CKBSK PT.2 / 23

134 42 160
                                    

whatdehek!

mata seol membesar perhatikan hitman bang yang sedang cuba untuk terbang, tapi malangnya dia tidak berjaya. hitman bang meraung kesedihan. kepaknya yang sudah dipotong oleh musuh dipandang dengan ekor mata.

ya tuhan, sodehnya citerrr.
siapa yang mengarah citer nie, BIG APPLAUSE for you hiks.

“ hoi junior, kau tak sedih ke? AKAK sedih tau tengok citer nie! ” bisik seol ke arah yeonjun yang hanya beriak kosong disebelahnya.

yeonjun mengeluh. “ saya lagi sedih hyera noona tak datang date, emm. ”

“ alaa kau cari laa perempuan lain. hyera noona kau tu dah jatuh cinta pada ex dia balik, jadi peluang untuk kau jadikan dia yeochin dah terkubur macam tu je. ” PAPP! - peha yeonjun ditampar perlahan.

“ cari perempuan lain, FIGHTING! ”

yeonjun telan liur. tangan seol yang berada dipehanya dipandang sejenak sebelum bibirnya dikemam. dia menarik nafas panjang lalu matanya naik perhatikan skrin layar.

tahi.
THE END.

“ ap-apa ending dia? ” soal yeonjun yang sedikit frust cerita HITMAN BANG sudahpun tamat tanpa sempat dia melihat pengakhirannya.

seol toleh pandang yeonjun. “ hitman bang nak terbang, tapi tak boleh. ”

“ tu tajuk cerita, ending dia macam mana? ”

“ itu laa ending dia. hitman bang nak terbang, tapi tak boleh. ”

“ taik, sape yang mengarah cerita nie! habiskan duit aku je, anjirr! ” marah yeonjun sambil tangannya menampar-nampar kerusi dihadapannya.

seol agak tersentak, tapi dia biarkan aje sebab dia pun geram dengan ending cerita tu. lain kali tambah laa hitman bang tu buang kepak dia dan hidup sebagai manusia dan bukak agensi hiburan bernama bighit, baru gempak emm.

“ dah laa junior oii, moh kita balik. duduk sini lama-lama bukannya cerita tu bertukar pun, emm jom. ” tangan yeonjun ditarik menuruni tangga untuk menuju ke pintu keluar.

yeonjun akur, tapi matanya hanya melihat tangan seol yang memegang tangannya.

entah kenapa hatinya berdebar pula.

“ k, AKAK balik dulu ek? ” bahu yeonjun ditepuk lalu seol berjalan selamba meninggalkan yeonjun yang sudah terpinga-pinga disitu.

yeonjun telan liur. kepalanya yang tidak gatal digaru lalu kakinya berlari anak mendapatkan seol semula.

“ sunbae! ” lengan seol dicapai dan ditarik sehingga tubuh gadis itu berpaling ke belakang.

kening seol terjungkit memandang yeonjun. “ apa? ”

“ s-saya ... ”

KLERK! tiba-tiba pintu keluar daripada panggung wayang yang lain terbuka daripada dalam. kedengaran suara seorang gadis bergelak tawa dengan manja sambil disertai dengan tawaan biasa dari seorang jejaka.

seol dan yeonjun yang berada dihadapan pintu itu sekadar menjadi pemerhati seolah-olah suara itu menarik perhatian mereka.

apabila susuk tubuh gadis itu keluar, mata seol membulat apabila melihat kelibat arin. dan matanya mula berkaca apabila melihat susuk tubuh seungkwan dibelakang arin.

mereka berdua masih tidak menyedari kewujudan seol disitu. mereka berdua masih bergelak tawa sambil arin bertepuk tampar dengan seungkwan.

entah apa yang kelakar pun dia tak tahu.

“ biyy! ” tegur seol dengan suara yang bergetar.

suara tawa seungkwan terus mati. matanya menoleh ke tepi dan tubuhnya kaku melihat seol yang sedang memandangnya tajam. tangannya yang memegang tangan arin terus dilepaskan.

Crushku Boo SeungKwan + B.S.KWhere stories live. Discover now