של דרטיאן וכריסטיאן "מעניין מאוד" אמרתי מביטה על המכתב ודרטיאן עזב את האוכל גם, סקרן.
"הננו מתכבדים להזמינכם לחתונתם של כריסטיאן וטיאנה מחר בצאת הכוכבים..." הרגשתי תחושת בחילה מעורבבת בבטני וזרקתי את המכתב.
"הוא ישלם על זה" אמרתי ודרטיאן לקח את המכתב, קורא וגם הוא לא מאמין "הוא יעשה הכל כדי לא לאבד את הכס, הוא רוצה יורש ומהר ואני מניח שלא משנה אם היא חיקוי זול שלך" אמר וגיחכתי "אנחנו עוד נראה לו מה זה. אתה הולך לקחת לו את הכס הזה" אמרתי וקמתי "אם זה תלוי בי הממלכות הללו יהיו שלי ושלך, גם אם מעורב בזה דם" 

אירגנו עבורנו כרכרה וארזו דברים עבורנו. החלטנו לצאת היום על מנת להגיע בזמן לחתונה של הזוג המאושר.
"את בסדר?" שאל דטיאן ולקח את ידי בשלו, נושק לה בעדינות "אני בסדר, הכל בסדר" אמרתי והנחתי את ראשי על כתפו "הייתי צריכה להקשיב ללב שלי מההתחלה, לברוח איתך ולא להינשא לו" אמרתי והוא ליטף את שיערי, מביט לבחוץ "אני מאמין שלגורל יש מטרה מסוימת, כנראה זה חלק מן הדרך שאת אמורה לעשות" אמר והוסיף "אך תזהרי באיזו דרך את בוחרת אמה" הזהיר והרוממתי "למה הכוונה?" שאלתי והוא נאנח "אל תהרסי את נשמתך יותר, הצלחת לאגור בתוכך שני כוחות שזה נפלא, את חזקה מאוד אך אם תמשיכי להדרדר לאפלה את תשארי רק שם" הסביר וליטפתי את הלחי שלו "אני לא, זה למעני ולמענך ולמען הממלכות שלנו. אמרת לי כשזה לא אנוכי זה בסדר" אמרתי והוא הנהן "תלוי בסיבות אמה. אם תהרגי אותו בגלל הקנאה שהלך עם אויבך זה לא נחשב" אמרתי וצחקתי "אני לא רוצה להרוג אותו אבל אני רוצה להראות לו כמה אתה יותר טוב, כמה אני יותר טובה"  השבתי ושאר הנסיעה עברה בשקט, לא רע אלא מרגיע.

הנסיכה המורדת - Rebel Princess 1Where stories live. Discover now