𝟐. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧

37.6K 1K 15
                                    

SEKEJAP mengiring ke kiri, kemudian ke kanan. Aku baring terlentang lalu kembali mengiring kiri memerhati cahaya lembut yang datang daripada lampu tidur di atas meja. Hari sudah semakin lewat tetapi mata masih tidak mahu terlelap. Akhirnya aku mengambil keputusan bangun dari katil, keluar dari bilik menuju ke sebuah bilik. Pintu dibuka menyerlahkan suasan bilik itu yang gelap serta sunyi menandakan penghuninya sudah lena.

Aku memanjat katil lalu merebahkan diri di sebelah Arluna. Wajah seksi berpipi tembam dan hidung kecil itu ditatap lama. Jari aku menari di atas wajahnya turun ke mulut yang sedikit terbuka kemudian menjalar ke bahagian dada terus ke bawah perutnya. Tangan aku bermain di bahagian itu sehingga mukanya berkerut bersama bunyi erangan perlahan keluar dari bibirnya. Tanganku cuba ditepis tetapi mendengar rengekannya membuatkan aku semakin seronok meneruskan perbuatan tadi sehingga dia kelihatan seperti kehilangan nafas dan bibir bawahnya digigit kuat. Segera bibir itu aku sambut dengan bibirku supaya tidak terluka kerana gigitannya tadi dan mengurutnya perlahan sehingga dia kembali tenang.

Perlahan-lahan matanya dibuka. Sepasang mata itu menatap aku bersama dengan bibir kami yang masih bertaut. Beberapa saat diambil untuk mencerna keadaan kami. Saat dia tersedar apa yang sedang berlaku, tubuh aku ditolak perlahan sekali gus meleraikan kucupan kami.

"Ad? You buat apa? Kenapa kacau I tidur?" Suaranya yang seksi ketika bangun tidur dalam nafas yang tersangkut-sangkut itu membuatkan aku seperti mahu menggomol bibirnya lagi tapi cukuplah 'pemanasan' yang aku telah berikan tadi. Tubuhnya ditarik dekat kepada aku semula.

"I tak boleh tidur kalau you tak ada." Aku bergumam perlahan sambil menatap dia sedang menggosok mata cuba menghilangkan rasa mamai. Bibir bawahnya yang merah dan bengkak itu diperhati lama. Aku tertawa kecil apabila dia memandang aku aneh dengan bibir yang mencibir. Comel.

"You gelak apa pagi-pagi buta ni?" Arluna menjeling aku tajam. Aku menggeleng laju lalu menyebamkan wajah pada dada lembut Arluna sebelum tersedar bahawa gadis itu tidak memakai baju dalam. Nafas ditarik dalam cuba untuk mengawal nafsu yang membuak-buak ketika ini. Arluna pula masih statik membisu di situ. Tiba-tiba terasa bahu aku ditampar kuat.

"Ad! You buat apa dekat I! You ni! I ingat mimpi tadi! Tak gunalah, Ad!" Dia menyelak selimut ke tepi melihat cadar katil yang sudah basah kerana 'pemanasan' tadi. Aku tergelak suka mendengar rungutannya. Apabila Arluna mahu bangun menukar pakaian, tubuhnya aku tarik semula masuk ke dalam selimut. Pelukan diketatkan sehingga dia menggelupur hendak melepaskan diri.

"Ad! I-"

Ketika dia ingin berkata sesuatu, pantas bibirnya aku gomol sepuasnya sampai kami berdua kehabisan nafas. Dada masing-masing turun naik mencari nafas. Bibirnya yang basah dengan air liur itu dijilat lalu dikucup sekali lagi. Tanganku mencari titik kelemahan gadis itu. Ketika jariku bermain di kawasan sensitifnya jarinya menggenggam kuat bahu dan dada aku.

"Adrian...please..."

Nama aku berterusan bermain di bibirnya apabila ciuman tadi tamat. Sebelah tangannya aku genggam manakala satu lagi meramas abdomenku. Bibirnya dikemam menahan erangan daripada terlepas.

"Stop, Ad. Nanti Mom dengar."

"Shhh, baby. Just let me do my thing."

Arluna memandang aku dengan mata yang kuyu. Tangannya cuba mencapai ereksi aku tetapi kedua tangannya segera digenggam lalu dibawa ke atas tidak mahu perkara ini berlanjutan. Cukup dia sahaja aku puaskan hari ini sebagai upah dengan apa yang selalu dia lakukan kepada aku.

Sampai pada kemuncaknya, aku menarik Arluna ke dalam dakapan sambil mengucupnya sekali lagi. Kukunya mencengkam kuat belakang tubuhku yang hanya tersarung t shirt putih yang nipis. Setelah keadaan menjadi tenang, dia memeluk pinggang aku dengan mata tertutup rapat. Selimut yang terselak kerana rontaannya tadi ditarik menutupi tubuh kami sehingga ke paras dada. Aku merenung wajahnya yang berkeringat, dia tiba-tiba membuka matanya semula membalas renungan aku.

ARLUNA ©️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin