פרק 9

968 73 47
                                    

אני יודעת שהפרק הזה מתפרסם טיפה מאוחר מלוח הזמנים הרגיל, אבל בבקשה תקראו את זה לפני שתתחילו לקרוא את הפרק. אז כפי שאני מציינת בכל פרק ופרק, אתם הקוראים הטובים ביותר שיכולתי לבקש, ואני מעריכה מאוד כל אחד ואחד מכם ואוהבת אתכם מאוד. אין פרק שאני לא מודה לכם, ואני יודעת שבלעדיכם רוה הסיכויים שהסיפור הזה לא היה רואה אור של יום. 

*אבל*

מעבר לסיפור שאני משקיעה בו את כל זמני הפנוי ככל שאני יכולה, אני בעיקרון בתקופת מבחנים שלא משאירה לי מרווח לנשימה, ואת כל היום אני משקיעה בלמידה של חומר, ואת הערבים אני משקיעה בכתיבה מזמני הפנוי האישי. אני משתדלת לכתוב בצורה הטובה ביותר שאני יכולה, בדרך שאני יודעת שתספק לא רק אותי אלא גם אתכם, ויושבת עד 3 בלילה בשביל לסיים פרק שאוכל לפרסם ביום למחרת, כי אני יודעת עד כמה אתם צמאים לעוד, ואני מבינה אתכם! אבל כל מה שאני מבקשת זה שאם אתם רואים שיש פרק שקצת מתעכב, או מרגישים שעבר הרבה מאוד זמן מאז הפרק הקודם, בבקשה תנסו להבין שחוץ מלכתוב יש לי עוד מליון דברים על הראש בנוסף לזאת, ותצפו לזה שהסבלנות שלכם תשתלם ותקבלו פרק כתוב בצורה הטובה ביותר שאפשר עם עלילה שאני חושבת ומשקיעה בה עד הפרטים הקטנים ביותר. 

אני כן רוצה להתנצל ספציפית על השבוע הזה, שבמקור הייתי אמורה לפרסם פרק אתמול, אבל פשוט הרגשתי ממש לא טוב בימים האחרונים, ולא הייתי מסוגלת לשבת ולכתוב גם אם רציתי. אני מקווה שלפחות תבינו את זה, ואני מתנצלת שאיחרתי ביום מהלוח זמנים הרגיל שלי. אני משתדלת לפרסם לפחות 2 פרקים בשבוע, וכעת אני משתדלת שהם יהיו ארוכים ומלאי עלילה שיפצו על ההמתנה במקום פרקים קצרים וחסרי עלילה שאני בטוחה ששווים הרבה פחות (הפרק של היום לדוגמא יצא לי 11 עמודים במחשב). 

אני מתנצלת על החפירה, אבל אני מקווה שאתם מבינים ותדעו שאני אוהבת ומעריכה כל אחד ואחד מכם, ואתם יקרים מאוד לליבי. בלעדיכם הסיפור הזה לא היה מגיע למה שהוא היום :) 

השיר שלנו להיום- Nothing Else Matters של Metallica, תיהנו מהפרק :)

--

נשמתי עמוק לפני שהרמתי את היד שלי ודפקתי קלות על הדלת. חיכיתי כמה שניות, אבל שום קול לא בקע מבפנים שהזמין אותי להיכנס, או שהוא קם לפתוח אותה עבורי.

דפקתי שוב. שוב, שום תשובה.

לפתוח את הדלת? זה ייחשב נורא לא מנומס מצידי פשוט להיכנס לו לחדר ללא שום התרעה, אבל מצד שני הוא פשוט לא מגיב. הוא בכלל בחדר? לא ראיתי אותו יוצא משם.

נו באמת רוקסי, למה את חושבת על זה כל כך לעומק? זה בסך הכל החדר שלו. זה לא שהייתה לו בעיה להיכנס לחדר שבדיוק יצאתי מהמקלחת אתמול, נכון? נכון. אז פשוט סופרים עד שלוש ופותחים- וזה בדיוק מה שעשיתי.

צלקותWhere stories live. Discover now