ADAKAH MASIH CINTA 27

15.7K 522 39
                                    

Elliey rancak menari bersama Khairul dalam suasana kelab zouk yang begitu bingit dengan muzik. Elliey yang sedang berada di bawah pengaruh dadah begitu asyik sehinggakan tidak menyedari ada seorang lelaki asing di belakangnya sedang memandangnya tajam.

Khairul turut berada dalam keadaan khayal. Dia kemudiannya berada penat lalu bergerak ke kaunter lalu memesan wain. Elliey terus menari tanpa menyedari tangan yang merangkul pinggangnya bukanlah tangan Khairul.

Lelaki asing itu memeluk Elliey dari belakang. Leher Elliey dicium. Elliey ketawa kecil lalu mengeliat kegelian.

" Emm baby nakal la you ni.. " rengeknya dengan mata yang terpejam. Lelaki asing itu tersenyum jahat apabila Elliey tidak melawan. Tangannya bergerak meraba tubuh badan Elliey. Elliey berasa terangsang. Dia kemudiannya pusing menghadap lelaki yang sedang menaikkan nafsunya.

Elliey yang sedang khayal hanya melihat wajah Khairul dan bukannya lelaki asing. Lelaki asing itu kemudiannya menyentuh pinggul Elliey lalu meramas di situ. Elliey mendengus perlahan.

Lelaki tersebut seterusnya menolak Elliey ke sofa yang terdapat di sudut kelab itu. Dia naik menindih tubuh Elliey. Elliey hanya merelakan dek kerana sedang berada di bawah pengaruh dadah.

Lelaki asing itu mula mencumbui di segenap ruang leher Elliey sebelum turun perlahan lahan ke dada. Dress Elliey dilondehkan. Kaki Elliey dikangkangkan. Zip seluarnya dibuka rakus.

Elliey kemudiannya mula menyedari sentuhan yang diterima seperti bukan dari Khairul dek kerana tindak tanduknya yang rakus. Elliey membuka luas matanya dan cuba sedaya upaya untuk melihat dengan jelas wajah lelaki yang sedang menikmati tubuhnya.

Terbuntang luas mata Elliey apabila lelaki tersebut bukanlah Khairul seperti yang disangkakan tetapi seorang lelaki asing berbangsa negro berkulit hitam pekat.

" No let me go! Khairul! " jerit Elliey namun tidak didengari sesiapa dek kerana bunyi muzik yang terlampau kuat. Elliey cuma menolak lelaki negro tersebut namun tidak berjaya. Perlakuannya lemah sekali kerana masih khayal. Lelaki negro tersebut hanya tersenyum sinis.

" Let me go! Stop! Please! " rayu Elliey namun lelaki negro tersebut tidak mempedulikan rayuannya. Lelaki tersebut terus memasukkan benda yang sepatutnya masuk HAHAHA BODOH!

Terbeliak luas mata Elliey ke atas. Nafasnya kedengaran sesak. Lelaki negro tersebut terus melakukan hal yang sepatutnya. Foward dan backwards HAHAHAH TOLONG JANGAN KECAM AKU.

Hampir sejam kemudian, lelaki tersebut mencapai apa yang sepatutnya dicapai lalu menyemaikan beberapa juta ekor sel sperma ke dalam rahim Elliey HAHAHAH AKU CUBA GUNA BAHASA YANG SOPAN!

Elliey terkulai lemah dengan nafas yang termengah mengah HAHAHA PADAN MUKA HANG. Elliey kemudiannya ditinggalkan di situ dalam keadaannya yang terhina. Elliey bangun perlahan lahan. Terasa senak dan pedih di pangkal ari-ii nya.

Elliey membetulkan semula pakaiannya dan rambutnya yang berserabai. Seketika kemudian dia terdengar satu jeritan.

" Jangan bergerak! Polis! "

Kedengaran suara jeritan-ii para pengunjung. Mereka lari bertempiaran. Elliey kelam kabut mencari heels yang berterabur di tepi sofa lalu dijinjing. Dia menyelinap ke pintu belakang dan berlari sekuat hatinya. Sakit di pangkal ari-ii ditahan.

" Elliey! Tunggu I! " jerit Khairul yang mengikuti langkah Elliey. Kelihatan Khairul tercedera di kaki. Barangkali ditembak. Elliey berasa berbelah bahagi untuk menolong. Khairul berusaha melangkah mendekati Elliey dengan penuh susah payah.

Elliey berasa kasihan dan ingin menolong. Namun baru setapak langkahnya ke arah Khairul, polis muncul.

" Jangan lari! "

ADAKAH MASIH CINTAWhere stories live. Discover now