פרק 37- מרחוק

4.4K 342 57
                                    

***נקודת המבט של כריס***

עברו יותר משלושה שבועות וכן אני סופר כל יום. לא יודע להגיד כבר כמה פעמים התחלתי לכתוב לה הודעה ומחקתי הכל. ידעתי שיש אחרי זה מעקב וברגע שאחרוג מהחוקים יעשו בלאגן, ולא רציתי לעשות לה בלאגן כשהיא מתחילה חיים חדשים. ניסיתי לעשות הכל כדי לבטל את הצו הזה, אבל זה היה חסר סיכוי. חוץ מזה, נגיד והצו מבוטח.. אין לנו סיכוי, היא עברה לגור כל כך רחוק מפה. ״יש לי כרטיסים למשחק היום, הולכים?״ גייל שאל כשישבנו מחוץ לבית של בחור בשם פול שעשה מסיבת בריכה בבית שלו. ״לכולנו?״ לוגן שאל. ״כן, יש אפילו שניים אקסטרה״ הוא אמר ואנג׳ל הצטרפה אלינו כשהתיישבה על לוגן. ״אז אני גם באה״ היא אמרה כשלוגן לקח אותה אליו. ״דווקא חשבתי להציע לאמנדה... לא יודע״ הוא הסתכל לכיוון אמנדה אחת הבנות שלמדה איתנו, היא עמדה על יד הבר המאולתר עם תחתון שלא משאיר לדמיון, היא הייתה פצצה. אנג׳ל מיד חבטה בלוגן שצחק ומיד דאג להתנצל ולהתחנף. ״סתם, סתם! היא מגעילה איכס תראי אותה מי הולכת ככה?״ הוא אמר גורם לנו לצחוק, ולא הזיק לי לצחוק קצת בימים האחרונים. כולם ידעו שזה קשה לי אז אף אחד לא דיבר על זה ישירות איתי. ״היי דיברתי עם אריאל היום! היא מספרת שהאוניברטיסה מדהימה! תראו היא שלחה תמונות!״ היא התחילה לפתוח את הפלאפון בהתלהבות אבל כולם שתקו והרגישו לא בנוח עד שהיא הבינה לבד. אני לא רציתי להגיד כלום... בסדר, היא רגילה לדבר עם אריאל אז היא לא התרגלה למצב הזה שמבחינתי אריאל לא כאן יותר, וכן זה נושא עדיין כואב.

״אה.. סליחה״ היא אמרה בשקט ואני הנהנתי מסתכל על הבריכה. אין מה לעשות, זה ייקח זמן. טוב לדעת לפחות שטוב לה, שהיא מתרגשת מהמקום. הלוואי ויכולתי לשמוע ממנה כמה היא מתלהבת מזה.
פתאום ראיתי את מדיסון מוציאה את הראש שלה מהמים בצורה הכי סקסית שראיתי, נשענת על ספת הבריכה שהייתה קרובה אלינו מדי. המצב ביני לבין מדיסון מסובך, אני רוצה אבל לא רוצה. אני לא יכול להרגיש כלום עכשיו אבל קל לי למצוא בה נחמה, וזה קצת מה שאני צריך עכשיו.
״היי״ היא אמרה עם חיוך יפה והנהנתי, לא הכי מצליח לחייך. ״יכול לתת יד?״ היא אמרה מושיטה את היד כשניסתה לצאת מהמים. קמתי והתקדמתי לכיוונה, שומע את המוזיקת רקע מסביבי ולא כל כך בטוח למה אני ניגש אליה. תפסתי את היד שלה ושנייה לפני שניסיתי למשוך אותה החוצה הרגשתי אותה מושכת אותי בחוזקה לתוך המים. הרגשתי את המים הקרים מכסים אותי ועליתי מהם מופתע, מודה לאלוהים שהפלאפון או המפתחות לא היו עלי. ״אופס״ היא אמרה צוחקת, גורמת לי לחייך. ״אין בעיה..״ אמרתי מחייך רגוע שלא וויתרתי על להשפריץ עליה מים והיא צחקה, מתחילה לנסות לדחוף אותי אל מתחת למים לפני שחיבקתי אותה וצללתי מכריח אותה לצלול ביחד איתי. כשעלינו היא נגעה בי בצורה פלרטטנית ואני יודע את זה, כי נתתי לה. ולא רציתי לחשוב על זה יותר מדי.

HelpsWhere stories live. Discover now