פרק 51- לשבור את כללים

3K 150 44
                                    

***נקודת המבט של אריאל***

נכנסתי לבית וראיתי את כל הבנות יושבות בסלון הגדול, מגש פיצה משפחתי מונח על השולחן הקטן בזמן שסרט כלשהו הוקרן במסך הטלוויזיה. ״היי איפה היית??״ קנדל סובבה אלי את הראש כששמעה שנכנסתי וככה גם שאר הבנות עשו. ״בפארק״ אמרתי מרגישה אשמה מדגדגת לי בכל הגוף. ״ניסינו להשיג אותך כבר שעתיים. קבענו להיפגש זוכרת?״ סופי שאלה. שיט, שכחתי... ״תצטרפי רק התחלנו״ זואי הזמינה אותי והבחנתי שזה נכון מאחר ונשארה עוד מלא פיצה על השולחן, והיא נראתה חמה.

התיישבתי בכורסא הסגולה ולקחתי משולש פיצה. ״אריאל ראית את ג׳סטין היום במקרה?״ מאיה שאלה גורמת ללב שלי לדלק על פעימה. שיט, היא יודעת? מה היא יודעת? ״נתקלתי בו בפארק״ לא רציתי לשקר, הרגשתי נורא. ״למה?״ שאלתי מיד אחר כך והיא נאנחה. ״סתם... הוא לא עונה לי כבר כמה שעות״ היא אמרה וקצת רציתי למות מבפנים. מיד אחרי שאמרה את זה התחיל לצלצל לה הפלאפון ולפי החיוך שהיה לה על הפנים זה היה הוא, והיא יצאה מיד החוצה. יופי, כדאי לו מאוד שלא להיפרד ממנה עכשיו או שאני ארגיש ממש ממש רע כשהיא תשב פה לבכות כל היום.

״אל תדאגי נעצור בשבילך את הסרט!״ אנדי צעקה לה בציניות כשבכלל לא היה נראה שזה עניין אותה. סופי עצרה את הסרט וקמה להכין פופקורן בהזדמנות הזאת, ״טוב אני מבינה שזה ייקח זמן.. אני הולכת להתקלח״ אנדי אמרה וקמה משם. ״אז אני מבינה שלא יהיה פה ערב בנות היום, לילה טוב מתוקות״ זואי התייאשה והלכה משם כשחתיכת פיצה בידה. ״זה היה כיף״ קנדל אמרה כשנשארנו לשבת בסלון רק שתינו, הייתי צוחקת ממה שאמרה אבל התרכזתי מדי במאיה שעמדה בחוץ ודיברה בפלאפון בזמן שבהיתי בה מבעד לזכוכית. ״היית איתו, נכון?״ קנדל אמרה ומיד קפצתי. ״ברור שלא!״ מיד אמרתי עצבנית. ״למה את מתעצבנת זה בסדר שתרצי להיות עם חבר שלך יותר מאשר איתנו לפעמים״ היא אמרה גורמת לי להיות מבולבלת. ״מה?״ אמרתי מעקמת פרצוף. ״זה בסדר שתהיי עם פאביו ותשכחי שקבענו״ ועכשיו הבנתי שהיא כנראה שאלה אותי אם הייתי עם פאביו מקודם אבל פשוט בהיתי במאיה ולא שמעתי מה שאמרה.
״אה.. לא, קנדל באמת הייתי פשוט בפארק״ אמרתי כשהלב שלי דפק חזק ממה שקרה פה עכשיו. האשמה אוכלת אותי לעזאזל. הייתי חייבת לספר למישהו אבל ידעתי שאסור לי לספר לאף אחד.

**********

ישבתי בכיסא מול המראה בזמן שהמאפרת התחילה להתעסק לי בפנים. בעוד פחות משעה אני עולה לשידור חי להתארח בתוכנית ערב פופולארית בצרפת, ואני לגמרי בלחץ. לא בלחץ מהראיון, בלחץ מהעובדה שאני עולה לשידור חי מבלי שאף אחד יודע את זה, ואני יודעת שירצו לרצוח אותי אחרי זה. ״היי סקסית״ הסתכלתי במראה כדי לראות את ג׳סטין עומד מאחורי עם כמובן איך לא החיוך המפורסם. הלב שלי קפץ מיד כי הוא הבן אדם האחרון שרציתי שיהיה פה. ״מה אתה עושה פה? אתה צריך ללכת״ אמרתי עצבנית והמאפרת הלכה, והשאירה את שנינו לבד. ״לא רציתי שתהיי פה לבד, יום גדול בשבילך... וחוץ מזה זה קצת קרה בזכותי״ הוא גרם לי להוציא צחוק מהפה. ״אתה צוחק איתי? זה קרה בגללך, לא בזכותך. אני יכולה להשיג כל ראיון מתי שבא לי. אנשים עומדים בתור בשבילי״ אמרתי עצבנית מלאה בביטחון וקמתי מהכיסא. ״אני יודע, אני גם עומד שם״ הוא אמר ואני גלגלתי עיניים.

HelpsWhere stories live. Discover now